English Version
English

قلب جایگاه خداوند و نیروهای الهی است

قلب جایگاه خداوند و نیروهای الهی است

سومین جلسه از دوره سی و پنجم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی لوئی پاستور با استادی کمک راهنمای محترم آقای حمیدرضا، نگهبانی مسافر بهزاد و دبیری مسافر مهدی، با دستور جلسه "تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST" شنبه 25تیرماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

امروز هم جلسه دو بخش دارد، یک بخش دستور جلسه هفتگی و بخش دوم تولد3 سالگی محمد یوسف عزیز، سلام دوستان حمیدرضا هستم یک مسافر، خداراشاکرم به من عنایتی شد تادر این جایگاه بنشینم واز تجربیات شما بهره مند شوم. امروز تولد 3سال رهایی محمد عزیز هست و روز بسیار بزرگی برای من ورهجوی من هست.

قلب میدان مغناطیسی بسیار قدرتمندی داردکه تمام احساسات، هیجانات، ادراکات، شادیها، سرور، شعف، امید، ناامیدی، افسردگی وخیلی مسائل ما را دربر می گیرد. زمانی که قلب هرچیزی رااحساس می کند ازطریق سیگنالهای عصبی و سیستم پالس الکتریکی اطلاعات را به آمیگدال مغز می رساند آمیگدال مغز شروع می کند به واکنش شیمیایی، آمیگدال مغز یکی از غده های سیستم ایکس بدن می باشد زمانی که واکنش شروع می شود وقتی شخص دچار انگیزه و امید می شود در وی دوپامین ترشح می شود و سرحال و شاداب می شود.

زمانی که شخص شیشه مصرف می کند مستقیم وارد خون می شود، وارد سدخونی مغزمی شود و باعث می شود آمیگدال بیش از ده برابر شروع به ترشح دوپامین کند وقتی که بیش از حدترشح می کند غده پینال سیستم ایکس شروع به ترشح  دی ام تی (DMT) می کند. DMT یک مولکول هست وقتی شروع به ترشح می کند نفس درگیر این مساله می شود چون نفس ناخالصی های زیادی دارد و نفس وارد جهانهای اسفل السافلین می شود چیزهایی را می بیند و درک می کند که ما توانایی درک آنها رانداریم احتمالا شما درخواب کابوس دیده اید این کابوس نشانه ای از جهانهای پایین و فرکانس پایین ماست که در آن جهان انواع و اقسام چیزهای دیگر را می بیند و در خواب از وحشت می پرد. ولی کسی که شیشه مصرف می کند در حالت بیداری این اتفاق برای او می افتد. روانشناسان و روانپزشکان براین باورند که این یک توهم است.

اصلا ماچیزی بنام توهم نداریم وقتی که شخص شیشه مصرف می کند ادراکاتش برهم می خورد و دیگر انسان را از گوسفند تشخیص نمی دهد. و بعداز مدتی سرد و بی روح می شود و دست به کارهای باورنکردنی می زنند چون در این جهان زندگی نمی کنند. شیشه در هیج جای دنیا درمان شدنی نیست چون نمی دانند که به کجا آسیب می زند و راه درمان را پیدا نکرده اند. روش DST وداروی اوتی واقعا شفا بخش است و سیستم ایکس فرد مصرف کننده را متغیر می کند. در یک انسان DMT نباید ترشح شود، در کسی DMT ترشح می شود که به نقطه کمال رسیده باشد وقتی ترشح می شود آرشیو در شخص باز می شود و می تواند عروج بکند و صاحب شهود می شود.

در کنگره وقتی شخص دارو می خورد یواش، یواش روی جهانبینی فرد کار می شود و قلب جای خود را پیدا می کند. در سی دی خانه دل آقای مهندس میفرماید: قلب جایگاه خداوند و نیروهای الهی است. اگر صاف و صیقل بدهیم ما را به همه جا می رساند و می توانیم صدای ظریف عشق را بشنویم فرمان را به مغز می دهد، مغز می تواند ترشحات درست را انجام بدهد. قلب ما در زمان مصرف بخاطر موادهای مختلف سیاه شده و هیچ حکمی نمی تواند صادر کند. درکنگره انسجام قلب، مغز و نفس یکی می شود و شخص به ورطه انسانیت می رسد چون قلب از شناختی که پیدا می کند معرفت خود را نشان می دهد و عقل تسبت به دانایی که بدست آورده عدالت را برقرار می کند و نفس نسبت به تزکیه و پالایشی که شده عمل سالم انجام می دهد.


می شود معرفت، عدالت وعمل سالم چیزی که ما درکنگره به دنبال آن هستیم. امید هست، همیشه خوشحال باشید، محکم واستوار در مسیر خود بایستید.

از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.

لژیون امتحان

جلسه مدیریت وبلاگ

اعلام سفر مسافر محترم محمد یوسف:

سلام دوستان محمد یوسف هستم یک مسافر. مدت مصرف: 8 سال. آخرین آنتی ایکس‌های مصرفی: شیره. مدت سفر اول: 10 ماه و17 روز. روش درمان DST . داروی درمان شربت OT. ورزش در کنگره: فوتبال، والیبال. راهنمای محترم آقای حمیدرضا. رهایی 3 سال و 5 روز.

آرزوی مسافر محترم محمد یوسف:

بزرگترین آرزویم این است که هیچ شخص مصرف کننده ای رو کره زمین نباشد. سایه آقای مهندس برسر همه ما مستدام باشد. و انشالله به‌زودی شاهد درست شدن دانشگاه باشیم. آرزوی دوم اینکه از خداوند می‌خواهم که همه جوانهای کشورمان عاقبت‌به‌خیر  باشند.

 

سخنان مسافر محترم محمد یوسف:
 من سعی می‌کنم صبحت هایم را خلاصه کنم ممنون از دوستانی که در جشن بنده شرکت کرده اند خدمتتون عرض کنم بنده از سال 82 درگیر اعتیاد شدم فکر می کردم با یک یا دوبار مصرف کردن اتفاقی برایم نمی افتد. و مصرف کننده های دیگر را سرزنش می کردم بعد از یکسال یکسال و نیم مصرف باورم نمی شد که مصرف کننده هستم مصرف اولم با تریاک بود همسرم از این موضوع اطلاعی نداشت و سعی می‌کردم که ایشان متوجه نشود بخاطر بوی بد تریاک شروع به مصرف شیشه کردیم.

در دوران تخریب شیشه بسیار اذیت شدم و در خواب احساس می‌کردم که مویرگ های سرم در حال پاره شدن است از طریق سقوط آزاد یکسال و هفت ماه در یک انجیو پاک بودم و دوباره به دام اعتیاد افتادم باید بعد از سفر در کنگره حضور داشته باشید و ارتباط خود را با کنگره قطع نکنید من بعد از لغزشم دوازده سال دوباره درگیر اعتیاد شدم دوران خیلی بدی را سپری کردم من وقتی برای ثبت نام پسرم برای دانشگاه رفتن در آنجا چُرت می زدم و همسرم از این بابت خیلی خجالت کشید.

برای ترک اعتیاد خیلی تلاش کردم و راه درمان را نمی‌دانستم و همیشه به فکر ترک بودم در اواخر مصرف ام مثل یک تکه گوشت در خانه افتاده بودم میلی به غذا نداشتم از همه چیز ناامید شده بودم همسرم تصمیم به طلاق گرفته بود و بعد از مدتی همسرم از طریق سایت و اینترنت من را به کنگره وصل کرد از خداوند سپاسگزارم که این اذن را برایم صادر کرد و آمدم به کنگره و سفرم را شروع کردم در چهارمین روز سفرم پدرم سکته مغزی کرد همچنان هم کنگره می‌آمدم و به پدرم خدمت می‌کردم در طول سفرم خودم آنژیو شدم و در چهارمین ماه سفرم پدر خانمم بخاطر بیماری ای که داشت به کُما رفت و همسفرم نیز به پدرشان خدمت می‌کردند و ایشون فوت کردند و همسرم عمل قلب باز انجام دادند و ۹ ساعت و نیم ایشان در اتاق عمل بودند و من بخاطر عمل ایشان یک وعده نتوانستم بخورم بعد از چهار، پنج روز من پدر خود را نیز از دست دادم و من همچنان سفر خود را محکم ادامه می دادم .

در کنگره خواست باید خیلی قوی باشه چون این اتفاقاتی که برای من در طول سفر افتاده ممکن بود مرا دوباره درگیر اعتیاد نماید در آخر از بنیان کنگره جناب مهندس تشکر می کنم که این بستر را آماده کردند و روش DSt را ابداع کردند و امیدوارم همیشه مستدام و پایدار باشند از دیده بانان ، کمک راهنمایان ، از راهنمای خودم و از راهنمای همسفرم از تمامی دوستان که در این مسیر مرا کمک کردند تشکر و سپاسگزاری می کنم.

از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.

 سخنان هم‌سفر محترم میعاد:

آنچه باور است محبت است، آنچه نیست ظروف تهی است.
من با ادبیات شما زیاد آشنا نیستم ولی اگر روزی پدر شوم دوست دارم مثل پدرم شوم.
از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید سپاسگزارم.

 

 

عکس و صوت: مسافر امیر
خلاصه‌نویسی و تایپ: مسافر عسگر
ارسال مطلب: مسافر بابک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .