English Version
English

مسیر کنگره پایانی ندارد چون پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگری است

مسیر کنگره پایانی ندارد چون پایان هر نقطه سر آغاز خط دیگری است

جلسه اول از دوره پانزدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران نمایندگی شیروان با دستور جلسه «کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر و تاثیر آن روی من» به استادی دیده بان محترم پهلوان مسافرمهدی و نگهبانی مسافرمحمد و دبیری مسافر ابولفضل در تاریخ29خرداد۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد :

دیده بان محترم و پهلوان مسافر مهدی فرمودند: بسیار خوشحال و خرسند م که توانستم امروز در جمع شما عزیزان حضور پیدا کنم. ما در کنگره یک مسیری را آغاز کردیم همه ما خدمتگزار ها هیچ فرقی نمیکند که انتها و آخر ندارد که بگوییم آخری دارد چون آخر هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. ما همه دست به دست هم دادیم تا یک مجموعه را راه اندازی کنیم و یک مجموعه تاسیس بشه در ایران و ما خدمتگزاران در هر جایگاهی که باشیم خداوند به ما لطف داشته که توانستیم به کنگره وارد شویم خودمان را درمان کنیم ادامه بتوانیم خدمتگزاران خوبی باشیم. برای سفر اولی های عزیز می گویم بهترین نقطه و سیستم که در کل کره زمین وجود دارد و می تواند شما را به بهترین نحو ممکن از هر بندی رها کند سیستم کنگره است چون کنگره ۶۰ برای اولین بار با سند مستحکم ادعا کرد که درمان را انجام میدهد نه ترک. استاد در ادامه فرمودند: هدف همه انسانها رسیدن به آرامش است با شما فکر میکنید چرا ما مصرف‌کننده شدیم و رفتیم سمت مواد به این خاطر که فکر می کردیم میتوانیم با مصرف مواد به آرامش برسیم در صورتی که انرژی که مواد مخدر به ما می داد یک انرژی کاذب بود و هیچ آرامشی در آن وجود نداشت پس چون ما در جستجوی آرامش بودیم و آن را پیدا نمی کردیم راه را گم کردیم و فکر کردیم با مصرف مواد می توان با نتیجه دلخواه رسید ولی همگی دیدیم که اینگونه نیست. یک سو سوی چراغی توسط کنگره ۶۰ برای مصرف کنندگان در سراسر دنیا روشن شد و ما باید شاکر و سپاسگزار باشیم که این سوی نور در کشور ما استارتش زده شد توسط جناب مهندس و شما فکر کنید اگر کنگره از داخل ایران شروع نمی شد و از کشورهای دیگر شروع به فعالیت می کرد چقدر زمان بر بود تا به کشور ما برسد و ما نیز بتوانیم از آن استفاده کنیم به همین جهت است که می‌گویم بایستی قدردان کنگره باشیم پس وظیفه ماست که این چراغ را دست به دست بگردانیم تا انسانهای درمانده ای که در دام اعتیاد گرفتار ند آن را ببینند و بتوانند خود را در مسیر کنگره قرار دهند حال فعالیت کنگره به طور رسمی در ایران صورت می گیرد ولی روزی خواهد رسید که شعب کنگره ۶۰ و پرچم آن در سراسر دنیا و سایر کشورها  برافراشته شود.

استاد در ادامه فرمودند: آسایش و آرامشی را که در طی سفر در کنگره به دست آوردیم باید بسیار غنیمت شماریم و ارج بگذاریم چون آن را به سختی به دست آورده ایم و همچنین بایستی به این نکته توجه داشته باشیم که تا وقتی که با آموزش های کنگره همراه باشیم در مسیر درست قرار خواهیم داشت اما به محض اینکه اتصال خود را با آموزش کنگره قطع کنیم نیروهای بازدارنده کم کم وارد عمل می شوند چون کار آنها همین است. سلاح خیلی خوبی ما بچه های کنگره داریم و توصیه می کنم که از این سلاح غافل نشویم چون هر موفقیتی که برای ما حاصل شده است تنها و تنها به دلیل نوشتن سی دی و یا همان آموزش جهان بینی درست کنگره است و خالی از لطف نیست که بگویم تمام مشکلات و گرفتاری هایی که داریم از روی جهل و نادانی ماست ممکن است یک سفر اولی با خودش بگوید من برای درمان به کنگره آمده‌ام نه برای نوشتن سی دی و حتی ممکن است اصلا به نوشتن سی دی اعتقاد نداشته باشد و این به این خاطر است که یک تازه وارد و یا یک سفر  اولی که تازه وارد کنگره شده است روند درمان را نمی داند و نمی داند که نوشتن سی دی به طور ناخودآگاه در درمان او نقش بسزایی دارد.

استاد در آخر فرمودند: همواره باید قدردان کنگره همچنین خدمتگزاران کنگره علی الخصوص راهنمایان باشیم اما هر چقدر در کنگره شاکر و سپاسگزار باشیم مطمئن باشیم که وسعت رزق مان زیاد تر میشود و چیزی که حائز اهمیت است این است که وسعت رزق مان زیاد باشد در داشتن اساتید و این است که بسیار خوب است اینکه خداوند وسعت رزق من را زیاد کند برای دانایی بیشتر و این قابل  معاوضه با هیچ چیزی نیست. پس در کنگره اگر شکرگزار باشی وسعت رزقت برای داشتن اساتید و دانایی زیاد میشود.

و در ادامه عکس های مربوط به مراسم خوش آمد گویی دیده بان محترم مسافر پهلوان مهدی و مسافر پهلوان جواد توسط اینجنت محترم نمایندگی شیروان و سایر خدمت گذاران:

و در ادامه مراسم تقدیرازمرزبان های سابق نمایندگی شیروان و همچنین اهدای شال به مرزبان های جدیدو مراسم پیمان مرزبانی توسط دیده بان محترم مسافر مهدی:

و در آخر عکس های دسته جمعی اعضای نمایندگیشیروان با دیده بان محترم مسافر مهدی:

عکس ها :مسافر محسن لژیون دوم نمایندگی شیروان

ارسال:مسافر علیرضا لژیون دوم نمایندگی شیروان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .