English Version
English

گفت‌وگو با چند مسافر در مسابقه دو و میدانی جام مسافر

گفت‌وگو  با چند مسافر در مسابقه دو و میدانی جام مسافر

با مسافر غلامرضا گفت‌وگویی کرده کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

در ابتدا خود را معرفی کنید.
سلام دوستان غلامرضا هستم یک مسافر
تخریب ۱۰ سال، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی شیشه، سفر اول ۱۰ ماه، نام راهنما مازیار اعرابی، روش درمان DST، داروی درمان شربت OT، رشته ورزشی راگبی، رهایی از بند اعتیاد ۶ سال و ۸ ماه و رهایی از بند نیکوتین ۶ سال و ۳ ماه و ۲۰ روز.


نظرتان در مورد جوایز کنگره۶۰ در این مسابقات چیست؟
خیلی خوب است. واقعاً انگیزه‌‌ای است که دیگران هم با کنگره و روش درمان اعتیاد آشنا بشوند. برنامه زیبایی است. هدف بچه‌های کنگره جایزه نیست بلکه هدفشان فعالیت در رشته‌های ورزشی می‌باشد.


آیا شما به صورت حرفه‌ای شرکت کرده‌اید؟
بله.


کنگره‌۶۰ توانسته به شما کمک کند که در این رشته‌ها فعال باشید؟
صددرصد، من قبل از کنگره توان حرکت نداشتم ولی به مرور زمان وقتی که با کنگره آمدم و با روش DST آشنا شدم، هر هفته ۵۶ کیلومتر می‌دوم و لذت می‌برم.

 

 

با مسافر علی از استان زنجان که در بخش حرفه‌ای شرکت کرده است گفت‌وگویی کرده کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید: 

لطفاً خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان علی هستم یک مسافر.

من از استان زنجان در این مسابقه شرکت کرده‌ام. رشته ورزشی من راگبی در شعبه قشم می‌باشد و به صورت حرفه‌ای در این مسابقه شرکت کردم.


در مورد مسابقات در کنگره۶۰ صحبت کنید.
مسابقاتی که به گفته اساتید دوومیدانی کشور این جایزه که آقای مهندس تعبیه کرده‌اند واقعاً در کشور بی‌نظیر بوده و تاکنون همچین جایزه‌هایی نبوده است. اما ورزش در کنگره۶۰ کار خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهد در تیراندازی، راگبی، فوتسال، والیبال، ورزش باستانی. رشته من راگبی است. واقعاً تیم راگبی کنگره ۶۰ از قدرت‌های ایران محسوب می‌شود و هر مسابقه‌ای که برگزار می‌شود همه رقبا از جهان‌بینی بچه‌های کنگره‌۶۰ می‌گویند. راگبی یک ورزش فیزیکی است اما بچه‌های کنگره۶۰ با جهان‌بینی شرکت می‌کنند و همه لذت می‌برند.


چه اندازه کنگره۶۰ در ورزش به شما کمک کرد؟
من یک آدم کارتون خواب بودم. به دلیل اعتیاد از خانه طرد شدم. از روستایی در زنجان به تهران آمدم و کارتون خواب شدم. زمانی از سطل آشغال نان برمی‌داشتم و می‌خوردم ولی به واسطه کنگره۶۰ به درمان رسیدم. اکنون باور نمی‌کنم عضو تیم ملی راگبی کشور شدم، پارسال این یک معجزه بود که در دنیا بی‌نظیر است.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .