English Version
English

داروی OT صور پنهان و D.SAP صور آشکار ما را درمان می‌کند

داروی OT صور پنهان و D.SAP صور آشکار ما را درمان می‌کند

جلسه دهم از دوره شصتم سری کارگاه‌های آموزشی– خصوصی خانم‌های مسافر، با استادی مسافر فائزه کمک راهنما، نگهبانی مسافر بیتا و دبیری مسافر معصومه، با دستور جلسه «D.SAP» روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ١٤٠١ راس ساعت١١:٣٠ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان فائزه هستم یک مسافر. دستور جلسه امروز در مورد« D.SAP »  است. طبق فرمایش آقای مهندس به همان اندازه که در کنگره داروی OT برای ما حائز اهمیت است، D.SAP هم داروی شفابخش محسوب می‌شود، داروی OT صور پنهان و D.SAP صور آشکار ما را درمان می‌کند. ما در اثر مصرف مواد مخدر یک سری آسیب به جسم وارد کردیم و به بیماری‌های مختلف مبتلا شدیم. تعدادی از این بیماری‌ها در طول درمان توسط داروی OT و تعدادی دیگر توسط D.SAP از بین می‌رود.
دلیل شفابخش بودن D.SAP چیست؟ همه ما می‌دانیم بیماری‌ها در اثر علل مختلف به وجود می‌آیند، یکی از این موارد تغذیه است، بیشتر مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم به دلیل فریز کردن و یا حرارت دادن زیاد، خاصیت خود را از دست می‌دهند، به همین دلیل ذهن ما به سمت مصرف قرص‌های مکمل یا ویتامین می‌رود، درحالی‌که ما D.SAP را به‌عنوان عنصری سرشار از منیزیم، پتاسیم، آهن و مواد عالی در دسترس داریم.
به‌قول‌معروف «آب در کوزه و ما تشنه‌لبان می‌گردیم» اما متأسفانه همیشه حس می‌کنیم اگر پول بیشتری برای هر چیزی پرداخت کنیم، باارزش‌تر است. مثلاً در همه‌گیری بیماری کرونا خیلی از افراد درگیر شدند و بعضی جرئت و جسارت این را نداشتند که D.SAP را به‌عنوان یک دارو پیشنهاد کنند تا انسان‌ها درمان شوند یا شاید ایمان کافی ندارند؛ اما دیدیم که اشخاصی که D.SAP استفاده کردند خیلی راحت‌تر به درمان رسیدند تا افرادی که درگیر داروهای میلیونی شدند. من و مادرم پنج بار به کرونا مبتلا شدیم و فقط با بُخور و خوردن D.SAP توانستیم درمان شویم.

https://up.c60.ir/repository/22776/111%20%281%29.jfif

جا دارد از آقای مهندس تشکر کنم، ایشان برای تمامی گره‌هایی که در کنگره پیش می‌آید یک راه‌حلی پیدا می‌کنند و ما به‌راحتی از آن مرحله عبور می‌کنیم. چقدر خوب است که من زودتر بیدار شوم و متوجه نعمت‌هایی که در اختیارم قرارگرفته است، باشم. همه ما می‌دانیم که در گذشته برای درمان اعتیاد از ماده تریاک استفاده می‌کردند، اما آقای مهندس با تفکر و تحقیقی که در این زمینه داشتند، شربت تریاک یا همان داروی OT را به وجود آوردند.
تمام ناخالصی‌های تریاک را گرفتند و داروی خالص را در اختیار اشخاصی که خواست درمان اعتیاد را داشتند قراردادند، پس‌ازآن D.SAP را ساختند. در طب سنتی و نوشتارهای ابن‌سینا از سرکه سیب برای ضدعفونی کردن و از بین بردن ویروس‌ها و در جنگ‌ها برای ضدعفونی کردن زخم‌های مجروحان استفاده می‌شده است. آقای مهندس مجدداً نوآوری کردند و به‌جای سرکه، عصاره سیب را درست کردند که همان D.SAP است. حرف D از کلمه دژاکام گرفته‌شده است. ایشان D.SAP را بر روی ویروس کرونا آزمایش کردند، مقداری از دوز کرونا را به یک سری موش‌های آزمایشگاهی تزریق کردند و با دوز‌های متفاوت D.SAP را روی آن‌ها تست کردند و نتایج مطلوبی داشت، انشالله بعد از چاپ در مجلات، در سایت هم منتشر می‌شود.

https://up.c60.ir/repository/22776/1111%20%281%29.jfif

در مورد دستور جلسه امروز به‌راحتی می‌توانیم مشارکت کنیم زیرا همگی ما از D.SAP استفاده کرده‌ایم و از مزیت‌های آن باخبر هستیم و تجربیات ما امکان دارد برای دیگران به کار بیاید. مثلاً برای کنترل دیابت، کبد چرب، پوسته سر مفید است، زیرا حاوی آنزیم‌ها، اسیدها و ویتامین‌هایی است که برای جسم ما ضروری است.
اگر بخواهیم از زاویه دیگر به این مسئله نگاه کنیم، چون آقای مهندس محقق و الگوی ما هستند به توصیه ایشان گوش کنیم و اگر مشکلی دارم، حداقل شش ماه یا سه ماه D.SAP را به‌صورت تحقیقاتی استفاده کنم و روند تأثیر را بر بیماری خود ببینم.
امیدوارم از D.SAP استفاده کنیم و نتایج خوب آن را ببینیم و فکر نکنیم که ممکن است جواب ندهد و سراغ کارهای دیگر برویم. مطمئن باشید آقای مهندس هزینه‌ها را برای ما به حدی پایین می‌آورند که هر قشری بتواند از D.SAP استفاده کند.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

 

برگزاری سومین آزمون از دوره پنجم آزمون های داخلی آمادگی کمک راهنمایی

https://up.c60.ir/repository/22776/1%20%281%29.jfif

تایپ: مسافر زهرا لژیون هفتم- نمایندگی آکادمی

ویرایش: مسافر لاله- نمایندگی آکادمی
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی یاس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .