English Version
English

جبران خسارت با کمک مالی

جبران خسارت با کمک مالی

سومین جلسه از دوره اول جلسات آموزشی هماهنگی لژیون سردار نمایندگی نایین به نگهبانی دنور همسفر فاطمه، دبیری همسفر زهره و استادی پهلوان همسفر زهرا با دستور جلسه «لژیون سردار و عضو لژیون سردار» ساعت 15:15 در روز دوشنبه 16 خردادماه 1401 آغاز به کار کرد.

یک‌بار دیگر خدا را شکر می‌کنم که در جمع پرمحبت شما عزیزان هستم تا از مشارکت‌های تک‌تک شما عزیزان بیاموزم. در ابتدا صحبت‌های خودم را با تبریک بابت به چاپ رسیدن مقالات آقای مهندس شروع می‌کنم که یک بینگ بنگ در عرصه پزشکی اتفاق افتاد. همه ما وقتی‌که آقای مهندس در لایو اعلام کردند که تک‌تک اعضای کنگره ۶۰ از افرادی که پهلوان هستند، دنور هستند و یا عضو لژیون سردار هستند و حتی افرادی که سبد قانون یازدهم را حمایت، می‌کنند، در این امر شریک می‌شوند؛ منِ زهرا به خودم بالیدم که می‌توانم برای کاهش درد بشریت چه درزمینهٔ اعتیاد و چه درزمینهٔ سرطان، نقشه کوچک و کم‌رنگی داشته باشم و واقعاً باعث افتخار هست که به‌وسیله بزرگ‌مردی مثل آقای مهندس ما هم در این امر عظیم شریک باشیم. این اتفاق که می‌افتد لازمه آن جهان‌بینی و آن دانایی هست که باید برای افراد رخ بدهد. اول کتاب ۶۰ درجه می‌گوید، سفر هزار فرسخی با یک‌قدم برداشته می‌شود و ما اگر الآن به این دست آورد بزرگ رسیدیم، از پیشکسوت‌هایمان و از عزیزانی بوده که مبالغی تحت عنوان اوایل ۵ میلیون برای لژیون سردار بوده که دستور جلسه امروز هم هست، این عزیزان تقبل کردند. این عزیزان ماندند و از جان و مالشان به خاطر ما گذشتند تا آن ظرفیت ما پله‌پله شکل بگیرد. الآن در کنگره از هرکسی بپرسی چه آرزویی داری؟ می‌گوید دلم می‌خواهد عضو لژیون سردار بشوم یا دنور و یا پهلوان بشوم. باید آن خواسته درونی خودش را آن‌قدر زیاد کند که اگر حتی نمی‌تواند عضو هر یک از این‌ها هم باشد ولی اسمش جز خریدارهای یوسف باشد، مثل آن پیرزنی که آمده بود و چیزی در دست نداشت ولی اسمش جزء خریدارهای یوسف باقی ماند. ما نیز همین‌قدر باید این خواسته‌های درونی‌مان را زیاد کنیم و در جهت خواسته خودمان قدم برداریم. این نیست که من فقط بگویم دوست دارم که عضو لژیون سردار بشوم و هیچ قدم و تلاشی نکنم. یک مواقعی برای فردی ۶ میلیون تومان خیلی زیاد هست ولی آن افراد برای آن تزکیه و پالایش باید تحت‌فشارهایی قرار بگیرند، باید سختی‌ها را تحمل کنند تا آن اتفاق‌هایی که می‌خواهد برای او رخ بدهد.

اگر من بخواهم عضو لژیون سردار بشوم، ذره‌ذره از امروز حمایت قانون یازدهم را بیشتر و بیشتر کنم تا آن ظرفیت درون من شکل بگیرد و بتوانم به آن جایگاه‌های بالاتر برسم و نباید حسابگرانه عمل کنم و بگویم من امروز این پرداخت را داشتم ولی هیچ دریافتی نکردم، شاید ما درگذشته کارهایی انجام دادیم که الآن با آن پرداخت داریم جبران خسارت می‌کنیم و تازه حساب خودمان را تسویه می‌کنیم و به سقف صفر می‌رسانیم. من بارها در مشارکت‌های خودم گفته‌ام و این تجربه شخصی خیلی من را به فکر فروبرد. وقتی‌که من اعلام پهلوانی کردم، بعدازآن یک‌بار وقتی‌که با پسرم به یکی از مغازه‌های اسباب‌بازی‌فروشی رفته بودیم، به پسرم گفتم که مامان چیزی نمی‌خواهی؟ یک نگاهی کرد و گفت نه مامان من هیچی نمی‌خواهم و اولویت مال پهلوانی شماست تا بتوانید پول آن را بدهید. پسر من پنج سالش هست و وقتی دیدم به آن دانایی رسیده و این حرف را از پسرم شنیدم همان‌جا واقعاً یک‌لحظه به درون خودم فرورفتم و گفتم که چه نقطه تفکری باید درون بچه ۵ ساله ایجاد بشود که بخواهد از خواسته‌های عقلانی خودش بگذرد. خیلی خوشحالم که امروز در جمع شما هستم و امیدوارم بتوانم از تجربیات شما استفاده کنم.

تایپ: همسفر زهره دبیر لژیون سردار

عکس: همسفر الهام از لژیون یکم و همسفر زهرا از لژیون دوم

تنظیم و ارسال: کمک راهنما همسفر اکرم

همسفران نمایندگی نائین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .