English Version
English

در کنگره60 ما مسلح به سلاح آگاهی هستیم

در کنگره60 ما مسلح به سلاح آگاهی هستیم

به نام قدرت مطلق الله

سومین جلسه از دوره بیست و نهم جلسات ویلیام وایت، به استادی مسافر علی اکبر، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «سیگار» جمعه 6 خرداد ماه 1401 ساعت 7:30 صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی‌اکبر هستم مسافر سیگار؛
از آقای کامران تشکر می‌کنم که من را برای استاد جلسه انتخاب کردند. دستور جلسه این هفته سیگار می‌باشد که خب مطلب و صحبت راجع به این موضوع بسیار است، مطالب خیلی زیاد است و خب من هم سعی می‌کنم مختصری از آن را بیان کنم. یک مطلبی را در کتاب عشق می‌خواندم که نوشته بود برای تبدیل یک آب کثیف به آبی تمیز و شفاف تنها یک‌راه وجود دارد و آن‌هم تصفیه آب می‌باشد. حال برای یک انسانی که افسرده و پریشان است یا به مواد یا سیگار اعتیاد دارد هم تنها یک‌راه وجود دارد تا بتواند به‌ سلامتی برسد و آن‌هم تزکیه و پالایش و همچنین اجرای متد DST می‌باشد.

مصرف سیگار به جسم ضربه‌های بسیار مهلکی وارد می‌کند و با این ضربه‌هایی که ما خودمان به دست خودمان با مصرف سیگار به خود می‌زنیم، در ابتدایی‌ترین حالت نیکوتین بدن را تأمین می‌کنیم، در اصل نیکوتین خارجی را در بدن جایگزین می‌کنیم ولی مهم این است که من بدانم که به چه دلیل خالق هستی این سیستم بدن من را خلق کرده است و من در کجای کار قرار دارم؟ یا با این نعمت خدادادی تابه‌حال چگونه برخورد کرده‌ام؟ خود من پنجاه سال سیگار مصرف کردم، خب به کجا رسیدم؟ زمانی که وارد کنگره60 شدم در سن هفتاد سالگی حتی توان راه رفتن یا توان صحبت کردن هم نداشتم و تصور اینکه بتوانم بدون کنگره60 زندگی کنم برایم غیرممکن بود. ولی آمدم و با حرکتی که انجام دادم و سفری که برای رسیدن به درمان اعتیاد و سیگار انجام دادم موجب شد تا توانایی قبل از مصرف مواد و سیگار را به دست آوردم.

من که حتی دو دقیقه نمی‌توانستم پیاده‌روی کنم بعد از درمان شروع به ورزش ایروبیک کردم و یک ساعت با بچه‌ها در پارک ورزش می‌کردم. به‌واسطه ورزش ایروبیک که یک ورزش هوازی است آن‌چنان سطح اکسیژن را در جسم خود بالابرده بودم که می‌توانستم بیش از یک ساعت ورزش کنم. به قول آقای مهندس که فرمودند زمانی درمان اعتیاد کامل می‌شود که سیگار هم درمان شده باشد پس چه بهتر که ما هم در این راستا حرکت کنیم. یک داستان بگویم: سربازی را به جنگ بردند و بعد از جنگ از او پرسیدند که چرا به دشمن تیراندازی نکردی؟ گفت چون فشنگ نداشتم. حال ما در راستای حرکتی که داریم انجام می‌دهیم فشنگ و اسلحه که همان آموزش‌ها در کنگره60 است در اختیار ما گذاشته می‌شود تا بتوانیم در راستای هدف مقدسمان که رهایی است حرکت کنیم.

پس من در کنگره60 اسلحه‌ای دارم که می‌توانم به‌وسیله آن هرلحظه با نیروهای بازدارنده و تاریک نبرد کنم. نیکوتین در عرض هفت ثانیه به مغز می‌رسد و جایگزین نیکوتین داخلی می‌شود. در مغز انسان شانزده هزار کیلومتر مویرگ وجود دارد، خداوند یک همچین خلق عجیبی را شکل داده است و من به واسطه دود سیگار به راحتی این‌ها را بمباران می‌کنم. این بمباران موجب می‌شود تا تمام سیستم جسم خود را بهم بریزم و از بین ببرم. درنهایت باید بگویم که افرادی که سفر سیگار را انجام می‌دهند بدانند که مصرف سیگار موجب انواع سرطان در جسم می‌شود مثل سرطان بیضه که در اثر مصرف سیگار و کم‌خونی در بدن ایجاد می‌شود. ممنون از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید.

تعدادی از لژیون های درمان سیگار

 

عکاس: مسافر سیگار صابر

تایپ و تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .