English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی چهارشنبه؛سیگار

کارگاه آموزشی جهان‌بینی چهارشنبه؛سیگار

 چهاردهمین جلسه از دوره هفتاد و پنجم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی بنیان کنگره ۶۰ مهندس حسین دژاکام و دبیری همسفر سارا با دستورجلسه "سیگار" چهارشنبه ۲8 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:0۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.
از امروز جلسه ساعت 10 شروع می‌شود. ابتدا می‌خواهم گزارش جلسه دیده‌بانان را بخوانم. اولین جلسه دیده‌بانان در سال 1401 روز دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه در محل طبقه سوم ساختمان سیمرغ تشکیل گردید. موضوعاتی که در این جلسه به تصویب رسید به شرح زیر است:
دیده‌بانانی که دارای لژیون هستند باید تا آخر خرداد لژیون را تحویل دهند. فقط کسانی که تازه دیده‌بان شدند به مدت 3 ماه فرصت دارند که لژیون خود را تحویل دهند.
لژیون‌های گرگان، قائم‌شهر، اردستان و سبزوار پس از بررسی وضعیت رسماً به‌عنوان نمایندگی معرفی می‌شوند. مسئولیت آن‌ها به عهده آقای خدامی جانشین نگهبان کنگره 60 است.
نمایندگی کرمانشاه به نام نمایندگی بیستون نام‌گذاری شد. ما برای انتخاب نام سعی می‌کنیم ببینیم چه چیزی برای مردم محلی آن شهر ارزش دارد از آن استفاده می‌کنیم.
تغییراتی در دیده‌بانان مسئول در بعضی از نمایندگی‌ها تهران و حومه رخ داد. کوروش بود که به سفر بعدی رفت ولی مسئولیت نمایندگی‌هایش به افراد دیگر سپرده شد. دیده‌بان نمایندگی‌های ستارخان و لویی پاستور آقای علی مجدیان شد. دیده‌بان نمایندگی شهرری، ایمان و صالحی 2 آقای محمد صداقت شد. دیده با نمایندگی‌های حسنانی و پاکدشت نیز آقای علی زرکش شد.
افرادی که وارد کمیته انضباطی می‌شوند دیگر وارد لژیون تازه واردین نمی‌شوند.

در مسابقات ورزشی کنگره که تحت عنوان عقاب طلایی برگزار می‌شود. صرفاً برای این نیست که مسابقات بگذاریم و یک تیمی برنده شود. جام عقاب طلایی برای کسانی است که اصلاً فوتبال بازی نکرده‌اند. تمام لژیون‌ها باید تیم داشته باشند. مسئله مشارکت و اجتماعی شدن است. اصلاً نیازی نیست که به دنبال فوتبالیست باشید، همه باید ورزش کنند و ثبت‌نام کنند.
مطلب دیگر این است که همه‌چیز تغییر کرده است. قیمت‌ها افزایش‌یافته است. طالبان هم دیگر تریاک نمی‌کارد. انتظار نداشته باشید که کلینیک‌ها قیمت‌ها را افزایش دهند. وزارت بهداشت به کلینیک‌ها اطلاعیه داده که از اول خرداد هر سی‌سی 1800 تومان می‌شود. هنوز هم بسیار ارزان است.
شربت تریاک هم اگر ارزان است به این دلیل است که از تریاک‌های قاچاق استفاده می‌کنند. به این دلیل سی‌سی 1800 می‌شود. اگر قرار باشد بخرند قیمتش 10 برابر می‌شود.
یکی از مسائل مهم D.Sap خاصیت ضدالتهاب بودنش است. هنوز بشری چیزی پیدا نکرده است که به‌درستی ضدالتهاب باشد. کورتون را استفاده می‌کنند که سیستم ایمنی بدن را هم در کنارش ضعیف می‌کند ولی D.Sap سیستم ایمنی را افزایش می‌دهد.
آزمون کمک راهنمایی 24 شهریورماه خواهد بود منابع امتحانی به شرح زیر است:
کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
کتاب عشق 14 وادی برای رسیدن به خود
کتاب 14 مقاله
کتاب ادموند و هلیا
جزوه جهان‌بینی 1 و 2
جزوه راهنما و راهنمایی
جزوه شرح وظایف
جزوه تازه واردین
از لیست چهل سی دی مخصوص سفر اولی‌ها سؤال می‌آید.
از کلیه سی‌دی‌هایی که در سال 1400 و سال 1401 منتشر شده است به‌صورت تصادفی از آن سؤال می‌آید و سؤال طوری می‌آید که مشکلی ایجاد نکند.
 

رهایی‌های هفته گذشته 148 برای آقایان بوده است و 11 نفر برای خانم‌ها بوده است. مجموعاً می‌شود 159 نفر. رقم بسیار زیادی است. این‌که اینجا شلوغ می‌شود برای رهایی بسیار باعث خوشحالی است. رهایی‌ها بی‌نظیر است و ما در حال رسیدن به نتایج بسیار خوبی هستیم.
وقتی با دکتر جرج کلدنر در آمریکا صحبت می‌کنم می‌بینیم که واقعاً هیچ اطلاعات و راهکار صحیحی برای درمان اعتیاد ندارند. حتی در ابتدای راه درمان اعتیاد هم نیستند و دارند سعی می‌کنند که از ما الگوبرداری کنند.
آزمایشگاه ما هم به‌زودی آماده می‌شود هنوز هم باید دستگاه‌های میلیاردی بخریم. چهار نوع آزمایش را می‌توانیم در این آزمایشگاه انجام دهیم. آزمایش سلولی مولکولی است. آزمایش میکروبی و ژنتیک است و آزمایش‌های حیوانی است. کار دانشگاه هم در جریان است.
بعضی از عزیزان می‌گویند که ما می‌خواهیم تغییر رشته بدهیم که برویم روانشناسی بخوانیم تا بتوانیم در دانشگاه کنگره 60 تدریس کنیم. شما رشته خودتان را ادامه دهید زیرا تا ما به آن نقطه برسیم ممکن است زمان طولانی سپری شود. اگر هم گفتیم اعضا بروند روانشناسی بخوانند برای اینکه دانش کنگره 60 را به دانشگاه‌ها منتقل کنند.

مقالات مرتبط با سرطان خون وارد سایت‌های بزرگ تحقیقاتی شده است و به‌زودی منتشر می‌شود. من بارها گفته‌ام که پزشک نیستم ولی کارهای تحقیقاتی انجام می‌دهم لطفاً افراد بیمار را پیش من نفرستید.
ما هر چیزی که خواسته‌مان بود می‌خواستیم سریع به آن برسیم. در کنگره 60 یاد گرفتیم که باید به آن زمان بدهیم و صبر و حوصله داشته باشیم. نمی‌شود یک‌روزه تغییرات بنیادی انجام داد. کارهایی که ناگهانی انجام می‌شود مانند زلزله است. در مسئله اعتیاد به چه نرمی و به چه خوبی به درمان رسیدیم. دکتر جرج دارد دائماً در رابطه با درمان سیگار از ما اطلاعات می‌گیرد. کشیدن سیگار زمانی آزاد بود و دود بسیار زیادی در سالن جمع می‌شد.
موضوع سیگار در کنگره 60 به‌آرامی حل شد. تمام مشکلاتی که برای ما پیش آمد برای ما رحمت شد. در اثر مشکلات توانستیم گام‌های بزرگی برداریم. هیچکس حریف من نمی‌شد که سیگار را نکشم. چندین بار دبیر کل ستاد آقای فلاح می‌گفت شما سیگار نکش، الگو هستی. می‌گفتم شما روی مضرات سیگار تحقیق کردید اگر روی منافع آن تحقیق کنید می‌بینید که بسیار هم خاصیت دارد. تا اینکه من سکته کردم در همین سالن و بعد بیمارستان رفتم. مرگ‌های در اثر سیگار 17 برابر افرادی است که مواد مخدر مصرف می‌کنند. سیگار به محیط‌زیست بسیار صدمه میزند و زمین را آلوده می‌کند. اگر من آن روز در اثر مصرف سیگار سکته نمی‌کردم ما هرگز به درمان نمی‌رسیدیم.

برای درمان سیگار هم آمدم که نیکوتین کشیدنی را تبدیل به نیکوتین خوراکی کردم و سی نفر را به‌عنوان دستیار انتخاب کردم تا با من درمان سیگار را شروع کنند، 3 الی 4 ماه از خوردن آدامس دستیارها گذشت به آن‌ها اجازه گرفتن شاگرد دادم و ازآنجا شد که درمان سیگار آغاز شد و از آن 30 نفر، 28 نفر درمان شدند و هنوز هم سیگار نمی‌کشند. اگر آن مشکل پیش نمی‌آمد ما به درمان نمی‌رسیدیم. برای اضافه‌وزن هم همین‌طور است. اگر مشکل پیش نمی‌آمد راه درمانش پیدا نمی‌شد.
روش کاهش وزن در کنگره 60 به نرمی صورت می‌گیرد. بدون رنج. هیچکس حق ندارد در این روش کالری شماره کند. سه اصل دارد ابتدا اینکه روی دو تخم‌مرغ صبحانه بخورد. هر صبح خودش را وزن کند و نیم ساعت قبل از غذا سالادش را بخورد و تنقلات کمتر بخورد و کمی هم پیاده‌روی کند. در مسئله کاهش وزن هیچ‌گونه رژیم خاصی نداریم. افرادی که ساکشن می‌کنند و یا روده‌هایشان را برمی‌دارند به مشکلات وحشتناکی برخورد می‌کنند.


خیلی متشکرم از اینکه به صحبت‌های گوش کردید.

  

 

نام فایل تاریخ لینک
فایل صوتی ۱۴۰۱/۰۲/28 دانلود

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .