English Version
English

حرمت معنی قوانین و چهارچوب را دارد

حرمت معنی قوانین و چهارچوب را دارد

هشتمین جلسه از دوره بیستم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی لوئی پاستور با استادی مسافرمحترم امیر، نگهبانی مسافر محترم محمدرضا و دبیری مسافرمحترم بابک، با دستور جلسه " حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری،  و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع هست؟ " چهارشنبه 15 تیرماه 1401 ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
دستور جلسه امروز حرمت است که معنی قوانین و چهارچوب را دارد. ما در جامعه کنگره 60 باید یکسری حریم‌ها را حفظ کنیم به نظر شخص بنده حرمت‌های کنگره 60 دو بعد دارد هم صور پنهان و هم صور آشکار.یکسری حرمت‌های نوشته‌شده دارد، یکسری نوشته‌نشده است. مثل بلند شدن جلوی پای مرزبان، صحبت نکردن سر لژیون و ..... که همه این‌ها برای آموزش خود ماست.

یکی از بهترین حرمت‌هایی که در کنگره نوشته‌شده رابطه مالی و کاری است. باید ببینیم علت نوشتن این حرمت چیست؟ من زمانی که وارد کنگره شدم و مدت‌زمانی از سفرم گذشته بود متوجه شدم وضعیت مالی و کاری مناسبی ندارم و به‌واسطه تخریب‌هایی که انجام داده بودم امنیت مالی خانواده‌ام متزلزل شده بود و به دنبال سروسامان دادن به این قضیه بودم.

در چنین مواقعی افراد به دنبال پتانسیل‌های موجود در اطرافشان می‌گردند تا جهت بهبود شرایط مالی و کاری از آن‌ها کمک بگیرند و این در محیط کنگره اصلاً درست نیست. من خودم یک سفر نیمه‌کاره و ناموفق داشتم که یکی از دلایلش همین روابط مالی بود .

یکی دیگر از این حرمت‌ها تلفن دادن و تلفن گرفتن است من در سفر سابقم خوب سفر می‌کردم تا اینکه قصد کمک به یکی از برادر لژیونی‌هایم را کردم که خراب کرده بود و پس از گذشت فقط نیم ساعت دیدم که خودم هم در حال مصرف کردن هستم و سفرم را خراب کردم.

در مورد حرمت‌هایی که در صور پنهان اتفاق می‌افتد قضاوت نکردن اهمیت زیادی دارد. ما به دنبال حال خوش به اینجا آمده‌ایم و افکار منفی و قضاوت روزبه‌روز حال ما را بدتر خواهد کرد. یکی دیگر از حرمت‌هایی که اهمیت زیادی دارد بدون اجازه سخن گفتن است، معمولاً افراد بیشتر از سخن گفتن، گوش می‌دهند و این حرمت دقیقا می‌خواهد به من آموزش بدهد که بیشتر گوش بدهم تا بتوانم فکر کنم و تصمیمات بهتری بگیرم.

از این‌که به صحبت‌های من گوش دادید سپاسگزارم .

دریافت نشان 3ماه رهایی مسافر محترم حسین رهجوی کمک راهنمای محترم آفای شاهرخ(لژیون هشتم)

دریافت نشان 3ماه رهایی مسافر محترم علی رهجوی کمک راهنمای محترم آقای شاهرخ(لژیون هشتم)

لژیون امتحان

عکس وصوت: مسافر مصطفی

خلاصه نویسی وتایپ: مسافرکاوه

ارسال مطلب: مسافربابک

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .