English Version
English

کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه نجات دهنده انسان‌ها است

کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه نجات دهنده انسان‌ها است

سومین جلسه از سری پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر احمد و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری همسفر مصطفی با دستور جلسه "کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تاثیر آن روی من " دوشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
از بنیان کنگره ۶۰  آقای مهندس دژاکام و راهنمای خوبم مسافر پژمان به خاطر آموزش های ناب ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم که من توانستم در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر که توسط جناب مهندس نوشته شده دارای ۱۴ تصویر است که برای هر تصویر یک آهنگ توسط استاد امین دژاکام تهیه شده است. این کتاب تماما تجربیات خود آقای مهندس است که این مسیر را طی کرده اند و به درمان و آرامش و آسایش رسیده‌اند و آن تجربیات را در اختیار همگان قرار داده اند.


در این مسیر جناب مهندس اساتیدی داشتند که به هویت و محل زندگی آنان اشاره‌ای نشده است. با مطالعه این کتاب خیلی از مشکلات من مسافر که مصرف کننده بودم حل شد. چرا که قبل از آشنایی با کنگره چندین بار به کمپ رفته بودم و خیلی سختی کشیدم و یادآوری آن هم برایم دردناک است و بعد از خروج از کمپ مجدد همان روند مصرف  تکرار می شد. خدا را شکر که راه کامل را پیدا کردم و معجزه در زندگی من اتفاق افتاد تا به این مکان برسم.


با مطالعه کتاب نقطه تحمل ما بالا می‌رود و آموزش می‌گیریم که صبر داشته باشیم و برای خروج از تاریکی ها همان‌طور که ذره ذره وارد آن‌ها شدیم، ذره ذره هم خارج شویم. در این کتاب آقای مهندس ثابت کردند که اعتیاد بیماری است نه یک جرم، و شجاعتی که مهندس داشتند و تمام وقت خود و خانواده خود را وقف درمان انسان ها کردند.


تصاویر کتاب بیان کننده حالات مختلف فرد مصرف کننده‌در طول سفر است. از زمانی که حس های بسته شده و یخ زده تا آن‌جا که به مرور و در طول سفر با عبور از گذرگاه های سخت به رهایی می رسد.‌در پایان توصیه می کنم همه مسافران و همسفران چندین بار این کتاب را مطالعه کنند چون با مطالعه کتاب به شناخت حقیقی و واقعی انسان و چگونگی خلقت و این‌که با مرگ زندگی پایان نمی یابد پی می‌بریم. با مطالعه کتاب ما می توانیم ساختار فکر و اندیشه خود را تغییر دهیم و در ادامه مسیر به تزکیه و پالایش برسیم.

عکس: همسفر محمد لژیون چهارم
تایپ: همسفر مصطفی لژیون اول
تنظیم و ارسال: مسافر کمال لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .