English Version
English

کتاب ۶۰ درجه زیربنای علوم جهان بینی کنگره۶۰

کتاب ۶۰ درجه زیربنای علوم جهان بینی کنگره۶۰

کتاب ۶۰ درجه خودآموزی کامل و یک منبع آموزشی جهت درمان اعتیاد می‌باشد که در آن گره‌های کور درمان اعتیاد به‌طور کاملاً مستند، مشخص‌شده است و در معنای واقعی صورت‌مسئله اعتیاد به‌طور کامل روشن‌شده است. این کتاب به قلم جناب مهندس می‌باشد. سخن ایشان سخن حال بوده که نظر هر خواننده‌ای را به خود جلب می‌کند و با واژه‌های آن مأنوس می‌گردد و همزادپنداری می‌کند. جناب مهندس در سال ۱۳۷۵/۱۱/۱۵ مصادف با ماه مبارک رمضان پس از ترک‌های نافرجام به وضعیت مواد خود سروسامان دادند طوری که وعده‌های مصرفی خود را در ۵ وعده تنظیم کردند و با متد DST شاهکار عظمت خلقت پس از کسب موفقیت در ابداع این متد به‌وسیله داروی OT یا اپیوم تینکچر در طی پله‌های ۲۱ روزه و فرایند زمانی ۱۰ الی ۱۱ ماه، به پدیده بی‌نظیر این عظمت رسیدند و اعتیاد خود را طبق روش تدریجی و پله‌ای، درمان نمودند و به رمز و راز این بیماری پی بردند و به حقیقتی غیرقابل‌باور که در وصف نمی‌گنجد رسیدند.

نوشته‌های ایشان کاملاً تجربی و مستند است که در قالب چهارده قانون برگرفته از قوانین ثابت و الهی، تحت عنوان کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر به رشته تحریر درآوردند. این کتاب یکی از مهم‌ترین منابع آموزشی می‌باشد که درزمینهٔ علم درمان اعتیاد و راهکارهای آن، مسافران و همسفران می‌توانند از آن اطلاعات کسب کنند تا به درمان برسند. یکی از شگفتی‌های بی‌نظیر این کتاب این است که چهارده تصویر در آن به تصویر کشیده شده است. زبان تمثیل یکی از شگفتی‌های دیگر این کتاب می‌باشد زیرا سه مؤلفه صوت، تصویر و کلام در کنار همدیگر لازم و ملزوم یکدیگرند و باعث می‌شود که انسان‌ها کلمات را بهتر درک کنند وبه عمق آن مطالب پی ببرند. در این کتاب پیام‌های زیبایی از استادان جناب مهندس گفته‌شده است که هرکدام از این پیام‌ها راهکار و مسیر بیماری اعتیاد را به‌طور کاملاً تجربی باز می‌کند و جناب مهندس با توجه به این پیام‌ها توانستند حرکت خود را در تاریخ ۱۳۷۶/۱/۲۱ برای معالجه بیماری مواد مخدر مشخص نمایند.

بدین‌جهت این حرکت به عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر تشبیه شده است چون جسم، روان و جهان‌بینی فرد مصرف‌کننده از تعادل خارج‌شده و در حالت انجماد قرار دارد و باید سیستم شبه افیونی یا سیستم ایکس آن به چرخه اصلی برگردد چون اعتیاد جایگزینی مواد مخدر بیرونی به‌جای مواد مخدر طبیعی بدن فرد مصرف‌کننده می باشد. یکی از شگفتی‌های این کتاب استفاده از ۱۴ تصویر است که هرکدام از این تصاویر مسیر اعتیاد را نشان می‌دهد که فرد بیمار می‌تواند با قالب این تصاویر هم مأنوس شود و مسیر خود را طی کند تا به درمان برسد. تصویر روی جلد کتاب قدرت خداوند را نشان می‌دهد که در کنار این بیابان خشک و بی علف که تمثیل از سختی‌های راه است برای رسیدن به بحر و اقیانوس، انسان می‌تواند انتخاب کند در کدام مسیر قرار بگیرد. تصویر اول کتاب حرکت اتومبیلی قرمزرنگ را نشان می‌دهد که تمثیلی از جسم انسان است که فرد مصرف‌کننده باید بداند که چگونه حرکت کند تا هیچ‌گونه ارتعاشی در مسیر برای او به وجود نیاید و یخبندان تمثیل سختی و سرما است به این معنا که این مسیر باید با تفکر خاص، انجام گیرد. تصویر بعدی درختان پوسیده را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد شهر وجودی یا جسم فرد بیمار آسیب‌دیده است و جوانه‌ها نشان‌دهنده بازسازی سیستم شبه افیونی فرد بیمار است و درختان استوار نشانی از رهایی و پاکی است.

به همین ترتیب تصاویر زیبای دیگری در این کتاب به نمایش گذاشته‌شده است که غسل در صحرا می‌باشد که شخص در اثر آلودگی‌های برون و درون جسم، باید از این آلودگی‌ها پاک گردد تا به درمان برسد. برای رسیدن به درمان اعتیاد شخص باید طبق پروتکل خاص درمانی حرکت کند تا به اعماق دره سقوط نکند و فقط با داروی اپیوم تینکچر فرد می‌تواند به درمان قطعی برسد زیرا تریاک یکی از با راندمان ترین، سالم‌ترین و قوی‌ترین داروها است که دارای ۲۵ نوع آلکالوئید نظیر پاپاورین، مرفین، نارسئین، کدئین، نارکوتین،...می‌باشد که هرکدام می‌تواند اثرات مخرب اعتیاد را بازسازی کند و سیستم شبه افیونی فرد بیمار را راه‌اندازی کند. این کتاب نیروی ازدست‌رفته فرد بیمار را به او بازمی‌گرداند که همان تحویل گرفتن فرماندهی است چون فرد مصرف‌کننده زلزله‌ای در شهر وجودی‌اش، اتفاق افتاده است و باید این شهر بازسازی شود که فقط با آزمایش ادرار این مقوله قابل‌درمان نیست باید جسم شخص مصرف‌کننده، ترمیم شودکه این حرکت نباید سریع باشد باید مثل قطعات پازل آرام‌آرام صورت گیرد تا شخص به درمان برسد.

در طول درمان فرد باید از خوردن هرگونه دارو و ورزش‌های سنگین اجتناب ورزد تا این زلزله که در جسم او صورت گرفته بازسازی گردد تا به تصویر پشت جلد کتاب که تصویری از عقاب درون را نشان می‌دهد برسد که فرد مصرف‌کننده می‌تواند با نیروی عقل وایمان همانند عقاب آشیانه خود را در بالای بلندترین قله‌ها بنا کند و در راستای جایگاه‌های متفاوت خدمتی به دیگر هم نوعان خودیاری برساند. این کتاب علاوه بر اینکه رازهای نهان اعتیاد را بازمی‌نماید بلکه علم و هنر درست زیستن را به انسان‌ها می‌آموزد که همان صراط مستقیم است که مانند اتوبان نشانه‌گذاری شده است تا انسان با کسب علم، آگاهی و اطلاعات راستین از این کتاب بتواند به سرمنزل مقصود و روشنایی برسد و انسان‌های بی‌شماری که راه خود را گم‌کرده‌اند راه خود را پیدا کنند و به آرامش برسند. نوشته‌های این کتاب باوری است در ناباوری که از این پدیده عظیم بیش از چندین هزار نفر به درمان قطعی اعتیاد رسیدند. به نظر من این کتاب لوح محفوظ و ماندگاری است که سبب امیدواری و قدم‌های استوار یک فرد مصرف‌کننده می‌شود و بر روی مرغوب‌ترین سنگ‌ها هرگز متلاشی نخواهد شد و برای جهان های غیرقابل‌باور مورداستفاده خواهد بود و هر یک از این رها یافتگان پرنده‌ای خواهند شد که از ناباوری مطلق به باور واقعی دست خواهند یافت و این بازتاب‌ها، همچنان ادامه‌دارند و جاهایی ثابت حک می‌شوند تا از یاد نروند و درجاهای دیگر هم به‌طور امانت حفظ می‌شوند تا ازآنجایی‌که ما می‌آییم و بازمی‌گردیم؛ همیشه یک روزنه موجودیت باشد استاد رعد.

با احترام؛ همسفر بهناز کمک راهنمای لژیون بیست و چهارم

نمایندگی همسفران شیخ بهایی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .