English Version
English

سختی ها لعنت خداوند نیست باید بدل و تضاد آن را پیدا کنیم

سختی ها لعنت خداوند نیست باید بدل و تضاد آن را پیدا کنیم

چهارمین جلسه از دوره چهاردهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه همسفران آقا، در نمایندگی پرستار، به استادی همسفر مهرداد، نگهبانی همسفر مهراب و دبیری همسفر محمد‌ با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه و تاثیر آن روی من» پنجشنبه 3 تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ آغاز به کار‌ نمود .

خلاصه سخنان استاد :
خوشحالم که مجدداً فرصت خدمت به من داده شد تا آموزش بگیرم.
تأثیر کتاب ۶۰ درجه بر خودم را بهتر است بر اساس تأثیر کنگره روی خودم توضیح دهم. کتاب ۶۰ درجه دستورالعملی است برای من که بتوانم با آرامش زندگی کنم .

امروز کتاب را نگاه می‌کردم یکی از پیام‌های سردار را خواندم خیلی‌حالم را عوض کرد.
هفته خیلی پر استرسی را داشتم، ولی کتاب ۶۰ درجه توانست با این حجم فشار، آرامش را به من برگرداند به طوری که حتی چند تا سی‌دی نوشتم، من که همیشه سی‌دی نوشتن برایم بسیار سخت بود.
من از اتفاقاتی دلخور بودم و حتی تصمیم داشتم باشگاه تیروکمان را ترک کنم، ولی آقای مهندس در کتاب می‌گوید سختی ها لعنت خداوند نیست باید بدل و تضاد آن را پیدا کنیم. من هم آن حس بد را تبدیل به حس خوب و انرژی عالی نمودم و شروع به سی‌دی نوشتن کردم.
در این هفته پر استرس توانستم خیلی تغییر کنم. کتاب در این هفته به من آرامش خاصی را داد به طوری که حتی خونسردی و آرامش من در شرایط بحرانی گاهی باعث تعجب اطرافیان می‌شد. این آرامش در مقایسه با چند سال قبل که آدم مضطربی بودم، تماماً مدیون آگاهی و آموزش کنگره بوده و هستم.
کنگره و کتاب ۶۰ درجه راه زندگی کردن را به من آموزش داده است، خدا را بابت این نعمت شاکرم .

قانون یازدهم :

مشارکت ها :

راهنمایان :

خدمت گزاران :

 

مرزبان کشیک : همسفر علیرضا

عکاس : همسفر جواد لژیون سوم

تهیه و تایپ : همسفر مهراب

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .