English Version
English

ناشناخته‌ها پشت در لژیون سردار

ناشناخته‌ها پشت در لژیون سردار

جلسه دهم از دوره دوم لژیون سردار همسفران نمایندگی قیدار با دستور جلسه «لژیون سردار و عضویت در آن» با استادی ایجنت نمایندگی همسفر اکرم و نگهبانی همسفر فاطمه و با دبیری همسفر زهرا روز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

ممنونم از خانم نگهبان بابت پیشنهادشان برای استادی این جلسه  که به بنده سپرده شده است. خدا را شکر بابت حضور در کنگره و حضور در جلساتی که حال دلمان را خوب می‌کند. همه ما شنیدیم که می‌گویند کمک‌راهنمایی دوره تکمیلی آموزش‌ها به‌حساب می‌آید. ولی من می‌گویم عضو شدن در لژیون سردار حال دلمان را خوب می‌کند و دوره آموزشی ما را تکمیل می‌کند. کسانی که با تفکر وارد لژیون سردار شده‌اند می‌توانند با تمام وجود حرف‌های بنده را درک کنند. دستور جلسه لژیون سردار و عضویت در آن است. هدف از این دستور جلسه این است که آن نقطه تفکر در ما ایجاد شود. هدف من از آمدن به لژیون سردار چه بوده است؟ آیا آمده‌ام مبلغی را بپردازم؟ اگر هدفم این بوده باید بگویم هدفمان بسیار محدود بوده است. این تفکر، تفکر درستی نیست و نمی‌تواند حال دل مرا خوب کند. ما آمده‌ایم تا تلنگری در خودمان ایجاد کنیم. من هميشه تصوراتی از دستور جلسه در ذهنم مجسم می‌کنم و این باعث می‌شود دستور جلسه برایم راحت‌تر باشد. لژیون سردار در ورودی است که پشت آن فقط ناشناخته‌ها است. ما نمی‌دانیم پشت این در چیست. فقط میدانیم پشت این در اتفاقات خوب است. پر است از چیزهای ارزشی و مثبت که حال دلمان را خوب می‌کند. ولی ما آن حس‌ها را هنوز تجربه نکرده‌ایم و برای ورود به این در و دریافت آن حس‌ها باید ۶ میلیون پرداخت کنید.

ادامه سخنان استاد

با پرداخت هزینه کلید را می‌گیریم و وارد می‌شویم. فردی هست که کلید را می‌گیرد و نگاهی می‌اندازد و می‌رود ولی شخصی هم هست که بعد از گرفتن کلید، تمام مکان‌ها را نگاه می‌کند. از نقطه نقطه آن تجربه به‌دست می‌آورد. لژیون سردار آنقدر ناشناخته و حس و حال خوب دارد که با تکرار دستور جلسات مشتاق‌تر می‌شویم. این لژیون مورد بی مهری واقع شده است. خود من دوست‌دارم جلسات لژیون سردار بیشتر از جلسات کمک‌راهنمایی حضور داشته باشم. ولی مسافت زیاد این اجازه را به من نمی‌دهد. جلسه پیش هم من در نمایندگی حضور داشتم. ولی به خاطر ذوق و شوق لژیون سردار دوباره در اینجا هستم. همه ما گهگاهی زیر فشارهای زندگی قرار می‌گیریم ولی به خودم می‌گویم مگر ما همسفرانی نیستیم که از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر عبور کرده‌ایم. ناامیدی برای ما که وارد کنگره شده‌ایم و مخصوصا‌ً کسانی که عضو لژیون سردار هستند نباید معنا و مفهومی داشته باشد. ولی این در صورتی است که با تفکر وارد این لژیون شده باشیم. اگر ورودی را پرداخت کنیم و برویم چه برداشتی از لژیون سردار کرده‌ایم. برداشتی معنوی که در کنگره، زندگی و سفرهای بعدی بتواند کوله بار مرا پر کند. بیایید از خودمان بپرسیم من که عضو لژیون سردار شده‌ام چه برداشتی داشته‌ام؟ آیا نباید جلسات را حمایت کنم؟ باید جلسات سردار پر‌رنگ‌تر از سایر جلسات برگزار شود. همه باید پیام این لژیون را به دیگران هم برسانیم. من که عضو لژیون سردار هستم تا کنون چند نفر را به لژیون سردار دعوت و عضو کرده‌ام. تا کنون از خود پرسیده‌اید؟

با دعوت دیگران به لژیون سردار دین خود را با این لژیون انجام بدهیم. ما اعلام کرده بودیم که اعضای لژیون سردار باید در جلسه حضور داشته باشند. خانم مونا هم از این که جلسات کم‌رنگ هستند ابراز ناراحتی کرده‌اند. وقتی ما به جلسات نمی‌آییم انگار جلسه و لژیون را به سخره گرفته‌ایم. وقتی چیزی مهم باشد حتماً آن را انجام می‌دهیم. نیامدن‌ها حرمت لژیون سردار را زیر سؤال می‌برد. باید بدانیم با یک سیستم عظیمی در لژیون سردار سروکار داریم. خوشی‌ها و تجربیاتی که در این مسیر کسب می‌کنیم خیلی عمیق هستند. آیا من امسال که عضو لژیون هستم سال آینده هم می‌توانم در این لژیون باشم‌. این قضیه ارتباطی به  پول هم ندارد. کسانی هستند که پول هم دارند ولی اذن و اجازه حضور در این لژیون برایشان صادر نشده است. ولی کسانی هستند که با ورودی‌های کم توانستند عضو لژیون شوند و تمام پول را پرداخت کنند. به عنوان ایجنت از شما می‌خواهم این پیام و این دینی که بر گردن ما است را به درستی انجام دهیم و جلسات لژیون سردار را محکم‌تر و باشکوه‌تر برگزار کنیم و در جذب افراد دیگر سهیم باشم. بیایید کمک کنیم تا لژیون سردار امسال ما خیلی بهتر از سال گذشته باشد. به دنوری و پهلوانی فکر کنیم. به این فکر کنیم که بتوانیم در جذب افراد مؤثر باشیم. من بهترین حال را از لژیون سردار می‌گیرم وقتی به بن‌بست می‌رسم انگار یک امیدواری خیلی قوی به من تزریق می‌شود. همه ما رهجویان جناب مهندس هستیم و خود جناب مهندس رهجوی کسی مثل  سردار هستند. یک‌بار آقای خدامی فرمودند،  مقام  سردار به‌قدری بالا است که واژه استاد درمقابل آن کم می‌آورد. استاد رعد و استاد سیلور، استادی برازنده آنها است. هنگام خواندن پیام همان بگوییم سردار چون جایگاهشان خیلی بالاتر از استادی است. حالا ببینیم ما زیر پرچم چه کسی آموزش می‌گیریم.

بهتر است کمی نقطه تفکرمان را روشن‌تر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی برای ما خواهد افتاد. امسال این‌جا هستیم ولی آیا سال آینده هم این فرصت برای ما مهیا خواهد بود. بیایید به پر‌بار شدن لژیون سردار هم از نظر کیفی هم از نظر کمی کمک کنیم. تصاویر همیشه به ما انرژی را منتقل می‌کنند. از سایت که تصاویر لژیون سردار را می‌بینم با خود می‌گویم‌، کاش من هم در این جلسه بودم. بیایید لژیون سردار را به درستی حمایت کنیم. تمام ما باید از خودمان یک نشانه در این‌جا داشته باشیم. نشانه هم این است که می‌آییم و چند نفر را هم عضو می‌کنیم. انشاالله این مسئله را به عنوان یک وظیفه بدانیم و تک‌تک ما آن را جدی بگیریم. باید از خودمان بپرسیم من چقدر در عضو شدن افراد دیگر در لژیون سردار سهیم بوده‌ام؟ نیامدن در جلسات لژیون سردار یعنی ناسپاسی و ناسپاسی هم که می‌دانید هر چه که داری را از کفت بیرون می‌کند. اگر قدر‌شناس هستیم بیایید این لژیون را جدی بگیریم. انشاالله جلسه بعدی جلسه ای با تعداد نفرات بیشتر برگزار خواهد شد و کسانی که مشتاق هستند این اجازه را دارند که یک یا دو جلسه به عنوان مهمان در جلسه حضور داشته باشند و انشاالله که جذب این لژیون بشوند. ممنونم که به صحبت‌های من توجه کردید.

عکس، تایپ و ارسال: همسفر سپیده رهجوی کمک‌راهنما همسفر شیوا لژیون دوم 

همسفران نمایندگی قیدار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .