English Version
English

مهمانی عشق

مهمانی عشق

انسان امروزی با دنیایی از چالش‌ها روبروست و یافتن پاسخی برای هر چالش، یعنی یک قدم به سوی پیشرفت. تکامل و پیشرفت از معیارهای امروزی رفاه انسان‌ها به شما می‌رود به بیانی دیگر انسان متکامل‌تر، توانایی بیشتری در فراهم کردن اسباب رفاه خود و اطرافیانش دارد. تکامل در بستر آموزش اتفاق می‌افتد و انسانی که در مسیر صحیح آموزش ببیند می‌تواند از نیروهای بالقوه دروینی بهترین بهره را ببرد.

جوامعی که زیربنای همه ساختارهایشان بر آموزش استوار باشد جوامعی متکامل‌تر خواهند بود و این اصل در هر ساختار کوچک‌تری نیز صدق می‌کند.
کنگره ۶۰ نیز به عنوان یک ساختار آموزش محور از این قاعده مستثنی نیست. ما در کنگره می‌آموزیم و این آموختن خود واقعی هر شخص را نمایان می‌کند. در کنگره ۶۰ هر روز معجزه‌ای رخ می‌دهد و اعضای کنگره، آن‌ها که دریافت درستی از آموزه‌های کنگره دارند، هر لحظه اتفاقی شگرف را رقم می‌زنند.
لژیون سردار مجمعی است متشکل از این معجزات، در دنیایی که مادیات حرف اول را می‌زند و هر کس برای کوچک‌ترین منفعت خود می‌جنگد، درک فلسفه لژیون سردار نیاز به آموزشی بزرگ و درکی عظیم دارد.

حضور در کنگره یعنی شما به دعوتی بزرگ پاسخ داده‌اید و لژیون سردار فرصتی است تا نتیجه آموزش‌های کنگره را در شکوفا شدن گوهرهای درونمان به نمایش بگذاریم. اکنون با نهایت افتخار از شما دعوت می‌کنیم در جلسه لژیون سردار به استادی مسافر رضا بوداغی دنور تازه نفسمان روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ رأس ساعت ۱۵ در محل نمایندگی صائب تبریزی برگزار می‌گردد حضور به هم رسانید.

مقدمتان پربرکت

با احترام نگهبان لژیون سردار

خدمتگزار وبلاگ: همسفر مهران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .