English Version
English

قرعه کشی دوره جدید مسابقات والیبال کنگره60

قرعه کشی دوره جدید مسابقات والیبال کنگره60

به نام قدرت مطلق الله
بعد از گذشت تقریباً دو سال از برگزاری آخرین مسابقه والیبال در پارک طالقانی به دلیل همه گیری بیماری کرونا بنابه دستور بنیان محترم کنگره 60 برای هماهنگی با جامعه و اجرای دقیق قوانین و پروتکل‌های بهداشتی موجود کلیه مسابقات نمایندگی‌های لغو گردید.
این در حالی است که اعضای کنگره علی‌رغم داشتن اکسیری مهم چون D.SAP با کمترین درگیری و بیماری در بهبود اوضاع سراسری کشور همگام شدند و بالاخره با کاهش حجم بیماری و انجام دقیق و رعایت کلیه دستورات بهداشتی بنیان محترم کنگره در پائیز سال 1400دستور برگزاری مسابقات را در سطح نمایندگی‌های استان تهران صادر نمودند.
در  روز جمعه مورخ مورخ 29/08/1400 ساعت 9 صبح جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات با حضوردبیرکنگره ورزشی آقای سیروس حسین زاده، نگهبان رشته ورزشی والیبال آقای سعید نمکی دبیر رشته ورزشی آقای حمید دریانی و همچنین نگهبان رشته ورزشی همسفران آقای مهراد محمدی برگزار گردید.


ابتدا آقای سعید نمکی با ابراز خوشحالی از برگزاری مجدد مسابقات والیبال و حضورتیم‌ها از نمایندگی‌های استاد تهران تاکید کردند که تمام حاضرین اعم از بازیکنان و سرپرست‌های تیم و داوران و برگزار کنندگان مسابقات موظف به رعایت کلیه قوانین و حرمت‌های کنگره 60 هستند و طبق فرمایش نگهبان کنگره 60 ما در هیچ مسابقه‌ای بازنده نداریم وحضور ما در کنگره و فعالیت ما در هر بخشی علی الخصوص ورزش کنگره نشانه پیروزی و برنده بودن اعضای کنگره است.
در ادامه ایشان تاکید کردند که برای برگزاری مسابقات، داشتن کارت بیمه ورزشی، کارت عضویت معتبر کنگره و نحوه و چگونگی البسه تیم‌ها و مخوصاً شرایط درمان سیگار اعضای تیم را برای حاضرین محترم الزامی بوده و برلزوم انجام دقیق کلیه پروتکل‌های بهداشتی تاکید کردند.
در این دوره ازمسابقات والیبال جام سردار تعداد بیست و دو تیم از نمایندگی‌های استان تهران حضور دارند که در سه گروه تقسیم بنده شده‌اند که بنابه به ضرورت دریک گروه هشت تیم حضور دارند که با قرعه کشی گروه دوم مسابقات با هشت تیم و گروه‌های اول و سوم از هفت تیم تشکیل شده است. مسابقات از روز جمعه 05/09/1400 آغاز و در هفته اول اسفند به پایان خواهد رسید. 

تهیه گزارش و عکس: مسافر امید کتال

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .