English Version
English

عکس‌العمل‌های پنهان، گره کور درمان اعتیاد است

عکس‌العمل‌های پنهان، گره کور درمان اعتیاد است

موضوعی که ما با آن مواجه هستیم این است که در سطح جهانی هیچ اعتقادی به درمان اعتیاد اصلاً وجود ندارد؛ همین‌طور در جهان پزشکی هم این اعتقاد وجود ندارد. اگر خیلی خوب به اعتیاد نگاه کنند مثل یک بیماری آن را می‌بینند، مانند بیماری فشارخون یا بیماری قند که می‌گویند درمان ندارد، ولی فقط تا یک مقطعی می‌شود آن را کنترل کرد. گاهی  اوقات هم می‌گویند اعتیاد بیماری روانی و روحی است که باید آن را قطع کنیم و با تفکر و خیال، این‌ها از بین می‌رود. ولی در کنگره ما باور داریم که اعتیاد درمان دارد و نشانه آن‌ هم بیش از ۴۵ هزار درمان شده در طول ۲۴ سال است، که حتی  یک نفر  از این درمان شده‌ها را در هیچ کجای دنیا ما پیدا نمی‌کنیم؛ نمونه بارزش خود ما هستیم که درمان شده‌ایم.

ما در کنگره توسط روش دی اس تی ریکاوری می‌شویم. در جاهای دیگر یا انجمن‌های دیگر، بیماری اعتیاد را فقط در جسم می‌بینند یعنی فکر می‌کنند اگر فرد مصرف‌کننده، مواد خود را قطع کند، بعد از حدود یک ماه مکانیزم بدن درست می‌شود و یک آزمایش ادرار از آن گرفته می‌شود و اگر منفی باشد او دیگر اعتیاد ندارد و درمان شده است؛ درصورتی‌که سیستم بیوشیمی بدن شخص هنوز درست نشده است و درست کار نمی‌کند؛ اما ما در کنگره هم جسم و هم روان و جهان‌بینی را سه ضلع درمان قطعی اعتیاد می‌دانیم و باید درمان در این سه ضلع انجام گیرد؛ بنابراین این‌همه می‌بینید که شخص آزمایش اعتیاد می‌دهد و هنوز هم معتاد است و درمان‌نشده است. پس  آزمایش ادرار یک‌چیز بسیار مهم و مؤثری در این قضیه نیست. متأسفانه در جهان هستی انسان‌ها آن چیزی را که با چشم می‌بینند را می‌پذیرند و آن چیزی را که نمی‌بینند را قبول ندارند؛ یعنی مهم‌ترین گره اعتیاد در عکس‌العمل‌های پنهان است؛ نقطه کور  و نکته مهمش در عکس‌العمل‌های پنهان است و همه، عکس‌العمل‌های پنهان را از روان می‌دانند؛ بنابراین ما هر وقت هر چیزی را بخواهیم درست کنیم باید مسئله را بشکافیم صورت‌مسئله را پیدا کنیم و اجزایش را جدا کنیم و کار هر یک را مشخص و پیدا کنیم و راه را پیدا کنیم تا بتوانیم درست مسئله را حل کنیم؛ اگر مسئله را درست حل نکنیم ممکن است سال‌ها غلط بماند ولی این مسئله را مردم درست بدانند.

همه می‌گویند عطسه کردن، آبریزش بینی، بیرون‌روی، درد گرفتن مفاصل، همه از بیماری روانی است، ولی ما در کنگره می‌گوییم که مربوط به عکس‌العمل‌های پنهان است، که به‌صورت عکس‌العمل‌های آشکار  نشان داده می‌شود، یا دیده می‌شوند. ما وقتی‌که مواد مخدر از بیرون وارد بدن می‌کنیم دیگر مخدرهای طبیعی بدن از کار می‌افتد و تولید نمی‌کنند و نتیجه می‌گیریم که ریشه همه این‌ها مواد مخدر طبیعی بدن است و ما باید کاری کنیم که مخدرهای طبیعی بدن آرام‌آرام شروع به کار کند، اگر شخص به‌طور مستقیم مواد مخدر خود را قطع کند تا آخر عمر برای خودش مشکل ایجاد کرده است  و سیستم بدن درست کار نمی‌کند و ممکن است به اعتیاد برگردد و این عمل طبیعی است. باید با داروی مناسب و زمان مشخصی که از طریق علمی به‌دست‌ آمده باشد شخص قطع مصرف مواد مخدر کند. جناب آقای مهندس به این نتیجه رسید که داروی مناسب برای درمان اعتیاد، اپیوم است و با روش DST باید صورت بگیرد، تا فرد به تعادل لازم برسد و درمان شود ما در کنگره نه‌ تنها درمان اعتیاد را انجام می‌دهیم، بلکه درمان سیگار و خیلی از بیماری‌ها هم انجام می‌دهیم و همین‌طور آموزش‌های درست زندگی کردن را هم می‌بینیم.

نویسنده مطلب و تایپ: مسافر سعید رابط خبری لژیون چهارم 

تنظیم : مسافر اصغر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .