English Version
English

وادی سوم وادی نجات و امیدواری است

وادی سوم وادی نجات و امیدواری است

چهارمین جلسه از دوره بیست و نهم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر ایمان، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «وادی سوم و تاثیر آن روی من» جمعه 13 خرداد ماه 1401 ساعت 7:30 صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان ایمان هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم، از آقای کامران رک هم بابت حمایت‌هایشان سپاسگزارم. دستور جلسه این هفته وادی سوم و تأثیر آن روی من می‌باشد که در طول هفته در تمامی شعب راجع به آن بسیار صحبت شده است و من هم می‌خواهم راجع به این وادی و ارتباطش با سیگار صحبت کنم. وادی سوم جزو کاربردی‌ترین وادی‌هایی است که به داد یک مسافر می‌رسد و می‌تواند نجات‌بخش باشد.

اگر من در سفر اول بتوانم این وادی را متوجه شوم درمیابم که هیچ فردی نمی‌تواند به میزان خود من به خودم کمک کند. متوجه می‌شوم که این من هستم که می‌آیم و سفر اول را طی می‌کنم تا به رهایی و درمان برسم. وادی سوم به من می‌گوید که تو خودت باید جلو بروی همین‌طور به من می‌گوید که همان‌طور که مسئولیت آسیب زدن به خودم در زمان اعتیاد به مواد مخدر و سیگار با خودم بود حال مسئولیت درمان هم با خودم هست. بارها شده که آقای مهندس فرموده‌اند باید به ساختار جسمی و فیزیولوژی خود خیلی اهمیت بدهیم و مسئول و حافظ آن باشیم، آن‌وقت من چطور می‌توانم ادعا کنم که این وادی را متوجه شده‌ام ولی همچنان با مصرف سیگار در حال آسیب رساندن به آن هستم. به نظر من وادی سوم سراسر امیدواری است، چون خود من یک روزی به زمین و زمان می‌گفتم که من نمی‌توانم می‌خواستم ولی نمی‌توانستم چون در ناآگاهی به سر می‌بردم ولی الآن چه؟ الآن که وارد کنگره60 شده‌ام دیگر وارد بازی در آگاهی شده‌ام و متوجه شده‌ام که می‌توانم.

حال اگر در کنگره60 همچنان به سیگار کشیدن خود ادامه دهم نشان‌دهنده این است که یا درست این وادی را متوجه نشده‌ام یا اصلاً به درمان اعتقاد ندارم و از همه بدتر اینکه به کنگره60 اعتقادی ندارم که این مورد از همه بدتر است. پس اگر میگویم که این وادی را متوجه شده‌ام پس باید این را هم بدانم که درمان اعتیاد من با درمان سیگار کامل می‌شود. در ادامه این وادی می‌گوید که من نباید از کسی انتظار داشته باشم که بیاید و در این مسیر به من کمک کند و یا نباید انتظار داشته باشم که با دو روز سه روز آدامس خوردن تمام مشکلات من حل شود و به درمان سیگار برسم بلکه باید بدانم که پروسه درمان یک پروسه حداقل ده‌ماهه است و همه افراد باید این مسیر را طی کنند تا بتوانند به درمان برسند و در این بین هم نباید انتظار معجزه داشته باشند.

البته اگر من این مسیر را به‌درستی طی کنم قطعاً در انتهای سفر با معجزه هم روبرو خواهم شد. در آخر باید بگویم که اگر این وادی را درست متوجه شوم می‌فهمم که همان‌طور که خودم با مصرف سیگار این جسم را نابود کردم خودم هم این توانایی را دارم که دوباره آن را در کنگره60 احیاء کنم. خیلی ممنون از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید.

 

عکاس: مسافر سیگار صابر

تایپ و تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .