English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت نمایندگی رز

اخبار لژیون ویلیام وایت نمایندگی رز

دستور جلسه: D.SAP
سخنان خانم فاطمه:
سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر
بعضی از رهجوها فکر می‌کنند فقط کشیدن سیگار در صبح ناشتا، باعث می‌شود روده‌ها به کار افتد و یبوست برطرف شود. ما می‌توانیم با خوردن D.SAP در ناشتا این باور را تغییر دهیم. در ثانی، بعضی‌ها براثر مصرف آدامس نیکوتین دهانشان آفت می‌زند، این دارو به کمک ما می‌آیند و به خاطر خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی بودنش آن را درمان می‌کند. D.SAP
به خاطر پتاسیم بالایی که دارد، در مسئله زیبایی هم کاربرد داد. مصرف‌کنندگان به دلیل استفاده از مواد مخدر، به‌مرور پوستشان دچار تخریب‌شده، می‌توانند از آن استفاده کنند، زیرا پوست را شفاف می‌کند و سیاهی دور چشم را از بین می‌برد. حتی سفیدی داخل چشم را که براثر مصرف سیگار، زرد شده بود را دوباره به همان حالت قبل، سفید و روشن می‌کند.
خوردن D.SAP بدن را سم‌زدایی می‌کند. سمی را که ما در دوران مصرف سیگار وارد بدنمان کردیم، از بین می‌برد و باعث می‌شود بدن بتواند بازسازی را انجام دهد و سلامت قبل را به دست بیاورد. ما با کمک آقای مهندس و آموزش‌های کنگره می‌توانیم به خواسته‌های نامعقول نفس غلبه کنیم و با تلاش و حرکت در صراط مستقیم به درمان نیکوتین برسیم که البته با D.SAP راه هموارتر است.
خداراشکر می‌کنم به خاطر وجود کنگره و دستاوردهای آقای مهندس که اول روش DST، سپس درمان نیکوتین، D.SAP، تغذیه سالم، ورزش و آموزش‌های ناب کنگره بود. سعی می‌کنیم راهی را که در گذشته به‌غلط، سمت تاریکی و سقوط رفتیم، تغییر دهیم و با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به سمت ارزش‌ها قدم برداریم و به سمت نور برویم و به‌مراتب بالا صعود کنیم.
تایپ: مسافر آزاده –نمایندگی رز
ویرایش: کمک راهنما همسفر سولماز-نمایندگی رز
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی رز
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .