English Version
English

برای رشد و آگاهی خودتان درس بخوانید .

برای رشد و آگاهی خودتان درس بخوانید .

همسفر فاطمه همراه با مسافر خود ( همسرش ) باآنتی ایکس تریاک، به مدت ۱۱ ماه و ۲۰ روز ، به روش dst با داروی ot به  راهنمایی کمک راهنما مسافر رسولی و کمک راهنما همسفر لیلا ، سفر کردند و اکنون ۸ سال و ۶ ماه است که رها هستند .
ایشان در جایگاه های دبیری، نگهبانی ، مشاور تازه واردین ، کمک راهنمایی ، سایت ، مسئول امتحانات ، مشاور تازه واردین در تیرو کمان و لژیون موسیقی خدمت کرده اند .

در ادامه گفت و گویی با ایشان داریم که مطالعه می فرمایید .


شما یک دوره خدمت کمک راهنمایی را تجربه کرده اید ، بعد از تودیع در چه جایگاهی خدمت کرده اید ؟
بعد از تودیع ، دوست داشتم دوباره در کنگره خدمت داشته باشم ،وقتی پیام مسئول امتحانات را دیدم شرکت کردم و قرعه به نام من افتاد ، در حقیقت جایگاه ، من را انتخاب کرد و سپاسگزار خداوند هستم.


پس از ورود به کنگره چه تغییراتی در خود حس کردید ؟
اصلا قابل مقایسه نیست.زندگی من به دو قسمت قبل کنگره و بعد کنگره تقسیم شد.دیدگاهم نسبت به خودم و جهان اطرافم ، تغییر کرد.آرام و صبورتر شدم.

نظر شما در مورد کتاب( عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر ) چیست ؟
از منابع کنگره ، اولین کتابی است که من آن را خواندم و جذب آن شدم ،البته در آن زمان من فقط خاطره های مهندس را متوجه می‌شدم .هر بار که آن را می‌خوانم برایم تازگی دارد و همیشه یک مطلب جدید از آن را یاد می گیرم.این کتاب با دانایی افراد ، رابطه مستقیمی دارد.

از نظر شما این کتاب چه ویژگی هایی دارد و چرا برای یک مصرف کننده خواندن آن جذاب است ؟
اولین ویژگی این است که آقای  مهندس ، خودشان بعد از این که این راه را رفته اند از روی تجربه هایشان در این مسیر ، کتاب را نوشته اند.جذابیتش برای یک مصرف کننده این است که احساس می کند ، تنها نیست.این کتاب برای هر مسئله ای ، یک راهکار به شخص می دهدو الگوی بسیار دقیق و کاملی ، برای درمان اعتیاد است.

کنگره ۶۰ چه نقشی در رسیدن شما به هدف هایتان دارد ؟
با مطالعه این کتاب آموختم برای هدفهایم ، برنامه ریزی داشته باشم ، طبق برنامه پیش بروم و از اساتید کمک بگیرم و صبر داشته باشم.

نظر شما که در جایگاه مسئول امتحانات خدمت می کنید در مورد آزمون های داخلی چیست  ؟
آزمونها بسیار کمک کننده هستند.چون این منابع با صلاحدید استاد امین و خانم کماندار ، انتخاب شده اند.و برای رشد و ارتقا آگاهی رهجویان بسیار مفید هستند.البته آزمونهای جدید خیلی خوب و به روز شده اند.با شرایط فعلی همخوانی دارد و نظارت دقیقی بر نحوه سوالات و چگونگی اجرای آن می شود.

جایگاه مسئول امتحانات برای شما چه آموزش هایی داشت ؟ اگر خاطره ای از این دوره خدمتی دارید ، برای ما در مورد آن صحبت کنید .
این دوره برای من خیلی مفید بود.برنامه ریزی و مدیریت زمان را در این دوره به خوبی آموختم و اجرا کردم .در یادگیری  منابع و سی دی ها هم خیلی به من کمک کرد.
خاطره : اوایل برای طراحان سوال ، برای هر سی دی ۱۰ سوال تعیین می کردم که خانم نازی گفتند زیاد است.

برای رهجویانی که در آزمون ها شرکت می کنند چه پیشنهاداتی دارید ؟
منابع را فقط برای این که  امتحان بدهند ،نخوانند ،برای رشد و آگاهی خودشان درس بخوانند و صبر داشته باشند ، تا مطالب در ذهن‌شان حک شود.

کدام یک از وادی ها تاثیر بیشتری روی شما داشت و از آن چه چیزی آموختید که آن وادی را تاثیر گذار می دانید ؟
همه وادی ها برای من یادآور یک حرکت در زندگی ام هستند ، اما وادی نهم بسیار برایم تاثیر گذار بود.از این وادی آموختم که در هر زمینه ای که بخواهم موفق شوم، باید با تکرار و تمرین نقطه تحمل خودم را بالا ببرم .

در سی دی های (درمان ) آقای مهندس چه پیامی را می خواهند برسانند ؟
سی دی های درمان ، برای این است که صورت مسئله اعتیاد ، مشخص باشد.تا به درمان درست اعتیاد برسیم.در زندگی هم همین است ، برای حل مسائل ، اگر صورت مسئله را بدانیم ، می توانیم سخت ترین مسئله را حل کنیم.

شما چطور ورزش تیر و کمان را در کنگره انتخاب کردید ؟ نظرتان در مورد این ورزش چیست ؟
من از طریق کمک راهنمایم ( خانم لیلا ) در سال ۹۶ ، با ورزش تیرو کمان آشنا شدم. اوایل فقط به این خاطر می رفتم که در کنار کمک راهنمایم باشم.ولی به تدریج علاقمند شدم و چون تیر زدن حس شگفت انگیزی دارد ، ادامه دادم.با تیر زدن گره های درونی من هم باز شد و به آرامش رسیدم و حال خوبی را تجربه کردم.فضا و آدمهای زمین تیروکمان کنگره ۶۰ ، برای من الگوی صبر و استقامت هستند. این زمین برای من یک قطعه از بهشت است و تا در آن مکان قرار نگیرید ، معنی این جمله را متوجه نمی شوید.
با سپاس از شما خانم فاطمه عزیز.

گفت و گو کننده و تایپ : کمک راهنما همسفر سکینه ،لژیون دهم
ویرایش و ارسال : همسفر مونا ، رهجوی کمک راهنما همسفر سعیده ، لژیون پنجم

عکاس : همسفر نازنین ، رهجوی کمک راهنما سعیده ، لژیون پنجم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .