English Version
English

تفکری عظیم پشت ساختار جهان هستی است

تفکری عظیم پشت ساختار جهان هستی است

دوازدهمین جلسه از دوره بیست و هشتم جلسات ویلیام وایت، به استادی مسافر فرزاد، نگهبانی مسافر امیرعلی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه «وادی اول و تاثیر آن روی من» جمعه 26 فروردین ماه 1401 ساعت 7:30 صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان فرزاد هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوشحالم که بار دیگر می‌توانم در این جایگاه آموزش ببینم. دستور جلسه امروز وادی اول و تأثیر آن روی من می‌باشد. خب قوانینی که در این دنیا می‌باشد نشان‌دهنده این است که تفکری عظیم برای ایجاد این ساختار وجود داشته است. اولین قدم برای به وجود آمدن یک‌چیزی وجود تفکر می‌باشد که می‌تواند این تفکر در جهت نیروی الهی و مثبت و یا حتی امکان دارد در جهت نیروهای منفی و تاریکی‌ها ساختار ایجاد کند.

خداوند جهان هستی را به‌گونه‌ای به وجود آورده که اگر ما انسان‌ها بخواهیم در صراط مستقیم یا راه درست قدم بگذاریم کل کائنات به ما یاری می‌دهند و خودمان هم متوجه این موضوع می‌شویم. اگر هم بخواهیم در راه منفی حرکت کنیم باز هم این نیروهای هستی به ما کمک می‌کنند تا در اعماق تاریکی‌ها فرو رویم. خب در این وادی از سه نیروی القاء، احیاء و تحرک صحبت شده است. من قبل از اینکه وارد سفر درمان سیگار ویلیام وایت شوم خودم یک‌بار تصمیم به ترک سیگار گرفتم و تصور می‌کردم که چون متد DST را آموخته‌ام دیگر می‌توانم با همین روش مصرف سیگار خود را درمان کنم. من شاید سه مرتبه سفر کردم و هر دفعه با شکست روبرو شدم چون هیچ تفکری پشت آن وجود نداشت، هیچ نیروی القائی نبود که کمک کند، هیچ جمع دوستانه‌ای نبود و من تصور می‌کردم که تنها با آدامس نیکوتین قرار است به درمان برسم.

تا اینکه با آمدن به پارک طالقانی متوجه شدم که کارگاه آموزشی ویلیام وایت در پارک هم تشکیل می‌شود و این شانس را به خود دادم که یک‌بار هم در این جمع سفر سیگار کنم که به لطف خداوند توانستم به درمان و رهایی از سیگار برسم. از همه شما ممنونم که در این مسیر من را یاری دادید. آقای مهندس دژاکام در این وادی به این موضوع اشاره می‌کنند که اگر من در مشکلات بسیاری قرار گرفته‌ام نتیجه تفکرات اشتباه خودم بوده است، البته ب این موضوع هم اشاره می‌کنند که لازم نیست الآن نقشه‌ای طراحی کنیم تا همه شکلات را ریشه کن کنیم بلکه کافی است با یک نقشه کوچک در این مسیر قرار بگیریم و ذره‌ذره قطعات این پازل را در کنار هم قرار دهیم و درنهایت صبر داشته باشیم، همین‌طور توقع نداشته باشیم که در کوتاه‌ترین زمان به بزرگ‌ترین نتایج دست پیدا کنیم.

 

در رابطه به درمان سیگار هم همین‌طور است، وقتی من تصمیم به درمان سیگار می‌گیرم سه ماه زمان طول می‌کشد تا با آدامس سازگار شوم و حداقل ده ماه زمان می‌خواهد تا بتوانم به درمان برسم. بنابراین اگر من انتظار داشته باشم که بیایم و بخواهم که هفت ماهه رها شوم امری محال می‌باشد، باید در جلسات حضور داشته باشم و مشارکت کنم و به صحبت‌های راهنمایم گوش کنم تا درنهایت به درمان و حال خوش برسم.از اینکه به حرف‌های من گوش کردید خیلی ممنون هستم.

 

راهنمایان درمان اعتیاد به سیگار پارک طالقانی

تعدادی از لژیون های درمان سیگار

 

عکاس: مسافر سیگار صابر

تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .