گزارش لژیون جونز (درمان چاقی) همسفران - جمعه 21/07/1391

چهار شنبه 26 مهر 1391

بعضی از افراد جایگاه بالاتری نسبت به دیگران دارند و این جایگاه بر مبنای تلاش، اعمال و رفتار و خدمتی است که می کنند، لژیون جونز به همسفرانی که قصد کمک راهنما شدن دارند کمک می کند تا تجربه سفر کردن را بدست آورده آن را درک و حس کنند، کنگره سرباز می خواهد و کسانی که نظم ندارند به نتیجه نمی رسند.


 اگر ما تا امروز وعده ها و میان وعده ها را به دلخواه و نامنظم حذف می کردیم کاملأ در اشتباه بودیم. لژیون جونز آموزش تغذیه سالم و درست است، ما باید به بدنمان بفهمانیم خود را در چهارچوب قرار دهد. صبحانه مهمترین وعده غذائی ماست و خوردن آن بسیار مهم است، در پله اول نگران اضافه وزن نباشید این همان سازگاری است و رفلکس های بدن می باشد، بهترین آموزش، آموزش همراه با تصویر است. راهنما سعی می کند در لژیون مطالب را همراه با تصویر سازی مطرح کند تا یادآوری مطالب برای ما راحتتر باشد. در سفر جونز ما باید با قدرت عمل کنیم، رفلکس های بدن ما در نزدیکی وعده ها نشانه خوبی است.
 

فرمول گفته شده در جلسه قبل بسیار مهم است، حس ما در هنگام خوردن غذا تعیین کننده است و نقش مهمی در تغذیه سالم دارد، اگر کسی از غذا خوردن لذت نبرد نتیجه واقعی را از انرژی دریافتی نمی برد، اینکه ما درگیر بازی های نفس و حقه های آن نشویم بسیار مهم است، زمانی را فرض کنید که نسبت به شخصی علاقمند هستید و تمام سعی خود را می کنید تا بتوانید حتی لحظه ای بیشتر در کنار او باشید در آن زمان چه حسی دارید؟
 

در مورد غذا خوردن، باید تفکر کرد، ما می گوئیم عاشق غذا هستیم ولی با این غذا چقدر زمان طی می کنیم، چقدر نگاهش می کنیم، چقدر با غذایمان ارتباط برقرار می کنیم، این مسائل مهم هستند، اگر بخواهیم به وزن مطلوب برسیم، اگر می خواهید غذائی که می خورید مال شما باشد باید این رابطه را ایجاد کنید، اگر از خوردن غذائی لذت نمی برید گشنه بمانید ولی نباید آنرا بخورید، منظور غذائی است که شما نمی توانید هیچ رابطه ای با آن برقرار کنید.
 

این مهم است زمانی که شروع به خوردن می کنید غذا در بهترین ظروف و با ظاهری آراسته در سفره قرار بگیرد، این مهم است که وقت صرف آن کنیم و به آن احترام بگذاریم. پس اگر ما بهانه ای داریم که عاشق غذا هستیم و از آن لذت می بریم باید وقت و هزینه صرف آن کنیم، ما باید این دوست داشتن و این رابطه را در دنیای بیرون و با دیگران نیز رعایت کنیم. ما باید به عزیرانمان بفهمانیم و بگوئیم که دوستشان داریم، ما همان چیزی را می گیریم که می دهیم، اگر ما به غذایمان احترام نگذاریم و برای آن وقتی در نظر نگیریم این غذا چیزی به ما نمی دهد زیرا آنرا به بردگی کشیدیم. در صور پنهان قضیه اگر ما بتوانیم با غذا ارتباط برقرار کنیم موفق هستیم، در جنگ جهانی دوم، هیتلر مرد بسیار باهوشی بود او تمام نوابغ و دانشمندان را دور خود جمع کرد تا برای اهدافش از آنها استفاده کند ولی چون این افراد به زور و بر خلاف میل باطنی مجبور به کار شده بودند در نتیجه تمام آنچه را که می دانستند فاش نمی کردند و در اختیارش نمی گذاشتند.


در زمانهای قدیم چاقی ارزش بود و در واقع نشانه تمکن مالی، ولی امروزه چاقی ضد ارزش است زیرا دانش ما افزایش یافته، باور بسیار مهم است، باور به این که در هر صورت باید قوانین پله را رعایت کرد. ما در روز در زمانهای وعده و میان وعده در حال آزمون خود هستیم پس سعی کنیم با نمره خوب قبول شویم، در کنگره ما خودمان به خودمان نمره می دهیم پس نمی توانیم زیاد بدهیم و کاستی ها را نادیده بگیریم.


جونز قسمتی از دانش کنگره است و جدا از آن نیست. مسیر و راهی که با عشق و محبت توام باشد محکوم به پیروزی است. اگر ما در مسیری که انتخاب کردیم خواست درونی داشته باشیم، اصول را در هنگام غذا خوردن رعایت کرده و سخنان استاد به یادمان می ماند. وقتی هدف، عشق و محبت برایمان مهم باشد خیلی کارها را انجام داده و از انجام خیلی از کارها پرهیز می کنیم و در این حال است که قطعأ به نتیجه می رسیم.
 

راهنما برای هیچ کس نمی تواند تفکر کند هرکس خودش باید برای خودش تفکر کند. وقتی ما اضافه وزن داریم در واقع دارای گودی کمر هم هستیم، برای رفع این مشکل می توانید نرمشهای آقای اشکذری را در از نشریات تهیه کرده و اجرا کنید. ما در لژیون جونز توزیع ثروت درست می کنیم، چربی های ما ثروت و انرژی ما هستند اگر توانائی این را پیدا کنیم که به آنها جهت درست بدهیم بردیم.
 

ما در جونز از ساکشن، قرص و یا رژیم استفاده نمی کنیم بلکه ما سعی می کنیم دوباره فرماندهی قلعه و شهر وجودی خود را بدست آوریم، هیچ داروی چربی سوزی تا به حال کشف نشده، داروهای موجود چربی غذائی که می خورید را دفع می کنند و زمانی که ادامه پیدا کند به چربیهای کارآمد، ظریف، مهم و در دسترس مثل چربیهای مغز که فیلینگ نام دارند و مسئول سرعت بخشیدن به حرکت پیامها در سیستم عصبی هستند لطمه وارد کرده به این صورت که بدن در هنگام نیاز به دلیل دفع چربی غذا توسط داروها، از چربی های موجود در بدن که به آن دسترسی آسان دارد استفاده کرده و نیاز خود را مرتفع می کند، در نتیجه شخص بعد از مدتی دچار عدم تعادل در سیستم بدن و از دست دادن حافظه می شود و غیره.
 

برای توزیع ثروت درست باید ورزش کرد، باید حس سالم داشت، هر کس باید بر اساس سن، فیزیولوژی و سیستم بدن، علایق و توانائیهای خود نوع ورزش خود را انتخاب کند. البته به افرادی که اضافه وزن داشته و یا چاق هستند ورزشهای سنگین، کار با دستگاه و وزنه توصیه نمی شود، پیاده روی، شنا و دویدن در ابتدا مناسب هستند ولی باید به این نکته توجه کرد که مهمتر از نوع ورزش، انجام یک برنامه قابل اجرا، منظم و تدوین شده است.
 

در ابتدا اگر هر روز ورزش می کنیم نیم ساعت و اگر یک روز در میان است 45 دقیقه که این زمان را می توان در ادامه با بالا رفتن نقطه تحمل افزایش داد زیرا نقطه تحمل با تکرار منظم و بازده زمانی بالا می رود. کسی که فرمان می دهد و نمی تواند اجرا کند باید راجع به آن تفکر کند، ناتوانی فقط ناتوانی جسمی نیست، اگر ما ناتوان در اجرای قوانینی که برای خود در نظر می گیریم هستیم باید تفکر کنیم، اگر نمی توانیم مقدار غذای تعیین شده را درست و دقیق مصرف کنیم و یا میان وعده را فراموش می کنیم باید فکر کنیم. کسانی که زیر چتر کنگره هستند باید بتوانند از این دانش استفاده کرده و به آن عمل کنند زیرا این یک فرصت است که در اختیار ما گذاشته شده و اگر از دست بدهیم شاید تا قرنهای دیگر هم نصیب ما نشود.

 

تهیه گزارش: همسفر راحله
منبع:
وبلاگ لژیون جونز