English Version
English

تعادل ذهنی یک الزام است

تعادل ذهنی یک الزام است

هفتمین جلسه از دوره چهل و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی کمک راهنمای محترم مسافر فرزدا ، نگهبانی کمک راهنمای محترم مسافر حسین و دبیری کمک راهنمای محترم مسافر علی با دستور جلسه "آداب معاشرت، ادب و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی " پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان فرزاد هستم مسافر ، خدا راشاکرم که بار دیگر این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا خدمت کنم و آموزش بگیرم و اما در مورد دستور جلسه آداب معاشرت، ادب و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی که دو بخش هست یک بخش آن‌که آداب معاشرت هست که من از آن عبور میکنم و به بخش دیگری که آموختنی است اشاره‌ای کوتاه می‌نمایم ،اصولاً ما انسان‌ها یکسری از آداب را رعایت نمی‌کنیم چون بلد نیستیم  تا زمانی که یاد بگیریم و آن را رعایت کنیم .

در کنگره ۶۰ همه‌ی این آموزش‌ها وجود دارد من در مورد قسمت آخر یعنی تعادل و بی‌تعادلی  بیشتر صحبت می‌کنم ،خیلی مواقع هست که ما میدانیم  عملی را نباید انجام بدهیم ولی ما برعکس با انجام آن عمل خود را از تعادل خارج می‌کنیم به‌عنوان‌مثال فکر کنید که ما در امتداد یک خط  در یک تعادل حرکت می‌کنیم ناگهان  اتفاقی می‌افتد که تعادل ما را به هم میزند و از کنترل خارج می‌شویم .

یک بخش از این اتفاق بیوشیمیایی است و هر احساسی که ما تجربه می‌کنیم یک معادل بیوشیمیایی در بدن ما دارد یک ماده‌ای باید در بدن ما برای هر احساسی ازجمله خشم ،ناراحتی،ترس،خوشحالی و... ترشح بشود گاهی ما به ترشح این ماده بیوشیمیایی در بدنمان معتاد می‌شویم و دائماً آن عمل را تکرار می‌کنیم  و بخش دیگر این اتفاق موضوع جهان‌بینی هست که به گفتگوی ذهنی در خود درگیر می‌شویم در این صورت باید بتوانیم تعادل ذهنی را در خودکنترل کنیم .

و اما در مورد قسمت دوم دستور جلسه که سومین سال تولد رهایی کمک راهنمای محترم مسافر احسان هست

باید بگویم مسافر احسان ره‌جوی سیگار من بوده و در حال حاضر لژیون ششم نمایندگی سمنان را دارد و اولین دنور نمایندگی سمنان و لژیون دامغان نیز هست و به‌عنوان نگهبان لژیون سردار خدمت می‌نماید من در روزهای اول سفر مسافر احسان باحال خراب و چهره ناخوش آیند  او مواجه بودم به صورتی که به من انرژی منفی زیادی القا می‌کرد در ادامه سفر ایشان اولین ره‌جوی سیگار من شد .مسافر احسان به دلیل اینکه خیلی خوب به صحبت و آموزش‌های من گوش می‌داد باعث  رشد من  نیز شد .

بارزترین شاخصه‌ی مسافر احسان این بود که خواسته‌اش قوی و شدیداً به دنبال یادگیری بود ،همین باعث شد که خیلی زود تغییر کند و این امر در  چهره‌اش کاملاً مشهود بود . احسان عزیز خیلی شفاف درون خود را می‌دید و شجاعانه آنچه را که بود می‌پذیرفت تا به نقاط تاریک خود رسیده و به اصلاح آن می‌پرداخت. جزء اولین نفراتی بود که برای کمک دست‌به‌جیب می‌شد و این عمل ایشان باعث افزایش اعضای لژیون سردار در نمایندگی سمنان گردید. در آخر باید بگویم افرادی مانند احسان آینده‌ی کنگره۶۰ هستند.

اعلام سفر کمک راهنمای محترم مسافر احسان :
سلام دوستان احسان هستم مسافر ، آخرین آن تی ایکس مصرفی  گراس مدت سفر اول  ۱۲ماه و ۱ روز با کمک راهنمای محترم مسافر علی ، رهایی از بند اعتیاد ۳سال و ۱ ماه و ۲۲ روز ، در ادامه سفر سیگار داشتم ، مدت سفر اول ۱۵ ماه به کمک راهنمای محترم آقا فرزاد رهایی از بند دخانیات ۲سال ۹ماه ، ورزش در کنگره ۶۰ شنا و پیاده‌روی متشکرم.

آرزوی مسافر احسان
آرزو میکنم که شعبه‌های کنگره۶۰ در سطح استان افزایش یابد تا کسانی که نیاز به درمان دارند بتوانند مسیر خودشان را راحت تر پیدا کنند .

صحبت‌های کمک راهنمای محترم مسافر احسان
در ابتدا از جناب مهندس آقای حسین دژاکام ،بنیان کنگره۶۰،ایجنت نمایندگی سمنان ،مرزبان محترم و کمک راهنمای اولم جناب حسین نوروزیان و کمک راهنمای محترم DST علی آقا و کمک راهنمای محترم سیگار آقا فرزاد تشکر میکنم ،از هم‌سفر بسیار همراه خودم و مادرم که خیلی دوست داشتند در این جشن حضورداشته باشند سپاسگزارم.

این جایگاه انرژی بالایی دارد و خیلی خوشحالم که جشن تولد می‌گیرم. حس خوبی هست که به تو توجه می‌کنند دیده می‌شوی همه این‌ها به‌واسطه بودن در کنگره۶۰ و آموزش گرفتن هست. از صمیم قلبم قدردان  کسانی هستم که در اینجا حضور دارند و بابت این جشن زحمات زیادی کشیدند البته شاید هم افرادی باشند که امروز حضور ندارند که من وظیفه خود می‌دانم از آن‌ها قدردانی کنم،

این تعریف‌هایی که از من می‌کنند واقعیت قبل از ورود به کنگره ۶۰ بافکر خودم هیچ‌کدام از این صفات را نداشتم و تمام این ویژگی‌ها با آموزش‌های کنگره به من رسید. بعد از ورود به کنگره زندگی من تغییرات بسیاری داشت و حس و حالم روزبه‌روز بهتر شد و در ادامه باعث ازدواج من شد و آمدن هم‌سفرم به کنگره ۶۰ که برای من یک قوت قلب بود. قدردان زندگی خود هستم و برای همه‌ی سفر اولی‌ها و سفر دومی‌ها این جایگاه را آرزو می‌کنم. جایگاه‌های کنگره حس و حال خوبی دارند اما تولدها چیز دیگری است. من هیچ کمکی به کنگره نکردم به‌جز کمک به خودم و هر کاری که انجام دادم باعث رشد خود من شد و هر پرداختی من با بازپرداخت همراه بود و در کنگره ۶۰ هرچه پرداخت می‌کنی چند برابر آن را دریافت می‌کنی.

صحبت های هم‌سفر کمک راهنمای محترم مسافر احسان :

قبلاً از هر چیز به مسافر خودم کمک راهنمای محترم آقا احسان تبریک می‌گویم و امیدوارم که در این راه ثابت‌قدم باشد . به جناب مهندس حسین دژاکام تبریک می‌گویم که توانستند مسیر را برای درمان اعتیاد هموار کنند . به کمک راهنمای محترم علی و فرزاد تبریک می‌گویم . از اینکه این مناسبت باعث شد تا امروز در کنار شما حضور پیدا کنم بسیار خوشحال هستم . امیدوارم که این دوستی‌ها و جشن‌ها پایدار و مستدام باشد . از کمک راهنمای محترم خودم خانم حلیمه تشکر میکنم . قبل از ورود به کنگره ۶۰ جهان‌بینی من بسیار مشکل داشت و با مسافر احسان در مورد تفاوت دیدگاه‌هایمان مدت‌ها به صحبت می‌پرداختیم و مسافر احسان اولین کمک راهنمای من قبل از ورود به کنگره بود . رفتار ضد ارزشی بار سنگینی روی دوش من بود و یکی از مهم‌ترین عوامل حضور من در کنگره۶۰ هم همین مسئله بود . ورود من به کنگره ۶۰ بسیار سخت اتفاق افتاد ولی از اینکه امروز در این مکان و عضوی از این سیستم هستم بسیار خرسندم . من در کنگره یاد گرفتم که خودم را بیشتر دوست داشته باشم و حال خوش واقعی را در اینجا تجربه کردم . در آخر به خانواده هم‌سفرم تبریک عرض می‌کنم و درواقع هم‌سفر اصلی مسافرم مادر ایشان بود .

صحبت‌های کمک راهنمای محترم هم‌سفر مسافر احسان
خوشحالم که برای اولین بار  این جایگاه را تجربه میکنم به مسافر احسان بابت تولد سه سال رهایی و همچنین به کمک راهنمای ایشان علی آقا و به کمک راهنمای سیگار ایشان آقا فرزاد و به هم‌سفر ایشان  تبریک عرض میکنم. این دستور جلسه مصداق بارز هم‌سفر آقا احسان هست . به نظر من کسانی که رها شدند و به جایگاه کمک راهنمایی رسیدند هدف بزرگی را در سر داشته‌اند که دقیقاً خانم عارفه هم برای همین در اینجا حضور دارد . انشالله با ورودشان به سفر دوم و تکمیل چهل سی دی جایگاه‌های خدمتی مختلفی را که لیاقتش هم دارند تجربه خواهند کرد . در آخر هم به مادر کمک راهنمای محترم احسان تبریک ویژه عرض می‌نمایم .

خدمتگزاران جلسه 

مرزبان کشیک مسافر کاظم 

نگارش متن مسافر جمشید لژیون هفتم ، مسافر وحید لژیون ۱۱

عکاس مسافر آرمین لژیون هفتم 

ارسال خبر مسافر امیرعباس لژیون یازدهم

مرزبان خبری مسافر داوودرضا 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .