English Version
English

کتاب عبور از منطقه‌۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن

کتاب عبور از منطقه‌۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن

جلسه یازدهم از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی رز، به استادی مسافر کتایون کمک راهنما، نگهبانی همسفر مریم و دبیری مسافر فرشته، با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه‌۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» روز یکشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۴:۰۰ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان کتایون هستم یک مسافر.
دستور جلسه امروز «کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن» است و در ادامه، تولد یک سال رهایی خانم مرجان را جشن می‌گیریم.
جناب مهندس بعد از هفده سال مصرف مواد مخدر، در ماه رمضان سال ۱۳۷۵، تصمیم گرفتند به مصرف موادشان نظم دهند و همین امر موجب شد تا روش DST  ابداع گردد. ایشان در سال ۱۳۷۶ موفق شدند که به درمان قطعی بیماری اعتیاد برسند. مهندس دژاکام در طول سفر، شروع به نوشتن تمام تجربیات خود کردند و نوشته‌هایشان تحت عنوان کتاب «عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر» منتشر گردید. در حال حاضر کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر به چاپ شصت و پنجم با تیراژ ۱۰۰۰۰ رسیده و به زبان‌های عربی، فرانسه و انگلیسی ترجمه‌شده است.
این کتاب در یکی از سایت‌های معتبر جهانی اعتیاد نیز معرفی شده است. هدف از انتشار کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر، روشن نمودن صورت‌مسئله اعتیاد و چگونگی درمان آن می‌باشد. این دیدگاه، به صورتی ساده و روان، مشکلات مصرف‌کننده را بیان کرده و مهم‌ترین گره‌های کور آن را مشخص و برای باز کردن این گره‌ها، نظریه خود را بیان می‌کند.
مطالب این کتاب، راهی برای مصرف‌کنندگان مواد مخدر، خانواده‌هایشان، محققین، پزشکان و مسئولین را بازخواهد نمود. بخشی از مطالب کتاب، مربوط به پیام‌های باارزش از اساتید جناب مهندس است. در این کتاب، 14 قانون مطرح گردیده است که بسیار پرمحتوا است. 14 عکس نیز وجود دارد که بیانگر چگونگی مسیر درمان در سفر اول و سفر دوم می‌باشد. از کتاب عبور از منطقه‌۶۰ درجه زیر صفر، می‌توان در هر مرحله از سفر استفاده نمود. در این کتاب برای درک بهتر و فهم درست خواننده، بیشتر از جمله‌هایی در قالب تمثیل استفاده‌شده است؛ مانند نبرد درون، عبور از یخبندان و یا درخت پوسیده.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-06-22%20at%207.10.10%20PM.jpeg

سخنان استاد در رابطه با تولد خانم مرجان:
امروز جشن تولد یک سال رهایی خانم مرجان عزیز را داریم. ایشان با مصرف قرص متادون، به‌هم‌ریختگی‌های خاص خود، با افکاری کاملاً منفی و پر از ناامیدی و ترس وارد کنگره شدند؛ اما خواستار رسیدن به حال خوش بودند و با توجه به تمام مشکلاتی که داشتند، همیشه به کنگره وصل بودند.
خانم مرجان به علت پادرد شدیدی داشتند، باید جراحی انجام می‌دادند، اما گفتیم در طول سفر اول، نباید این کار را انجام دهید، و فرمان‌برداری کردند و فقط به درمانشان پرداختند.
این تولد را به خانم مرجان تبریک می‌گویم. می‌دانم که عشق زیادی به خدمت کردن دارند، امیدوارم اذنش داده شود. دخترشان نیز در سفر دومشان وارد کنگره شدند و در حال حاضر در گروه همسفران مشغول به آموزش هستند. برایشان بهترین‌ها را خواستار هستم.
این جشن را در رأس، خدمت جناب مهندس، ایجنت محترم نمایندگی رز، گروه مرزبانی و تمامی عزیزان که در این راستا زحمت می‌کشند تبریک عرض می‌کنم.
اعلام سفر
مسافر مرجان- نام راهنما: خانم کتایون- آنتی ایکس مصرفی: متادون- روش درمان: DST- داروی درمان: OT- مدت سفر اول: ۱۲ ماه- مدت رهایی: ۱۸ ماه و ۴ روز- رشته ورزشی: بدمینتون

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-06-22%20at%207.11.23%20PM.jpeg

صحبت‌های مسافر مرجان:
سلام دوستان مرجان هستم یک مسافر.
خوشحالم که این جشن را برای من برگزار کردند. هیچ‌وقت باورم نمی‌شد بتوانم به حال خوش برسم و بخواهم بدون مصرف قرص، دردهای پایم از بین برود. هرروز خداراشکر می‌کنم که توانستم این مرحله را طی کنم. کنار گذاشتن مصرف قرص، اولین قدم من بوده و مرحله‌های بعدی من، این است که به دانایی برسم و بتوانم طبق پیامی که برای تولدم نوشته‌شده، از عقل و دانایی‌ام استفاده کنم تا به راه درست قدم بگذارم.
ابتدا برای حال خوبم و بعد حال خوب خانواده‌ام، خوشحالم. امیدوارم بتوانم در کنگره خدمتگزار خوبی باشم و به دیگران خدمت کنم. از خانم کتایون تشکر می‌کنم که در این یک سال با آموزش‌هایشان مرا راهنمایی کردند و توانستم تغییر کنم.
هر روز برای آمدن به کنگره، لحظه‌شماری می‌کنم، بااینکه راهم دور است و مسائل دیگری مثل بیماری مادرم نیز پیش‌آمده، برنامه کنگره جزء برنامه اصلی زندگی من قرارگرفته و می‌توانم تمام کارهایم را انجام دهم.
انشالله با انجام آموزش‌های کنگره قدم‌به‌قدم که جلوتر می‌روم، به مراحل بالاتری برسم و خدمتگزار باشم. از آقای مهندس بابت تمام زحماتی که می‌کشند، چه مادی و چه معنوی، تشکر می‌کنم. از ایجنت محترم، خانم مونا و از همه خدمتگزاران کمال تشکر را دارم. امیدوارم عضو کوچکی در این مجموعه بزرگ باشم. انشالله این مجموعه جهانی شود و هیچ‌کس حال بدی را تجربه نکند.

سخنان همسفر لیلا کمک راهنما:
سلام دوستان لیلا هستم یک همسفر.
این جشن را در رأس خدمت بنیان کنگره 60، ایجنت محترم خانم مونای عزیز، خانم کتایون و همین‌طور خانم مرجان تبریک عرض می‌کنم. فکر می‌کردم ایشان که بااین‌همه انرژی و لذت صحبت می‌کنند، چقدر خواستار خدمت هستند و این نشان‌دهنده دریافتی است که از گوهره وجودی کنگره دریافت کرده‌اند. انشالله به همان‌جایی که می‌خواهند برسند.
در مورد دخترشان، خانم شقایق عزیز، ایشان ۲ هفته است که به لژیون من آمده‌اند و مثل مادرشان بسیار مشتاق هستند. خیلی خوب سی‌دی‌ها را می‌نویسند و مرتب می‌آیند. انشالله به رهایی برسند و در جایگاه خدمت بدرخشند.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-06-22%20at%207.14.07%20PM.jpeg

صحبت‌های همسفر شقایق:
سلام دوستان شقایق هستم یک همسفر.
در ابتدا تولد مادرم را به کل سیستم کنگره ۶۰، جناب مهندس، خانم مونا و خانم کتایون عزیز که خیلی به مادرم کمک کردند تبریک عرض می‌کنم. در ادامه به مادرم تبریک می‌گویم، امیدوارم در کنگره بماند و خدمتگزار شود و به کسانی که در سختی هستند، خدمت کند.
راجع به خودم، باید بگویم، من نمی‌دانم که درون افراد مصرف‌کننده چه می‌گذرد و از حال خوش یا تخریب بعدش هیچ‌چیزی نمی‌دانم، فقط می‌دانم که بزرگ‌ترین تخریبی که یک مصرف‌کننده وارد می‌کند، اول به جسم خود و بعد به خانواده‌‌اش است، به نظرم اگر بدانند که چه تخریبی به فرزندانشان می‌زنند هیچ‌وقت در این راه نمی‌افتادند.
آرزو:
آرزوی اول: هرکسی که گمراه شده، بتواند راه درست را پیدا کند. با وسعت پیدا کردن کنگره و آگاه شدن، بتوانند این مسیر را بیابند و به حال خوش، آگاهی و دانایی برسند.
آرزوی دوم: به امید خدا همه بچه‌ها خوشبخت شوند و بچه‌های من هم خوشبخت و کنگره‌ای شوند.

تایپ: مسافر سحر- لژیون پنجم –نمایندگی رز
ویرایش: همسفر مریم لژیون بیست و یکم-همسفر سولماز کمک راهنما
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی رز
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .