English Version
English

حال خوش ارمغان خدمت

حال خوش ارمغان خدمت

امروز  به مناسبت هفته OT  مهمان ویژه‌ای در شعبه اسلامشهر داشتیم و تصمیم گرفتیم با ایشان گفت‌وگویی داشته باشیم. قبل از هر چیز از آقای کیوان بابت حضور در شعبه اسلامشهر و قبول گفتگو کمال تشکر و قدردانی را می‌نمایم.

لطفاً خودتان روبه رسم کنگره معرفی بفرمائید:
سلام دوستان کیوان هستم مسافر با 18 سال تخریب وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه، حشیش و قرص درمان به روش DST و داروی OT یازده ماه سفر کردم به راهنمایی، راهنمای خوبم آقای امیرحسین باقری والان 7 سال و 7 روز که آزاد و رها هستم در ادامه سفر سیگار داشتم به راهنمای، راهنمای خوبم آقای امیرحسین باقری به روش DST و با آدامس نیکوتین خوراکی والان حدود 6 سال که آزاد و رها هستم. این هفته رو خدمت آقای مهندس دژاکام، کنگره 60، جناب آقای لطفی و تمام خدمت گذاران واحد OT تبریک میگم و براون آرزوی سلامتی و بهترین‌ها رودارم.

در کدام شعبه به رهایی رسیدید و در حال حاضر مشغول چه خدمتی هستید؟
در شعبه استاد معین به رهایی رسیدم که در حال حاضر به‌عنوان ستارخان هست در بخش OT و روابط عمومی مرکز در حال خدمت هستم زیر نظر آقای بابک لطفی در ساختمان سیمرغ و افتخار و اجازه خدمت درکنگره رودارم.

چگونه مصرف‌کننده شدید؟
در مورد اینکه چگونه مصرف‌کننده شدم عمدتاً جواب همه نادانی هست و این نادانی گاهی به شکل پز دادن، گاهی به شکل عیش و نوش و سایر موارد مشابه هست و برای من همه چی در مهمانی با سیگار شروع شد و بعد از مدت کوتاهی به مشروبات الکی رسیدم و بعد در دانشگاه با مخدر گل آشنا شدم و در ادامه تریاک مصرف می کردم ولی چون فک می کردم مورفین تخریب بالایی دارد آن را ترک کردم و تا سال 91 محرک و مخرب‌های مانند کوکائین، گل و اسید مصرف می‌کردم.

چگونه با کنگره 60 آشنا شدید؟
سال 91 در یکی از کلاسهای NA در شهرستان شرکت کرده بودم که آدرس کلاس های NA تهران را گرفتم.  وقتی برگشتم تهران چند ماه پیگیر نشدم و بعدچند ماه به آدرس استاد معین مراجعه کردم دو تا درب به فاصله یک متر از هم بود که یکی کنگره 60 و دیگری NA بود و من به اشتباه وارد کنگره شده و مشاوره شدم و با خودم گفتم چقدر اینجا به‌غیراز جسم و روان، جهان‌بینی هم درمان می‌شود. در اواسط سفرم بودم که متوجه شدم این‌جا NA نیست و خدا رو شکر کردم.

در چه مقطعی خدمت در کنگره رو شروع کردید؟
من خدمت رو وقتی دو ماه از سفر اولم گذشته بود شروع کردم من چون انتی ایکس‌های زیاد و متنوعی مثل انواع قرص و گل را همزمان مصرف می کردم. بعد از گذشت دو ماه از سفر اول خانواده‌ام در ماه مبارک رمضان به مسافرت رفتند وعده‌ام رو مصرف کردم و دیدم حالم خوب نیست، رفتم کنگره و به یکی از مرزبان‌ها گفتم و ایشان یک خدمت در بخش تهیه افطاری و غذا به من دادند و همان باعث شد خدمتگزار شوم.

آیا خدمت کردن در سفر اول تأثیری در حال مسافر دارد؟
شاید مهم‌ترین دلیل اینکه من در سفر اول خوب و خوشی داشتم همان خدمت بود و به‌واسطه همان خدمت در تهیه افطاری و غذا سایر خدمت‌ها همچون مهمانداری و نگهبان نظم و... رو تجربه کردم و این موضوع واقعاً در سفر به من کمک کرد.

آیا در مورد شربت OT نکته یا مورد خاصی هست که کمتر درموردش صحبت شده باشه و بتونه برای سفر اولی‌ها مفید باشه؟
شربت‌ها همگی با یک فرمول و فرایند خاص تولید میشوند و اندازه‌ها یکسان هست ولی در یکجا کارخانه الکل جدید تهیه‌کرده و یا بار کمتر تولیدشده و رنگ شربت روشن هست و ممکن است رسوبات بیشتری داشته باشد و یا تیره‌تر هست و اگر مسافر به این موضوع فکر کنه که این چون روشن تره ممکن است تاثیر متفاوتی داشته باشد. درحالیکه شرط اول درمان فرمان‌برداری هست همونطور که در وادی پنجم به ما تسلیم و رضا رو آموزش میدن و درکل هر جور به OT نگاه کنی و بگی همان برات اتفاق می افتد.

در آخر اگر مطلب خاصی مدنظر تون هست بفرمائید:
چهارشنبه تولد آقای زرکش دیده بان محترم بود و به ایشان گفتند دو آرزو کنید یکی رو بگید و یکی رو اعلام نکنید ایشان گفتند آرزوی عمومی رونمیگم و آرزوی خصوصی‌ام رو بلند میگم یک جمله گفتند که واقعاً روی من تأثیر گذاشت و من رو به فکر برد ایشان گفتند  (ای پاسبلن بی من مرو) من آرزو می‌کنم که همیشه من و همه دوستان به کنگره وصل باشیم.

 

تهیه، تایپ و تنظیم : مسافر سعید 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .