English Version
English

جهان درونم بزرگتر شد

جهان درونم بزرگتر شد

وقتی برای بار چندم این سی‌دی را گوش کردم، چیزهای جدیدتری را آموختم.
من برای استحکام پایه های مالی و علمی کنگره چه کرده‌ام؟
وقتی می‌گوید من، یعنی هر کس این سؤال را از خودش بپرسد که من برای کنگره چه کردم؟
من در کنگره چیزهای زیادی را آموختم. آموخته‌ام که برای رشد کردن و بزرگ شدن باید روی تمام ابعاد زندگی‌ام کار کنم، چه مالی و چه معنوی.
از کنگره آموختم که برای بخشیدن که جزئی از فرامین الهی است، باید پايه‌های مالی خودم را مستحکم کنم. باید طوری باشم که نه تنها بی‌نیاز باشم، بلکه بتوانم به دیگران نیز کمک کنم. مخصوصاً برای جایی که به من کمک فراوانی کرده است. با خودم فکر کردم که من برای پایه‌های مالی کنگره چه کرده‌ام؟ دیدم هرچقدر هم که کمک کرده باشم، باز هم در مقابل کمکی که کنگره به من کرده چیزی نیست و نه تنها خودم و مسافرم بلکه به فرزندانم نیز بیاموزم که آنها هم در حد توان خودشان به کنگره کمک کنند. در مورد پایه‌های علمی که هرچقدر هم که بگویم کم گفته‌ام، من هر چیزی که آموختم از کنگره بوده است و اگر قبلاً هم چیزهایی آموخته بودم، کنگره آن را برای من کامل کرد.
از کنگره آموختم که چگونه خودم را دوست داشته باشم. چگونه دیگران را دوست داشته باشم و به آنها کمک کنم. در واقع کنگره درس درست زندگی کردن را به من آموخت، درسی که جزئی از قوانین الهی است ولی تا به حال جایی نبوده که به این شیوایی این قوانین را برای من توضیح دهد و چه لذت بخش است وقتی که می‌آموزم و در زندگی خودم پیاده می‌کنم.
کنگره دریای علمی است که من شاید به اندازهٔ کف دستی از آن نوشیده‌ام و چقدر جا دارد که بیاموزم. جواب بسیاری از سؤالاتم را داد و باعث ایجاد سؤالهایی شد که برای تزکیه و پالایش به پاسخ آنها نیاز دارم و باید جستجو کنم تا پیدایشان کنم.
با آموختن این علم روابطم با دیگران چقدر زیباتر شد، جهان اطراف من چقدر چشم نواز و دلنشین شد. زیرا جهان درونم را برای من زیاد کرد و هنوز هم در حال آموزش هستم و از این آموختن لذت می‌برم.
ولی من برای پایه‌های علمی کنگره چه کرده‌ام؟ به فرموده آقای مهندس، اگر من آموزش‌های کنگره را درست یاد گرفته باشم، یعنی کمک به پایه های علمی. هر کس در هر جایگاهی در کنگره که باشد اگر درست به وظایفش عمل کرده باشد، یعنی کمک به کنگره.
بعضی از عزیزان که در پروژه‌های درمان ایکس شرکت می‌کنند کار بزرگی برای آیندگان انجام می‌دهند که نتایجش در آینده‌ای نه چندان دور برای همه آشکار می‌شود.
کمک علمی من برای کنگره آموزش درست دیدن و درست اجرا کردن و درست انتقال دادن به دیگران است.
 

رابط سایت: همسفر سمیرا رهجو کمک راهنما همسفر زهرا(لژیون هفتم)

ویراستار: کمک راهنما همسفر نازی (لژیون چهاردهم)

ارسال: کمک راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .