English Version
English

کتاب ۶۰ درجه مرجع کامل درمان اعتیاد است

کتاب ۶۰ درجه مرجع کامل درمان اعتیاد است

دوازدهمین جلسه از سری دوم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه  " کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تاثیر آن روی من " چهارشنبه ۱ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
از خداوند به خاطر اجازه و فرصت خدمت و از آقای مهندس دژاکام به دلیل ایجاد بستری مناسب برای درمان اعتیاد و آموزش جهان‌بینی سپاسگزارم. کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر یک مجموعه کامل و جامع برای تمام کسانی است که می‌خواهند اعتیاد خود را درمان کنند، البته به روش تدریجی و پله‌ای که آقای مهندس برای کشف این روش سختی ها و مشقت‌های فراوانی را متحمل شده اند.


امروزه این راه و روش تبدیل به یک اتوبان شده است و فرد مسافر به راحتی همراه همسفران خود وارد این مسیر شده و درمان خود را آغاز می‌کند. این درمان از کیفیت بالا و مطمئنی برخوردار است. باید چهارده قانونی که در این کتاب نوشته شده است را فرا بگیرند و با سفر در چهارده وادی عشق به سلامت جسم و روان و درمان کامل و رهایی برسند.


در این کتاب ۱۴ تصویر داریم که برای ما همانند نقشه راه عمل می‌کنند. این تصاویر بیان‌گر احوالات ما در دوران درمان هستند که هر دو صور ما یعنی هم صور آشکار و هم صور پنهان را بیان می‌کنند. ما در گذشته به واسطه‌مصرف مواد افیونی کارخانه های تولید مواد شبه افیونی درون ساختار جسم خود را تخریب کرده‌ایم. این تخریب تاثیر بسیار زیاد و مستقیم بر روی صور پنهان ما گذاشته است و ما کاملا تحت امر نفس اماره بودیم.


فرمانده ای نیروی عقل از ما گرفته شده بود و اختیار هیچ چیزی حتی جسم خود را نداشتیم. در سرمای شدید و یخبندان قرار داشتیم و تمامی حس‌های ما یخ زده بودند. اما امروزه با دل سپردن به راهنما و استفاده از روش درمانی تدریجی و پله‌ای و دریافت آموزش‌های ناب کنگره ۶۰ و عملی کردن آن‌ها در زندگی خود، آرام آرام از این سرما و یخبندان نجات پیدا کرده و به درمان کامل خواهیم رسید.

عکس: همسفر محمد لژیون چهارم
تایپ: مسافر مجتبی لژیون پنجم
تنظیم و ارسال: مسافر کمال لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .