English Version
English

هم سهل و هم سخت

هم سهل و هم سخت

لطفاً به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید
آنتی ایکس مصرفی تریاک،نام راهنما آقای مهندس دژاکام،روش
دی اس تی .داروی درمان اوپیوم،مدت سفر سیزده ماه،مدت رهایی حدود یازده سال، ورزش در کنگره والیبال

لطفاً اندکی درمورد وظایف دیده بان و جایگاه خودتان صحبت کنید
دیده بان به معنی دیده شدن است و هر دیده بان در کنگره وظایف خاص خودش را در کنگره دارد و من هم دیده بان استان اصفهان هستم وامورات شعب را انجام می دهم و ارتباط دارم با شورای دیده بان ها. کارهای ساخت و ساز و همایشها و ارتباطات بیرونی کنگره برعهده من است و خداوند را بابت این لطفی که به من نمود شاکر هستم.

حس و حال خودتان را در مورد خدمت دیده بانی بیان نمایید
حس و حال را اگر بخواهیم از دیدگاه عشق نگاه کنیم بسیار خوب و جذاب است همانطور که در پیام سفر دوم هم می خوانیم هم سهل است و هم سخت،سهل است اگر من وظیفه ام را به درستی و با اولویت و با عشق انجام بدهم، سخت است اگر من عملی را انجام بدهم فقط برای جایگاه و بدست آوردن شال یا به اصطلاح به رخ کشیدن باشد ولی اگر خدمت در قالب عشق باشد و آن چیزی که دریافت کرده ایم و روزی ما شده بخواهیم به دیگران هم بدهیم بسیار راحت و آسان است.

آیا تاکنون در حین انجام خدمت احساس خستگی نموده اید ؟
من فقط امروز و جلسه قبل در شعبه امام قلی خان که از من تشکر می کنند و کادو می گیرم برایم بسیار سخت است ولی غیر از این تا کنون احساس خستگی نکرده ام چون خداوند سریع الحساب است وکنگره هم همین گونه است اگر هدف عشق باشد تا نیت انجام خدمت داشته باشی اول پاداش داده می شود.

اندکی هم در مورد تاثیر جایگاه خدمتی دیده بانی در روند رشد کنگره 60 برایمان صحبت کنید
آقای مهندس وقتی که با آن تفکر والایی که دارند تشخیص دادند که یک شورای دیده بانی نیاز است و تاثیر به سزایی دارد به خاطر اینکه هیچ فردی به تنهایی نمی تواند امورات و کارهایی به این بزرگی را انجام بدهد و درست است که بنیان کنگره 60 آقای مهندس هستند ولی برای اجرای امورات و کارها مشخص و معلوم است که باید یک شورایی و کمیته هایی وجود داشته باشد تا بتوان به تمام شعبات در سراسر ایران رسیدگی کرد و شورای دیده بانی یکی از این موارد است که میتواند در جهت رشد و توسعه کنگره سهم زیادی داشته باشد و انشاالله که بنده هم بتوانم نقشی هر چند کوچک در تحقق این مهم داشته باشم.

صحبت پایانی
من از آقای مهندس دژاکام بسیار تشکر می کنم که اجازه می دهد ما در کنگره خدمت کنیم اول به خودمان و بعد به دیگران.بیاندیشیم که اگراین روش علمی آقای مهندس وجود نداشت تک تک ما الاًن در چه وضعیتی قرار داشتیم من از ایشان تشکر می کنم به به شما هم خدا قوت می گویم.

 

عکس: مسافر مجید
تهیه گزارش: مسافر مهدی
نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .