English Version
English

شرط رسیدن به درمان حضور در جلسات آموزشی

شرط رسیدن به درمان حضور در جلسات آموزشی

به نام قدرت مطلق الله

هفتمین جلسه از دوره بیست و نهم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «وادی چهارم و تاثیر آن روی من» جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

در ادامه اولین سال رهایی مسافر سیگار مهدی را در کنار هم جشن گرفتیم.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفتم، در ابتدا خدا قوت عرض می‌کنم خدمت جناب آقای مهندس و آقای خدامی و همین‌طور آقا کامران بابت زحمت‌هایی که می‌کشند، به‌تمامی راهنمایان ویلیام وایت پارک طالقانی که از اوقات فراغت خود گذشت کرده‌اند تا در روز جمعه به افرادی که خواستار درمان سیگار هستند کمک کنند خدا قوت میگویم. خب دستور جلسه وادی چهارم می‌باشد که در مورد مسئولیت صحبت می‌کند که من نباید مسئولیت زندگی خود را به کسی واگذار کنم. در رابطه با سیگار باید بگویم که من حدود چهل سال سیگار مصرف کردم و تصمیم گرفتم که درمان مصرف سیگار خود را شروع کنم. خب در این نقطه چه کسی باید مسئولیت درمان را بپذیرد؟ من تصمیم گرفته‌ام تا مسیری را طی کنم تا به آسایش و آرامش برسم، چه کسی باید مسئولیت این امر را بپذیرد؟ آیا می‌شود هیچ کاری نکرد و مسئولیت تمام آن را بر گردن دیگر انسان‌ها یا خدا واگذار کرد و انتظار داشته باشم که به نتیجه هم برسم؟

خب در رابطه با درمان مواد من بارها و بارها انواع روش‌های ترک را تجربه کرده بودم و هر دفعه با حال بدتر و میزان بیشتری به سمت مصرف مواد برمی‌گشتم تا زمانی که برای اولین بار وارد کنگره60 شدم ابتدا تصور کردم که اینجا هم نمی‌توانم مواد خود را قطع کنم و خواستم بروم که این اتفاق رخ نداد و من ماندم و درمان شدم چون به نظرم اذن خروج از دنیای اعتیاد برای من صادر شده بود. آمدم و دیدم آن جایی که همیشه به دنبالش می‌گشتم دقیقاً همین جاست. حال تک‌تک شما عزیزانی که به دنبال درمان مواد یا سیگار خود هستیم مطمئن باشید که هیچ کجای دیگر را نمی‌توانید پیدا کنید که بتوانید به درمان کامل برسید. اگر توجه کنید دانشمندان آمریکایی همیشه از آقای مهندس دژاکام این سؤال را می‌پرسند که شما چه کار کرده‌اید که فرد درمان شده در انبار مواد هم باشد دیگر به سراغ مصرف مواد نمی‌رود و کوچک‌ترین وسوسه‌ای در او به وجود نمی‌آید؟ پاسخ آقای مهندس هم خیلی ساده است که سیستم‌های شبه افیونی جسم افراد مصرف‌کننده درمان شده است.

بخش دوم دستور جلسه تولد اولین سال رهایی مسافر سیگار مهدی می‌باشد. در ابتدا که آقا مهدی آمد من اصلاً باورم نمی‌شد که بتواند مصرف سیگار خود را درمان کند. حدود ده ماه و هشت روز سفر سیگار او طول کشید و در طول این زمان یک لحظه غفلت نکرد و هر چه به او گفتم را موبه‌مو انجام می‌داد. البته که سختی‌هایی را در طول سفر داشت و گاهی اوقات وسوسه می‌شد تا سیگار مصرف کند ولی تلاش خود را کرد و از تک‌تک آن لحظات با دانایی و آگاهی عبور می‌کرد. برای رسیدن به درمان سیگار باید در جلسات ویلیام وایت شرکت کنید چون دقیقاً پاسخ و راه‌حل مشکلی که شما در طول سفر دارید را می‌توانید از مشارکت افرادی که به درمان رسیده‌اند یا زودتر از شما شروع کرده‌اند پیدا کنید.

در جلسات آموزشی است که انسان کامل می‌شود و سختی‌ها یک مقدار آسان می‌شود بنابراین جلسات آموزشی اهمیت فوق‌العاده بالایی دارند. خود من نزدیک به چهل سال مصرف مواد و سیگار داشتم و چهل سال تخریب ایجاد کردم، و زمانی که کنگره60 را پیدا کردم دودستی به آن چسبیدم چون متوجه شدم که هیچ جای دیگر را نمی‌توانم مثل اینجا پیدا کنم که حال من را خوب کند. ممنون که به صحبت‌های من توجه نمودید.

اعلام سفر مسافر:
تخریب ۱۷ سال، آنتی ایکس سیگار، مدت سفر اول ۱۰ ماه و ۷ روز، به روش DST دارو آدامس نیکوتین، راهنما آقای محمد، رهایی ۱ سال و ۶ روز


پیام مسافر:
افرادی که وارد کنگره۶۰ می‌شوند خود را از نعمت درمان سیگار دریغ نکنند.

خلاصه سخنان مسافر:

سلام دوستان مهدی هستم مسافر سیگار؛
خدا رو شکر می‌کنم که این اتفاق برای من هم رقم خورد و در این جایگاه قرار گرفتم.در ابتدا از آقای مهندس و خانم آنی تشکر می‌کنم که این بستر را برای ما مهیا نمودند تا بتوانیم به درمان و حال خوش برسیم. از راهنمای عزیزم آقا محمد خیلی سپاسگزاری می‌کنم که در این راه خیلی من را یاری دادند. از آقای خدامی و آقای کامران بابت تلاش‌هایشان برای برگزاری جلسات ویلیام وایت خیلی تشکر می‌کنم. خب من از حدود سن هجده‌سالگی مصرف سیگار و مواد خود را به‌صورت تفریحی شروع کردم و آن زمان هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم که یک روزی مصرف‌کننده خواهم شد یا حتی یک روزی برسد که من مجبور باشم پاکتی سیگار در جیب خود بگذارم. ولی همان یک نخ سیگار به‌جایی رسید که تبدیل به دو پاکت سیگار در روز شد تبدیل به نشستن پای بساط مصرف مواد مخدر شد. از همان ابتدا هم بلد نبودم که به چیزی نه بگویم و هرکس هر چیزی به من پیشنهاد می‌داد من هم مصرف می‌کردم. ولی خدا را شکر که به‌واسطه آموزش‌های کنگره60 من نه گفتن را آموختم. الآن هم در موضوع تغذیه سالم این نه گفتن را دارم کاربردی می‌کنم و خوشبختانه توانستم تا الآن سی کیلو وزن خود را کاهش دهم. به نظرم همه ما به کنگره60 آمده‌ایم که جسم خود را سالم کنیم چون برای داشتن روان و تفکر سالم داشتن جسم سالم یک ضرورت است.

من اگر نتوانم این سه پارامتر را به درستی در کنار هم کامل کنم و فقط بخواهم روی یکی از آن‌ها کار کنم هیچ فایده‌ای ندارد چون تک‌تک این‌ها مکمل یکدیگر هستند. در لژیون جونز هدف اصلی ما کاهش وزن نیست بلکه درست تغذیه کردن می‌باشد. خب قطعاً آموزش‌هایی که در طول درمان مواد و درمان سیگار خود گرفتم موجب شد تا به این فکر بیفتم که به جسم خود بیشتر اهمیت بدهم و تغذیه خود را سالم کنم. من همیشه در طول جلسات به مشارکت‌ها خیلی دقت می‌کنم چون بخش زیادی از پاسخ سؤال‌هایم را در مشارکت باقی افراد پیدا می‌کردم در غیر این صورت همیشه مجبور بودم برای حل مسائل خود وقت راهنما و لژیون را بگیرم. از همه عزیزانی که در جلسه شرکت کردند بسیار تشکر می‌کنم.

راهنمایان درمان اعتیاد به سیگار

تعدادی از لژیون های درمان اعتیاد به سیگار

 

عکاس: مسافر سیگار صابر

تایپ و تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .