English Version
English

حرکت از تو، برکت از خداوند

حرکت از تو، برکت از خداوند

 

انسان‌های بسیاری را دیده‌ایم که به اسم توکل گوشه‌ای می‌نشینند و از خداوند و نیروی مافوق توقع معجزه دارند و دوست دارند مشکلاتشان با یک دعا و نذر و نیاز به طور کامل برطرف شود، هیچ تلاشی نمی‌کنند و اگر مشکل‌شان برطرف نشود از خداوند و تمام اعتقاداتی که داشته‌اند برمی‌گردند، در کل منکر همه چیز می‌شوند. در صورتی‌که خداوند هیچ‌گاه نگفته که من مشکلات شما را بدون فکر و ‌تلاش خودتان برطرف می‌کنم. از قدیم این جمله معروف را بسیار شنیده‌ایم که «از تو حرکت از خداوند برکت» این مصداق همین وادی است.
خداوند در دنیا مسیرهایی برای ما قرار داده که اگر آن‌ها را درست ببینیم و قدم بگذاریم زندگی ما دچار تغییرات بسیار بزرگی می‌شود. اما هیچ‌گاه خودش به شخصه دست ما را نمی‌گیرد و در آن مسیر نمی‌گذارد، این ما هستیم که باید آن مسیر را پیدا کنیم و در آن قدم بگذاریم.
لژیون سردار یکی از آن مسیرهایی است که به لطف خداوند و جناب مهندس سر راه ما قرار داده شده است.
ممکن است بارها برای همه‌ ما سوال پیش آمده که چرا اعضای لژیون سردار پس از عضویت، تغییرات مهم و چشم‌گیری در زندگی‌شان شکل گرفته است، بسیار به این موضوع فکر کرده‌ام و چیزی که به ذهن من می‌آید این است که توسط کنگره ۶۰ چه بسیار زندگی‌هایی بودند که از نابودی به خوشبختی رسیدند. گاهی اوقات ما در زندگی کمک‌هایی به اشخاص مختلف می‌کنیم که از ما درخواست کمک داشته‌اند و توقع آن را داریم که اثرات این کمک در زندگی‌مان پدیدار شود اما‌ خبر نداریم که شاید با آن کمک، تلاشی که آن فرد برای کار کردن داشته نابود کرده‌ و او را به گرفتن کمک از دیگران عادت داده‌ایم و این کمک‌ها مفید هم نبوده است. اما در لژیون سردار این کمک‌ها باعث می‌شود که زندگی تعداد بسیاری از انسان‌های درمانده و زندگی‌هایی که در معرض نابودی بودند نجات پیدا کنند.
به همین سادگی ما تبدیل به عامل خداوند می‌شویم، زیرا با یک کمک درست و اساسی ما، انسان‌های زیادی از درماندگی و گرفتاری بیرون آمده‌اند.

رهجوی کمک راهنما همسفر سوگل (لژیون چهارم)

ارسال:همسفر مینا رهجوی کمک راهنما همسفر بهار (لژیون ششم)

همسفران نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .