English Version
English

گروه خانواده- پهلوان شریک غم و شادی دیگران

گروه خانواده- پهلوان شریک غم و شادی دیگران

با حضور کمک راهنما پهلوان هما که در روز دوشنبه مورخ 1401/03/23 برای اولین بار مهمان نمایندگی کاشمر بودند فرصتی فراهم آمد، گفتگویی با وی داشته باشیم. در این گفتگو با ما همراه شوید.

١.با درود خدمت شما خانم هما عزیز و ضمن خوش‌آمد برای ورود به نمایندگی کاشمر، خواهش می‌کنم خود را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟
هما هستم همسفر جواد، مسافر من با بیش از ٢٨ سال تخریب وارد کنگره شد، آخرین آنتی ایکس مصرفی متادون، شیشه، کریستال، قرص و الکل بود. یازده ماه سفر کردن به روش DST, داروی درمان شربت OT, به راهنمایی خوبشون آقای حمید و راهنمای خودم خانم زهره، ورزش درکنگره من بدمینتون و مسافرم شنا، به لطف خدا و دستان پر مهر استاد امین ٣ سال و نیم است که آزاد و رها هستیم.

٢.لطفا از جایگاه‌هایی که تاکنون در کنگره ۶٠ تجربه و خدمت کرده اید برای ما بگویید؟
د راواخر سفر اول عضو لژیون سردار شدم و همچنین مدتی دبیر لژیون بودم، بعد از آن دبیر لژیون سردار و سپس نگهبان لژیون سردار شدم و توانستم جایگاه کمک راهنمایی را تجربه کنم و در نهایت افتخار تجربه جایگاه پهلوانی را داشتم.

٣.به نظر شما پهلوان به چه کسانی گفته می‌شود؟
به گفته جناب مهندس پهلوان کسی است که در غم و شادی دیگران شریک باشد و همیشه خدمتگزار باشد.

۴.دلیل ماندگاری شما در کنگره چه بود؟
دلیلش آن حس خوبی بود که در کنگره داشتم، اول درمان مسافرم بود و بعد دنبال  جواب سؤال‌هایی بودم که همیشه در زندگیم داشتم و هیچ کتاب و هیچ استادی نمی‌توانست برای من توضیح دهد، من جواب تمام سؤالات خود را در کنگره پیدا کردم، زمانی که جایگاه کمک راهنمایی را کسب کردم، انگار یک انرژی ناب و انرژی که هیچ وقت حس نکرده بودم را داشتم و این دلیل ماندگاری من در کنگره است.

۵.بخشیدن مال کاری است بسیار دشوار، شما چگونه توانستید این کار را انجام دهید؟
این کار به نظر من پله پله است، یعنی هر چیزی که ما در کنگره آموزش می‌گیریم همان روش پله پله است، من ابتدا از سبد کنگره برای بخشیدن شروع کردم، بعد عضو لژیون سردار شدم و آن را تمدید کردم و بعد از آن تجربه جایگاه کلنگ زنی و احداث دانشگاه بود در نهایت جایگاه پهلوانی بود، من فکر می‌کنم  باید آموزش‌ها را بیاموزیم و بخشیدن را یاد بگیریم و این اصل، ابتدا از بخشیدن خودت آغاز می‌شود، اگر بتوانی خودت را ببخشی، اطرافیانت را ببخشی و جامعه را ببخشی آن زمان است که می‌توانی مالت را هم ببخشی.

۶.درخواست شما در ازای این بخشش از خداوند چیست؟
ما یاد گرفتیم که برای خداوند هیچی نیستیم جز تلاش و کوشش خودمان، همه عزیزانی که در کنگره تلاش می‌کنند تنها چیزی که از خداوند می‌خواهند این است که فرمانش برسد و ما در تک تک شهر ها و روستاهای ایران شعبات کنگره ۶٠ را داشته باشیم، چون درمان کنگره ۶٠ یک چیز است و جهان‌بینی یک چیز دیگر است، وقتی که کنگره ۶٠ در ایران ریشه بدواند و بعد در جهان، آن زمان است که جهان بینی یک دنیا تغییر خواهد کرد.

٧.با وجود مکان‌های مختلف برای کمک کردن شما چرا کنگره ۶٠ را انتخاب کرده‌اید؟
چون از این مکان مشکلات خانواده من درست شد و به درمان رسیدیم، حرف جناب مهندس برای من حجت است که فرمودند هزاران معلم، خلبان، قاضی، دکتر و.. داریم که می‌روند و باز برمی‌گردند به همین مکان، این‌که کنگره ماهی گیری را به انسان آموزش می‌دهد، یعنی در ازای آن درمان اعتیاد مسافر و جهان‌بینی همسفر همه چیز عوض می‌شود، من خودم در این مکان به این نتیجه رسیدم که می‌دانم اعتیاد دریچه ورود به تاریکی‌ها است و اگر شما بتوانید این دریچه را رو به نور باز کنید، آن زمان است که می‌توانید به جهانیان هم خدمت کنید.

٨.برای کسانی که در دو راهی آمدن به لژیون سردار قرار گرفته‌اند چه صحبتی دارید؟
این عزیزان باید وارد شوند و آن در را باز کنند، ببینند که پشت در چه چیزی در انتظارشان است، حس بخشیدن را باید بچشید تا ببینید چه حسی به شما دست می‌دهد و چقدر خوشحال می‌شوید که کمک کوچکی کردید و با آن دانشگاه یا شعبه کوچیکی ساخته می‌شود،  می‌بینید که در رهایی شاید یک انسان سهم داشته باشید و این بخشش تو را بسیار خوشحال می‌کند، دوستان می‌توانند در سایت یا قسمت‌های دیگر صحبت های همسفرها را گوش دهند و ببینند که بخشیدن به چه حال خوبی رسیدند.

٩.در آخر اگر سخنی دارید لطفا بیان کنید؟
از ایجنت خوب شعبه خانم شکوفه، نگهبان، دبیر، و راهنماها و مرزبان‌های محترم، شما خانم راضیه، همسفران سفر اول و سفر دوم، از همه کمال تشکر را دارم، شعبه کاشمر بسیار خوب بود و شهرتان هم بسیار زیبا بود و امیدوارم که شعبه‌ها، دنورها، پهلوان‌ها و همچنین کمک راهنماها متعددی در کاشمر داشته باشی،. انشالله که کمک راهنمایانی امسال در امتحان قبول شوند، شاهد احداث شعبه‌های مختلف در کاشمر و اطراف آن باشیم، از شما بابت مصاحبه متشکرم.

گفتگو: همسفر راضیه رهجوی کمک راهنما همسفر شکوفه (لژیون یک)
تایپ: همسفر سمیه رهجوی کمک راهنما همسفر شکوفه (لژیون یک)
تنظیم و ارسال: همسفر راضیه رهجوی کمک راهنما همسفر شکوفه (لژیون یک)
گروه همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .