English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛آداب معاشرت، ادب و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی

کارگاه آموزشی کنگره 60؛آداب معاشرت، ادب و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی

ششمین جلسه از دوره سی و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ستارخان؛ با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه "آداب معاشرت، ادب و بی ادبی، تعادل و بی تعادلی" در روز دوشنبه 23 خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ این دستور جلسه به‌قدری کاربردی است که ما می‌توانیم در تمام سطوح زندگی از آن استفاده کنیم و می‌توانیم نتیجه آن را در جلسات، همایش‌ها و حتی مسابقات ورزشی کنگره 60 نیز شاهد باشیم.

دیگران به‌جای اینکه  درباره ما بگویند چقدر خوب ترک اعتیاد کرده‌اند، می‌گویند که چقدر باادب هستند، احترام می‌گذارند و انسان‌های باشخصیتی هستند، حتی در مسابقات ورزشی کسی به داور اعتراض نمی‌کند.

ما در کنگره 60 می‌آموزیم که به دیگران احترام بگذاریم و چگونه با مردم تعامل داشته باشیم و چگونه زندگی کنیم که دیگران هم در کنار ما با آرامش زندگی کنند و لذت ببرند. ما این رفتار نیک را در زندگی و محیط کار هم باید کاربردی کنیم تا بتوانیم بگوییم در کنگره 60به درمان رسیده‌ایم.

همه ما می‌دانیم که انسان موجودی اجتماعی است و برای درست زندگی کردن بایستی آداب معاشرت را رعایت نماییم و برای این کار بهترین مکان کنگره60 می‌باشد. در مورد ادب و بی‌ادبی آقای مهندس می‌فرمایند من ترجیح می‌دهم با یک هروئینی زندگی کنم تا باکسی که در سفر دوم باشد ولی بی‌ادب باشد.

این قضیه اهمیت این موضوع را می‌رساند، ما در کنگره60 می‌آموزیم که حد و اندازه خود را رعایت کنیم و من به‌شخصه در کنگره60 این موضوع را به شکل مهمی از پیشکسوتان خود آموختم اما دانستن این‌ها به‌تنهایی فایده‌ای ندارد و ما باید آن‌ها را در زندگی و خانواده خود کاربردی کنیم.

قسمت بعدی دستور جلسه تعادل و بی‌تعادلی می‌باشد، باید ذکر کنم که در ابتدا می‌گفتند که فقط درمان مهم است اما به گفته جناب مهندس اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که رسیدن به تعادل بعد از مثلث جسم،روان و جهان‌بینی مهم‌ترین موضوع است و باید فکر و اندیشه خود را نیز تغییر دهیم.

صرفاً دارو مصرف کردن ما را به درمان نمی‌رساند و ما باید سی دی بنویسیم، مشارکت کنیم، از ضد ارزش‌ها دوری‌کنیم و آموزش بگیریم تا به نقطه تعادل برسیم.این نکته بسیار کلیدی است که بتوانیم این دستور جلسه را در طول هفته تکرار کنیم و آن را در زندگی خود کاربردی کنیم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

اهدای نشان رهایی:

تعدادی از لژیون ها:

نگارش: مسافر مصطفی12

عکاس: مسافر امیر13

تنظیم: مسافر رضا3

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .