English Version
English

متخصصین حوزه درمان اعتیاد هنوز به دروازه‌های درمان قطعی اعتیاد هم نزدیک نشده‌اند

متخصصین حوزه درمان اعتیاد هنوز به دروازه‌های درمان قطعی اعتیاد هم نزدیک نشده‌اند

1401/2/11

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من کاملا خوب هستم و همه روزه مشغول غذا پختن هستم و از پختن غذا بسیار لذت می‌برم، البته ناگفته نماند که ابتکارات خاصی نیز در آشپزی به انجام رسانده‌ام، که بسیار مؤثر بوده است و متدهای خاصی را در آشپزی به وجود آورده‌ام که اگر فرصت داشتم درباره آن کتاب یا جزوه می‌نوشتم.

از اینکه مطالب من هم روی سایت شما برای سال‌های دور باقی خواهد بود بسیار سپاسگزارم و خوشحال شدم که میراث ما برای انسا‌ن‌ها به یادگار خواهد ماند، و این حرکت خردمندانه شما و پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شما برای سایت خودتان حرکتی بسیار به‌ موقع و حساب شده بود؛ چون سایت شما مانند گنجینه‌ای گران‌بهاست که بایستی برای سال‌های طولانی حفظ شود.

برای شروع سفر دیگری برای خواهر عزیزتان بسیار متأثر شدم و خوشحال هستم که از ایشان یک نام نیک به یادگار مانده، انسان‌های نیکوکار همیشه زنده‌اند و به قول بزرگان ما:
"هرگز نمیرد کسی که زنده شد دلش به عشق"

همان‌طور که می‌دانید، مقالات زیادی درمورد انواع سرطان‌های خون به کنفرانس‌های بین‌المللی، در دوبی، ترکیه، سوئیس و آمریکا ارائه کردیم به صورت مجازی سخنرانی کردیم؛ ولی مجموعه آن‌ها را به مجلات علمی ارائه کردیم که در حال سپری کردن آخرین مراحل آن‌ها هستیم و چون این مقالات شرایط خاصی داشتند، مسئولین مجله‌های علمی بسیار سخت‌گیری به عمل آمدند و مدارک زیادی را درخواست کردند؛ زیرا همان‌طوری که مطلع هستید، این تحقیقات ما برای جوامع علمی بسیار عجیب بود، هم از بابت شخصیت خود من که مهندس هستم و در پزشکی مقاله می‌دهم و هم نوع تحقیق و هم تبدیل یک ماده مخدر پرسروصدا به یک ماده داروئی شگفت‌انگیز. در نظر بگیرید که بخواهیم چهار نوع سرطان کشنده خون را با اپیوم درمان کنیم و یا درمان کوئید 19 با محلول سیب (D.Sap) و یا درمان هروئین، کوکائین، شیشه و یا الکل با تریاک، آن‌ هم قادر باشد به مفهوم واقعی درمان را انجام بدهد.

به هر حال به‌زودی تا کمتر از یک ماه دیگر مقاله مربوط به کوئید 19 و سرطان خون دیگری مربوط به درمان شیشه با اپیوم قبل از چاپ در مجله توسط مسئولین خود مجله در قسمت Research Square منتشر خواهد شد.
به هر حال من تصور می‌کنم با چاپ این سه مقاله دروازه جدیدی برای ما گشوده خواهد شد تا گامی بزرگ نه تنها برای درمان اعتیاد، بلکه برای سایر بیماری‌ها برداشته شود.

گفته بودید که نگران آن هستید که در آمریکا متد DST را بدون ریکاوری کنگره 60 اجرا کنند، البته اگر متد DST را اجرا کنند، ریکاوری کنگره 60 هم، خودش با پای خودش خواهد آمد، البته اگر متد DST با ریکاوری کنگره 60 باشد و داروی OT ، قطعاً به جواب مناسبی خواهد رسید؛ ولی اگر متد DST را با داروی OT بدون ریکاوری و درست استفاده کنند، حداقل به 50 درصد جواب خواهند رسید؛ ولی اگر متد DST با متادون انجام پذیرد، من تصور می‌کنم باز هم حداقل بیست درصد به جواب برسند، البته ناگفته نماند که ازنظر قطع مصرف مواد به جواب مناسب می‌رسند؛ ولی ازنظر درمان کل سیستم جسم و روان کار به خوبی پیش نخواهد رفت.

توضیح اینکه اجرا متد DST با داروی OT اگر در آمریکا اجرا شود کلیه افراد تحت درمان پذیرش بسیار بالائی از نظر تعادل جسمی و روانی پیدا می‌کنند و برای اجرا هر نوع ریکاوری آماده‌تر از سایر روش‌ها می‌باشند.

و اما پاسخ یکی دیگر از سؤال‌ها؛

پرسیده بودید، آیا افراد زیاد دیگری در کنگره 60 پذیرش می‌شوند که داروهایی برای دیگر بیماری‌های روان‌پزشکی با نسخه مصرف می‌کنند، اگر چنین است، آیا ما در طول درمان DST به مصرف این داروها ادامه می‌دهند؟

جواب: بایستی این نکته را بدانیم که داروی OT با متادون و یا بوپرونرفین و یا سایر داورهای ترک اعتیاد تفاوت فاحشی دارد. در حقیقت اپیوم یک پکیج کاملی است که تشکیل شده است از انواع و اقسام داروهای متفاوت به طوری که بین 25 تا 560 آلکالوئید دارد، برای مثال مرفین که بیشترین ترکیب در تریاک را دارد (بین 3 تا 23 درصد) و داروئی است شادی‌آور و ضد درد و همین طور کدئین (3/0 تا 3 درصد) پرمصرف‌ترین داروی جهان است و یا پروتوپین که داروئی است برای تنظیم ضربان قلب و همین‌طور انواع و اقسام داروهای جورواجور که مربوط به اعصاب و روان است و سایر قسمت‌های ایمنی بدن انسان است.

نکته دوم: به من اعتقاد من کلیه درمان‌های دارویی و غیر دارویی برای انواع اعتیاد به مواد مخدر، الکل، مواد محرک، روان‌گردان‌ها کاملاً غلط و نادرست است، در حقیقت درمانی وجود ندارد و در هیچ کدام از آن‌ها درمان قطعی وجود ندارد و به همین دلیل به جای استفاده از لغت درمان از لغت پاکی استفاده می‌شود.

پاکی به مفهوم مصرف نکردن مواد و اکثریت پزشکان، روانشناسان، روان‌پزشکان و دانشمندان این حوزه هم متأسفانه هنوز به دروازه‌های درمان قطعی اعتیاد نزدیک هم نشده‌‌اند. {ناگفته نماند من ضد پزشک نیستم و در حال حاضر با بیش از 300 کلینیک و متخصص کار می‌کنم و برجسته‌ترین استادان پزشک و روان‌پزشک این حوزه از دوستان من هستند}

بنابراین امروزه داروهای روان‌پزشکی برای افراد مصرف کننده مانند چوب‌های زیر بغل فردی است که قادر نیست با پاهای خودش راه برود، در حقیقت سیستم پزشکی بجای درمان و ترمیم پاها مرتباً چوب‌های زیر بغل فرد معتاد را عوض می‌کنند و این داستان ادامه دارد و در بعضی موارد هم کار به صندلی چرخ‌دار ختم می‌شود. و این در حالی است که ما در سیستم DST و با استفاده از OT و بازسازی سیستم ایکس به درمان و یا ترمیم پاهای فرد بیمار می‌پردازیم و در ابتدا می‌گوییم از چوب‌های زیر بغل هم استفاده کن و به آرامی با درمان پاها فرد یواش‌یواش از چوب‌‌های زیر بغل کمتر استفاده می‌کند تا جایی که خودش دیگر نیازی به استفاده از چوب‌ها احساس نمی‌کند.

به عبارت دیگر؛ با جایگزین کردن داروی OT به جای سایر مواد مخدر به آرامی داروهای روان‌پزشکی کاهش پیدا می‌کند و بستگی به نوع و مقدار دارو‌های روان‌پزشکی، این عمل در طی یک دوره سه ماه تا شش ماهه کلیه داروها تیپر و سپس قطع می‌شود؛ چون تداخل OT با سایر داروها اختلاف زیادی را به وجود می‌آورد و مانع از ترمیم سیستم ایکس می‌شود.

در شرایطی هم که مصرف داروهای روان‌پزشکی فرد خیلی زیاد باشد و شخص از تعادل روحی و روانی لازم برخوردار نباشد. برای جلوگیری از بروز مشکلات متعدد از پذیرش این افراد جلوگیری به عمل می‌آید، در ضمن در حال حاضر بیش از چهل‌وپنج هزار افراد درمان شده در 24 سال گذشته در کنگره 60 از هیچ‌گونه دارویی استفاده نمی‌کنند و کلیه مدارک آن موجود است.

بیل عزیز، با متد DST و داروی OT ما می‌توانیم افراد زیادی را که درگیر مصرف انواع و اقسام قرص‌ها و روان‌گردان هستند را به راحتی درمان کنیم؛ ولی برای اینکه با مشکلات قانونی برخورد نکنیم از این کار کاملاً در کنگره 60 خودداری می‌‌شود . من گاهی در تلویزیون افراد بزرگ و سرشناسی را می‌بینم که در یک مقام بالایی قرار دارند و همین‌طور مصرف‌کننده قرص می‌باشند و گاهی در سخنرانی خود در اثر مصرف قرص دچار توهم می‌شوند، این افراد را من به راحتی می‌توانم با متد DST و داروی OT به حالت تعادل مناسبی برسانم.

من بی‌صبرانه منتظر چاپ سه مقاله اعتیاد، کوئید 19 و سرطان خون هستم. در ضمن آزمایشگاه ما کاملاً مجهز شده است و به زودی تحقیق روی سرطان سینه با متد DST و داروی OT روی موش‌های صحرایی شروع می‌شود.

در ضمن برایم بنویسید که حال آلیشا چطور است، امیدوارم خب باشید، از خداوند برای او سلامتی خواستارم

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

may 1, 2022

Dear Bill,

I hope you are fine, I am very well.

Every day I am busy with cooking and I enjoy it a lot. I have even made some new modifications to cooking some dishes that I would have written about it given I had time!

I am so delighted that our legacy will survive on your website. Your website is a treasure that must be kept for coming generations.

My condolences for your sister’s passing. Her great name will survive. Our elders say:

“One who felt love shall never die”

As you are aware I had many presentations regarding a variety of cancers but the sum of them will be printed in scientific magazines.

Since our articles were special and unbelievable (I am an engineer who says let’s use Opium to cure cancer!) we were asked rightfully to present many proofs and pieces of evidence.

Anyway, In less than one month, three articles (Covid-19, Blood cancer, and, curing meth with Opium) will be published in the research square section of a scientific magazine.

I believe with these three articles a new gate will be opened to not only curing addiction but also other illnesses.

You expressed your concern about using the DST method without its recovery structure in the U.S. I believe if they start using the DST method the recovery procedures will follow inevitably.

The DST method with opium and without recovery components will yield at least %50 results.

The DST method with Methadone will give us %20 Let’s not forget not using Opium will not provide a very good balance.

If they utilize the DST method with OT in the United States then they will be ready to use any type of recovery that they see fit.

Now the questions:

About those who enter Congress 60 with prescribed psychiatric medicines? Will they continue to use it during the DST treatment?

We must pay attention to this point that OT is completely different than other addiction treatment meds like Methadone and Buprenorphine. OT is a complete package of 25 to 50 alkaloids. For instance: Morphin (between 3 to %23) is for bringing ecstasy and is a pain reliever, Codein(between 0.3 to %3) Is being highly used, or protopine which is an alkaloid to stable the heartbeat and many other alkaloids that are related to the psyche and the immunity system of the body.

I believe all the methods of addiction treatment whether with medicine or without medicine are wrong. In fact, there is no viable treatment for addiction and that is why they are using the “sobriety” word.

Today’s psychiatric medicines are like walking sticks or in some cases wheelchairs for those who are not able to walk! We must cure them so they can walk! On the other hand, The DST method with OT is to rebalance the X system. At the beginning of treatment, they use walking sticks (OT) but their legs are being cured and at some point, the travelers feel that the walking sticks are no longer needed!

In other words, OT will replace other psychiatric medicines gradually and slowly ( 3 months) and then all these medicines will be tapered off since these medicines will prevent the curing of the X system.

During the past 24 years, we have cured more than 45,000 individuals who are not using any medicine anymore and all related documents are available.

Dear Bill,

We can easily cure psychiatric patients with the DST method and OT but I have stopped it to avoid any legal problems.

Sometimes I see some officials on TV who are using psychiatric medicine and they even hallucinate while speeching! I can cure them with the DST method and OT!

I am eagerly waiting for three articles (blood cancer, Covid, and addiction).

The lab is ready now and we will start experiments on breast cancer with OT on rats soon.

Do inform me of Alisha’s status. I include her in my prayers.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .