English Version
English

کتاب شصت درجه، کتاب مرجع و مادر است

کتاب شصت درجه، کتاب مرجع و مادر است

اولین جلسه از دوره ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران آقا کنگرۀ ۶۰، نمایندگی شفا مشهد، با استادی همسفر محمد مهدی، نگهبانی همسفر مهدی و دبیری همسفر سعید با دستور جلسه " کتاب شصت درجه زیر صفر و تصاویر آن " شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 17 آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد مهدی هستم همسفر
خداوند را شاکر هستم که مجدداً در جمع شما دوستان قرار گرفتم، از ایجنت محترم آقای مصطفی، نگهبان عزیز تشکر می کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم. همچنین به نگهبان و دبیر جایگاه جدیدشان را تبریک می گویم.

خداوند را شاکرم که ما همسفران به آرزوی خودمان رسیدیم و بعد از چند سال جلساتمان افتتاح شد. دوره‌ی پنجم به اتمام رسید و دوره‌ی ششم آغاز شد.

در مورد دستور جلسه؛ عبور از منطقه ی 60 درجه زیر صفر، کتابی هست که نویسنده آن آقای مهندس دژاکام هستند، تمام خاطرات دوران مصرفشان و خاطراتی که قبل و بعد از افتتاح کنگره بوده را در این کتاب به نگارش در آوردند.

این کتاب چهارده تصویر دارد از سفر تاریکی به سمت روشنایی که ما می‌بینیم. پیامی که آقای مهندس در روز چهارشنبه خواندند در مورد کتاب عبور از منطقه ی 60 درجه زیر صفر بود که موضوع صورت مسئله اعتیاد و درمان آن را توضیح دادند.

این کتاب قابل استفاده برای پزشکان، محققین، قضات، مسافرین و خانواده ها می باشد.

تاکنون صورت مسئله اعتیاد در سطح جهانی به نحو صحیح مطرح نشده است، در حقیقت این کتاب خودآموزی برای اعتیاد می باشد.

این کتاب برای یک مسافر تمام مطالبی را که آقای مهندس در مصرف درک کرده اند را گفته است. برای ما همسفران مثل آن ماشین قرمز می ماند که در یخ بندان گیر کردیم، باید حرکت کنیم، ما مانند آن ماشین در سکون مانده ایم و هیچ علم و آموزشی را درک نکرده ایم.

مطلب دیگری که من را جذب این کتاب کرد: استاد امین در مورد مسیر سفر پدرشان که چه قدر سختی های زیادی کشیدند و خاطراتی که داشتند در این کتاب به نگارش در آوردند.

استاد امین، دیده بان همسفران هستند، ارتباط بیشتری با ما همسفران دارند و حس بهتری می‌توانیم با ایشان برقرار کنیم.

کتاب 60 درجه چهارده تصویر دارد، این چهارده تصویر شامل چهارده قطعه موسیقی است که این چهارده قطعه موسیقی را استاد امین تنظیم کردند و نواخته اند، در لژیون های موسیقی به اجرا در می آورند.

این کتاب به نظر من کتاب مرجع هست، چون کتاب چهارده وادی، چهارده مقاله و جزوه جهان بینی برگرفته از این کتاب می باشند، بسیار خوشحال هستم که در جمع شما دوستان هستم.

تقدیر و تشکر دبیر و نگهبان از دبیر و نگهبان دوره قبل

 

تایپ: همسفر بهزاد لژیون یکم نیشابور
عکاس: همسفر قاسم لژیون یکم
تدوین عکس: همسفر محمد امین لژیون دوم
ارسال خبر: همسفر فرزاد لژیون دوم

همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .