English Version
English

مراسم تجلیل از کمک راهنما خانم سهیلا اسدی با حضور سرکار خانم آنی

مراسم تجلیل از  کمک راهنما خانم سهیلا اسدی با حضور سرکار خانم آنی

 چهارمین جلسه از دور بیست و دوم سری کارگاه هایآموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه کرج به استادی سرکار خانم آنی نگهبانی خانم مریم و دبیری خانم زهرا رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود و  در ادامه جشن تقدیر و سپاس گذاری از کمک راهنما خانم سهیلا اسدی بر گزار گردید .

 

 

استاد فرمودند:

اشخاصی که وارد کنگره می‌شوند تمام خصوصیات منفی خود را باید بیرون در بگذارند و بعد وارد شوند و آموزش ببینند. اگر این مسیر را طی نمایند و آموزش‌ها را دریافت کنند سربلند از کنگره بیرون می‌روند، در غیر این صورت دوباره سقوط خواهند کرد و اساس همه این مسائل به نوع تفکر برمی‌گردد اگر تفکر نداشته باشیم هیچ ساختاری به وجود نمی‌آید که بخواهد شکل بگیرد، مثل ساختار کنگره زحمت‌های زیادی کشیده شده تا به اینجا برسد. درواقع تفکر حرف اول را می‌زند و در ادامه‌ی تفکر است که می‌توان به وادی 14 رسید. این آموزش‌ها برای این است که یاد بگیریم چطور زندگی کنیم وزندگی خود را از رابطه‌ها گرفته تا مسائل مالی به شکل درست پیش ببریم و ضد ارزش‌ها  را به باد فراموشی بسپاریم .

 

برای اینکه پشیمانی بعد از عمل پیش نیاید باید قبل از اجرای هر کاری فکر کرد، برای گرفتن همه این آموزش‌ها باید در شعبه حضور واقعی داشت و تفکر کرد به مطالبی که کمک راهنما بیان می‌کند.حفظ مطالب مهم نیست مهم عمل کردن به مطالب تئوری است هیچ دانشگاهی درس زندگی را آموزش نمی‌دهد و برای آموزش گرفتن خوب و کامل باید گوش‌به‌فرمان باشید و پشت‌کار داشته باشید. این آموزش‌ها نشان‌دهنده اهمیت دادن بنیان کنگره به تک‌تک اعضا است و اگر کنگره تا به امروز توانسته خوب عمل کند به این دلیل است که تفکر درستی برای پایه‌گذاری آن وجود داشته. اگر بدون تفکر حرکت کنید اشتباهات زیادی انجام می‌دهید اما با تفکر اشتباهات شما به حداقل خواهد رسید.

و اما امروز روزی است که از خانم سهیلا اسدی سپاسگزاری کنیم و اجازه دهیم ایشان در سمت دیگری در کنگره بتوانند خدمت کنند. ایشان در شعب مختلفی خدمت کرده‌اند و موفق عمل نموده‌اند.

 

 

 

صحبت های خانم سهیلا اسدی

آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است دوستان تنها پیوند محبت ما را به هم متصل نگاه خواهد داشت.

من ابتدا به تازه واردین خوش‌آمد می‌گویم که عزیزترین،بهترین و مهم‌ترین افراد جلسه هستند و برایشان موفقیت در این راه را آرزو می‌کنم.

شاملو یک جمله دارد که می‌گوید: فرد سعادتمند فردی است که دیگران بتوانند به او اعتماد کنند.

ادعایی برای سعادتمند بودن ندارم ولی خوشحالم در این مدت توانسته‌ام مورد اعتماد تعدادی از انسان‌ها باشم و رازدار آن‌ها. از مجموعه کنگره 60 تشکر می‌نمایم، از سرکار خانم آنی ، جناب مهندس و آقای امین که این فرصت را در اختیار من قراردادند تا خدمت کنم. خدمت در کنگره یک فرصت است و من فکر می‌کنم در اختیار هر شخصی قرار نمی‌گیرد باید خیلی خواهان باشی و خیلی اهل تلاش. ممنون که فرصت را در اختیار من گذاشتند تا بتوانم خود را پیدا کنم و محبت را در خودم بیدار کنم، و از تمام اعضا و اشخاصی که من را به‌عنوان کمک راهنمای خود انتخاب کردند و به من فرصت دادند تا شکوفا شوم تشکر می‌کنم چون فکر می‌کنم حضور این عزیزان باعث شد تا من بتوانم مسیر تکامل را طی کنم و درواقع لژیون یک دایره است و همه اعضا به هم کمک می‌نمایند.

خیلی مهم است که یاد بگیریم محبت را بدون دریغ انجام دهیم چون حال ما را خوب می‌کند. اگر انتظار داشته باشم این انتظار حال من را خراب می‌کند و باعث به وجود آمدن خشم در من می‌شود و خدا را شکر می‌کنم که مسئله‌ای به نام تغییر وجود دارد و انسان‌ها می‌توانند تغییر کنند چون تغییر امید ادامه زندگی را در انسان به  وجود می‌آورد و درنهایت امیدوارم از این به بعد هم بتوانم بدون حاشیه در کنگره خدمت نمایم.

 

ما در پی هم قدم بر می داریم و ادامه راه به دست انسان های درمان شده، به جهت خدمت و ذکات رهایی مهیا خواهد شد، دفتر و کتاب محبت و عشق هیچ گاه بسته نخواهد شد زیرا دایره وار می چرخد و شعاع اضافه می کند و از آن، حلقه ها پدید می آید تا به آنجا که در فهم نگنجد.

نگارنده: همسفر اکرم

منبع: نمایندگی کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .