English Version
English

آداب، یعنی یک آیین و معاشرت، یعنی نحوه رفتار

آداب، یعنی یک آیین و معاشرت، یعنی نحوه رفتار

لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان فاطمه هستم همسفر؛ آنتی ایکس مصرفی مسافرم انواع مواد مخدر، مدت تخریب ۱۵ سال، مدت ۹ ماه هست که سفر خود را آغاز کردیم، به روش DST، داروی درمان شربت OT، به کمک راهنمایی مسافرم آقا حمید، کمک راهنمای خودم خانم مریم عزیز، رشته ورزشی مسافرم والیبال و رشته ورزشی خودم دارت.


آداب معاشرت به چه معنی است است و آیا در مکانهای مختلف این آداب تغییر می‌کند؟
آداب یعنی یک روش و یک آیین، معاشرت یعنی نحوه رفتار، عمل و عکس العمل ما در مقابل افراد مختلفی که روزانه با آنها در ارتباط هستیم. مجموع رفتارهای درستی که باید در برخورد با دیگران در موقعیت‌های مختلف انجام دهیم تا شأن و منزلت ما حفظ شود آداب و معاشرت گفته می‌شود. آداب و معاشرت سبب می‌شود که بین افراد احترام و محبت و همدلی ایجاد شود و از وجود یکدیگر لذت ببرند و با هم به آرامش برسند.


آیا پارک که یک مکان عمومی است آداب خاصی دارد و اعضای کنگره ۶۰ چه مواردی را باید در پارک رعایت کنند؟
بله، پارک آداب خاص خود را دارد، تمام اعضای کنگره ۶۰ در پارک موظف هستند طبق سلسله مراتبی که در کنگره ۶۰ وجود دارد از مرزبانان پارک فرمان‌برداری کنند. باوجودآن صمیمیت که بین تک‌تک افراد وجود دارد باید حرمت‌ها و احترام به بزرگ‌ترها و خدمتگزاران و دیگران رعایت شود. به لحن صحبت کردن خود با دیگران بسیار توجه کنیم حدومرز خود را بشناسیم و از آن فراتر نرویم، ورود به منطقه ممنوعه و رعایت نکردن حد و حریم، بی‌ادبی اطلاق می‌شود. برای حفظ اصول و حرمت‌ها باید آن‌ها را کاربردی کنیم و فرمان‌برداری کنیم.


ادب و بی‌ادبی و تعادل و بی‌تعادلی افراد در پارک روزهای جمعه چگونه نمود پیدا می‌کند؟
انسانی که دارای تعادل است حس‌های خوب او کار می‌کند و انسان متعادل، می‌تواند یک زندگی نسبتاً آرامی را سپری کند. اگر انسان حد و اندازه‌ها را بداند و تفکر صحیح و درستی داشته باشد از تعادل خارج نمی‌شود. در ورزش کردن فقط جسممان را بازسازی نمی‌کنیم، بلکه روح و روان ما نیز در مسیر تربیت است و نوع نگاه ما باید در مسیر رشد و تکامل باشد. با احترام به مربی ورزش و مرزبانان پارک و دیگر خدمتگزاران در جهت رعایت کردن حرمت‌ها، باید بدون چون‌وچرا چشم بگوییم. توجه به پارک توجه به فرهنگ جامعه است.


دلیل تأکید آقای مهندس برای اینکه هر شخص باید یک‌رشته ورزشی انتخاب کند و در آن خودش را رشد بدهد چیست؟ آیا ارتباطی با این دستور جلسه دارد؟
هرکدام از ما با انتخاب رشته ورزشی مناسب آموزش و یادگیری خود را بالا می‌بریم و بدون این نمی‌توانیم آموزش صحیح را بگیریم و همه باهم در کنار هم می‌آموزیم.
بله، قطعاً آموزش گرفتن در رشته ورزشی خاص خودمان بر روی جهان‌بینی ما و تعادل و بی‌تعادلی ما نقش بسزایی دارد.


تهیه و تنظیم: همسفر ریحانه مرزبان خبری نمایندگی شهرضا در پارک شهرضا
مشارکت: همسفر فاطمه از اعضای ورزش دارت نمایندگی شهرضا در پارک شهرضا

گروه ورزش همسفران کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .