English Version
English

تک‌تک ما از این تصاویر برداشتی داریم

تک‌تک ما از این تصاویر برداشتی داریم

جلسه چهاردهم از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی رز، به استادی همسفر لیلا کمک راهنما، نگهبانی مسافر نگین و دبیری مسافر رویا، با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان لیلا هستم یک همسفر.
دستور جلسه درباره «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» است. این کتاب توسط جناب مهندس در سال ۱۳۷۷ نوشته‌شده و اکنون به چاپ شصت و پنجم با تیراژ ۱۰۰۰۰ رسیده است. ما با کمک گرفتن از این کتاب می‌توانیم مسئله اعتیاد را درمان کنیم. این کتاب مورداستفاده محققین، پزشکان و روان‌پزشکان است. هرکسی به‌اندازه دانایی و عقل خود از آن برداشت می‌نماید، چون این کتاب به زبان ساده وروان به نگارش درآمده است و قابل‌فهم برای همه می‌باشد. کتاب 60 درجه بسیار ارزشمند می‌باشد. ایشان راه‌های مختلفی را برای رهایی از اعتیاد طی کرده‌اند و تحقیقات بسیاری درباره اعتیاد انجام داده‌اند و راهنمایی‌های زیادی از استادان خود گرفته‌اند.
در این کتاب، ۱۴ تصویر وجود دارد که وقتی این تصاویر را نگاه می‌کنیم، هر کس به‌اندازه خودش آن را درک می‌کند. همچنین ۱۴ قانون در این کتاب وجود دارد که راهکاری است برای درمان اعتیاد و روش درست زندگی کردن.
هرکدام از ما اگر درجایی از زندگی به مشکلی برخورد کردیم، باید از این قوانین استفاده کنیم تا مسائلمان را حل کنیم. در این کتاب، پیام‌هایی از استاد سردار، سیلور و رعد وجود دارد که استادان جناب مهندس هستند. شاید ظاهراً یک پیام ساده باشد، ولی بابت هرکدام از این پیام‌ها که به نظر کوتاه هستند، جناب مهندس در قالب یک سی‌دی و یک ساعت در مورد آن صحبت کرده‌اند تا قابل‌فهم باشد. هرکدام از این پیام‌ها ابعاد مختلفی دارند. من تصویر اول که «عبور از یخبندان» است را، برای مشکلاتم تصویرسازی می‌کنم که در کجا بیشتر تلاش کنم و متعادل‌تر حرکت کنم که آب از آب تکان نخورد. این تصویر به من تعقل و تعادل در حرکت را پیام می‌دهد که خیلی آرام و محتاط حرکت کنم که هیچ قندیلی نشکند.
در تصویر دوم عبور از یخبندان، تابش شدید خورشید روی برف‌ها، در ادامه راه و انعکاس آن بر چهره انسان و تحمل ننمودن شدت نور، سمبل دشواری راه است. نور خورشید به آینه اتومبیل برخورد می‌کند و به چشم من می‌تابد و قابل‌تحمل نیست که با گذاشتن عینک در ادامه، قدری از تابش شدید نور، کاسته می‌شود.
من باید باتحمل سختی و حل مسائل و مشکلات خود، سعی کنم در این سفر دچار منیت، غرور و یا تکبر نشوم. تک‌تک ما از این تصاویر برداشتی داریم، سعی کنیم هرچند وقت یک‌بار مطالب این کتاب را دوباره بخوانیم چون در هر بار خواندن برداشت جدیدی از آن خواهیم داشت.

اهدای شال شورای اسیستانت های گروه خانم های مسافر

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-06-24%20at%2011.39.00%20PM.jpeg


آزمون داخلی دوره پنجم آمادگی آزمون کمک راهنمایی سال 1401

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-06-24%20at%2011.45.09%20PM.jpeg

تایپ: همسفر مریم -لژیون بیست و یکم
ویرایش: همسفر سولماز کمک راهنما
بازبینی: همسفر فاطمه
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .