English Version
English

تا تغییر نکنیم، اعتیاد ما درمان نمی‌شود

تا تغییر نکنیم، اعتیاد ما درمان نمی‌شود

جلسه نهم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی رز، با استادی مسافر افسانه کمک راهنما، نگهبانی مسافر سپیده و دبیری مسافر مهناز، با دستور جلسه "وادی دوازدهم و تأثیر آن روی من" روز یکشنبه مورخ ۲۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۴:۰۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان افسانه هستم یک مسافر، دستور جلسه امروز؛ وادی دوازدهم و تأثیر آن روی من است، تحت عنوان؛ «در‌ آخر امر، امر اول اجرا می‌شود»، و در ادامه سه سال رهایی خانم ستاره عزیز را به‌اتفاق جشن خواهیم گرفت.
‎ در این وادی جناب مهندس می‌فرمایند؛ برای اینکه امر ما اجرا شود، نیاز به زمان داریم، باید بدانیم مسیر پیش رو را چگونه بگذرانیم.‎ و در طول مسیر، به تفکر نیاز داریم، تا بتوانیم با برنامه‌ریزی پیش برویم، مراقب باشیم و دچار انحراف نشویم، و بتوانیم خواسته‌های خود را به سرمنزل مقصود برسانیم.
‎ساختن، نیاز به زمان دارد. ولی معمولاً تخریب این‌گونه نیست. برای ساخت یک بنا، به زمان نیاز داریم، اما با استفاده از یک ماده منفجره، می‌توان بدون نیاز به زمان و در عرض چند دقیقه، آن بنا را منهدم کرد.
‎ما به این جهان آمده‌ایم تا زمان درونی بدنمان را بشناسیم. آن زمانی که بزرگان به‌عنوان "ابن‌الوقت" از آن یاد می‌کنند. در سفر DST، 10ماه وقت به ما داده می‌شود تا زمان را بشناسیم. چگونه؟  با سروقت دارو خوردن، به‌موقع خوابیدن، به‌موقع غذا خوردن و حضور داشتن در جلسات، زیرا این موارد در سفر بسیار تأثیرگذار هستند. اگر شما در طول 10 ماه، تمام این کارها را به‌موقع انجام دادید، تا پایان عمر هیچ مشکلی نخواهید داشت، زیرا یاد گرفته‌اید که تمام امور خود را با برنامه پیش ببرید.
‎با معجزه زمان، به امواج فرصت داده می‌شود تا تغییر ماهیت بدهند، پس زمان به ما فرصت می‌دهد تا تغییر کنیم. در این وادی راجع به «تغییر، تبدیل و ترخیص» صحبت می‌شود. جناب مهندس همیشه می‌فرمایند؛ "تا زمانی که ما تغییر نکنیم و تبدیل به فردی نشویم که بسیاری از مسائل را فراگرفته و تجربه کسب کرده است، ترخیص نخواهیم شد". یعنی تا تغییر نکنیم، اعتیاد ما درمان نمی‌شود. در طول سفر اول باید تغییرات در ما شکل بگیرد، تا درنهایت تبدیل به یک انسان متعادل بشویم.
‎اما چرا تغییر برای همه انسان‌ها اتفاق نمی‌افتد؟ زیرا نیروهای منفی در تلاش هستند که تغییر برای انسان‌ها رخ ندهد. و انسان به‌سختی به خواسته خود برسد، یعنی آخر امر، درنهایت سخت به اجرا درآید.
‎در این وادی از نیروهای منفی به‌عنوان نیروهای مکمل یاد می‌کند، که می‌توانند به ما کمک کنند تا تغییر در ما صورت بگیرد. تغییر همراه با تزکیه و پالایش به انجام می‌رسد، و با آموزش گرفتن در طول زمان، صورت می‌گیرد.
‎تغییر مانند کاشت یک درخت است، در ابتدا یک بذر در زمین کاشته می‌شود، اما نیاز به مراقبت دارد تا رشد کند و به یک درخت تبدیل شود.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-01-19%20at%2011.14.17.jpeg

سخنان استاد در مورد سه سال رهایی خانم ستاره:

سومین سال رهایی خانم ستاره را تبریک می‌گویم. ایشان با حال بدی وارد کنگره شدند، ظاهری  به‌هم‌ریخته، وزن بالا و منیت بسیاری داشتند. اما بسیار زیبا حرکت کردند. از ابتدا خواستار این بودند که کمک راهنما بشوند، و تمام مواردی که کنگره از یک رهجو انتظار دارد، انجام می‌دادند. ایشان از نیمه دوم سفرشان وارد لژیون من شدند، به من گفتند شما از رهجوهایتان امتحان می‌گیرید، من دوست داشتم در لژیون شما باشم تا بتوانم کمک راهنما بشوم. همین‌طور هم شد و در آزمون کمک راهنمایی قبول شدند.
در کنگره وقتی خواست و تلاش همراه هم باشند، راه برای شما باز می‌شود. انشاالله آقای مهندس و خانم مونا نیز از ایشان راضی باشند. خانم ستاره لژیون خوبی دارند و رهجوهای بسیار خوبی  پرورش می‌دهند. در بحث مالی هم خدمت می‌کنند، و امسال توانستند دنور بشوند. در بحث کاهش وزن، جزء اولین نفراتی بودند که با تغذیه سالم، اضافه‌وزن خود را درمان کردند، و در حال حاضر راهنمای لژیون تغذیه سالم نیز هستند. در گروه تدارکات هم حضور دارند و بسیار فعال هستند.
از شاخصه‌های خانم ستاره این است که پشتکار دارند و سعی می‌کنند به هر چه می‌خواهند برسند. در حال حاضر به تحصیلاتشان ادامه می‌دهند، و تمام این امور را مدیون تلاش و خواست خودشان هستند. امیدوارم تمام شاگردانشان هم قوی عمل کنند و به رهایی و خدمت کمک راهنمایی برسند.
به خانم مهسان تبریک می‌گویم که همسفر خانم ستاره بودند و پا به‌پای ایشان حرکت کردند. انشاالله  برکت این همراهی به زندگی‌شان برگردد، همچنین به مادرشان که کنگره‌ای هستند، و دخترشان خانم سایه که محصل هستند نیز تبریک می‌گویم.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-01-19%20at%2011.11.24.jpeg

صحبت‌های مسافر  ستاره:
مسافر ستاره، نام راهنما: خانم افسانه- آنتی ایکس مصرفی: تریاک- روش درمان: DST- داروی درمان: OT- مدت سفر: 12 ماه و یک روز- مدت رهایی: سه سال و 15 روز- رشته ورزشی: بدمینتون

سفر لیدی جونز نیز داشتم، با راهنمایی آقای مهندس، با وزن ۸۵کیلوگرم وارد لژیون شدم، ۱۷ کیلوگرم وزن کم کردم، با استفاده از سی‌دی‌های اضافه‌وزن و ساختمان جسم و روش DST، ۱۳ماه سفر کردم و الان یک سال است که رها و آزاد هستم.

سلام دوستان ستاره هستم یک  مسافر.
در ابتدا از همه شما عزیزان تشکر کنم، از خانم افسانه عزیزم سپاسگزارم که هرچه دارم از ایشان است. ایشان در طی سفر، هیچ‌گاه مستقیم آموزش نمی‌دادند، بلکه با قدرتشان، آرامش، توانایی‌ها و رفتارشان، به من نشان می‌دادند که باید آرامش داشته باشم، توانمند باشم و خودم را به جایگاه‌های بالا برسانم. از خانم مونای عزیز بسیار تشکر می‌کنم.
من پیش از ورود به کنگره، هیچ‌وقت نمی‌توانستم کاری را به اتمام برسانم. بااینکه هوش بالا و استعدادهای زیادی داشتم، اما همیشه بابت این موضوع از خداوند شرمنده بودم، زیرا نمی‌توانستم از توانایی‌ها و استعدادهایم درست استفاده کنم.
ولی از زمانی که به  کنگره آمدم، درسم را ادامه دادم، راهنما شدم و لژیون گرفتم. توانستم ورزشم را ادامه بدهم و موفقیت‌های زیادی به دست آوردم و تمام این‌ها به خاطر برکت کنگره است.ما در کنگره نباید از کسی انتظار داشته باشیم و منتظر باشیم به ما خدمت کنند، نباید انتظار داشته باشیم که ما را برای جایگاهی انتخاب کنند، مگر اینکه خودمان را به آن جایگاه برسانیم.
به نظر من بیرون هیچ خبری نیست، همه‌ی اتفاقات خوب در کنگره می‌افتد. در اینجا با خدمت کردن، می‌توانیم بهای رهایی خودمان را بپردازیم. ما سال‌ها در اعتیاد و تاریکی بودیم، اکنون‌که حال خوشی پیداکرده‌ایم، با خدمت کردن می‌توانیم بخشی از زحماتی که برایمان کشیده شده، جبران کنیم.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-01-19%20at%2011.17.06.jpeg

صحبت‌های مسافر مهسان:
سلام دوستان مهسان هستم یک مسافر.
خیلی خوشحالم که امروز در اینجا هستم و در جشن تولد خانم ستاره شرکت می‌کنم. خانم ستاره دختری شجاع، قوی و بااستعداد است و جسارت زیادی دارند. درعین‌حال می‌توانند از دو نیم‌کره مغزشان هم‌زمان استفاده کنند. با دو دستشان می‌نویسند، نقاشی می‌کنند و استعدادها و مهارت‌های بسیاری دارند. ما با هم به کنگره آمدیم، با هم سفر کردیم و با هم کمک راهنما شدیم. از صمیم قلبم به ایشان تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را برایشان آرزو دارم. از خانم افسانه راهنمای عزیزشان نیز بسیار تشکر می‌کنم.

آرزو:
آرزوی اول: آرزوی سلامتی دارم برای تمام عزیزان و نزدیکانم، برای آقای مهندس، خانم افسانه، و برای تمام خانواده‌ام، خواهرم خانم مهسان، مادرم، دخترم، و برای همه شما عزیزان. امیدوارم همیشه تنتان سالم و دلتان شاد باشد.
آرزوی دوم: می‌گویند ایمان تجلی نور خداوند بر قلب انسان است. آرزو می‌کنم ایمانم قوی‌تر شود.

جلسه هماهنگی ویراستاران و دبیران لژیون ها

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-01-19%20at%2011.39.31.jpeg

گردآوری و تایپ: مسافر رویا- نمایندگی آکادمی
ویرایش: مسافر سودابه- نمایندگی آکادمی
بازبینی: مسافر خاطره
عکس:گروه عکاسی نمایندگی رز
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .