English Version
English

کتاب 60 درجه زیر صفر و تاثیر آن روی من

کتاب 60 درجه زیر صفر و تاثیر آن روی من

جلسه پنجم از دوره پنجاه و سوم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی خلیج‌فارس  با دستور جلسه "کتاب 60 درجه زیر صفر و تاثیر آن روی من" به استادی مسافر جهانبخش، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر ابوالحسن روز یکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان جهانبخش هستم یک مسافر.
خدا را شکر که در جمع شما عزیزان هستم و از همه خدمتگزاران عزیز و ایجنت محترم شعبه تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا آموزش بگیرم.
دستور جلسه امروز کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر  است و برای اینکه از اهمیت این کتاب بگویم کمی به گذشته خود برمی‌گردم؛ روزهای اولی که به کنگره آمدم کتاب ۶۰ درجه را از نشریات گرفتم و مشاور تازه واردین نبود و کتاب را به خانه بردم و یک نفر به من گفت که کتاب را حتماً بخوانید، از کتاب چیز زیادی متوجه نشدم، شخصی به اسم آقای مهندس دژاکام بود که در ماه مبارک رمضان آمده بود موادش را قطع و یا تیپر کند و تصاویر کتاب برایم مفهوم چندانی نداشت و بسیار ساده بود.
آدمی که اعتیاد دارد ،حس‌هایش یخ‌زده و در طول ۱۰  تا ۱۱ ماه سفر حس‌ها کم‌کم بیدار می‌شود هرچه جلوتر رفتم متوجه شدم که این‌یک کتاب معمولی نیست و تنها یک جمله از آن را که خود جناب مهندس گفته بود نوشتم و جمله این بود: گاوی که نان گدایی می‌خورد نمی‌تواند خوب شخم بزند.
ارتباطی را که با آن برقرار کردم به خاطر  نثر روان و همزادپنداری با جناب مهندس بود و این را متوجه شدم که جناب مهندس در این کتاب می‌گوید که خودت هستی که باید خودت را پیدا کنی و همش همین است. مهندس می‌فرمایند که انسان مصرف‌کننده خودش را گم‌کرده و در این کتاب آدرس خودش را به خودش می‌دهد و در کنگره هم همین‌جور است، اعتماد است و همه‌چیز در خودت است مانند دارو و نوشتارها و ....!!!
راهنما چراغ راه است و خیلی قوی است.
در کتاب چهارده وادی آمده است که علاوه بر اینکه خود جهانی است یکی از مدنی‌ترین قوانین دنیاست و مبتنی بر حقیقت و الگوبرداری از طبیعت است و برداشت از کتاب الهی و سند بدون نقص است و خود آقای مهندس  این راه را رفته است.
در این کتاب به مقوله صور پنهان و آشکار انسان پرداخته و ریشه درمان اعتیاد و صورت‌مسئله درمان اعتیاد را پیداکرده و به‌صورت ساده و روان در اختیار عموم قرار داده‌شده است.

لژیون تازه واردین

لژیون یکم درمان سیگار (ویلیام ال.وایت)

لژیون خدمنگزار ششم
نگارش مسافر امیر
عکس مسافر حسین
ثبت مسافر حسین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .