English Version
English

محبت؛ جشن اولین سال رهایی استاد امین

محبت؛ جشن اولین سال رهایی استاد امین

روز پنج شنبه مورخ 94/1/20 چهارمین جلسه از دور دوم  جلسات جهان بینی ویژه کمانداران کنگره 60 با دستور جلسه ی "هیزم شکن1" با استادی آقای علی خدامی ، نگهبانی آقای امیر و دبیری خانم الهه در باشگاه تختی راس ساعت 9 آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:

من همیشه به بچه ها میگویم بهشت همیشه یک تعریف دارد و یاد گرفتیم بهشت جاری است هم در این دنیاست و هم در دنیای دیگر و قطعا یکی از سالن های بهشت سالن ورزشی است. کسانی که ورزش میکنند بدانند که ورزش کردن یکی از جلوه های خاص و ویژه است به آن تردید نکنید.

امروز قرار است راجع به دو موضوع صحبت کنیم اولی موضوع هیزم شکن و دیگری تولد یک سال رهایی آقای امین دژاکام.

در مورد هیزم شکن باید بگویم که باید بسیار خدارو شکر کنم و سپاس گذار باشم که در این مکان هستم که میتوانم ازین علم استفاده کنم. من عید به مسافرت رفتم و 100 سی دی با خود بردم و به هرفردی از اقوام گفتم هر موضوعی را که حست گرفت آن را ببر و گوش کن چون واقعا میگویم خوش به حال خوانواده هایی که از این مطالب استفاده میکنند و از این علم بهره مندند. نه در هیچ کلاس درسی و نه در دانشگاهی این مطالب پیدا نمیشود . اگر کسی عضو کنگره 60 باشد و سی دی گوش ندهد از مدار خارج میشود . هر کسی که میخواهد باشد. یکی از نبض های حیاتی ما گوش کردن به سی دی هاست.

مجموع 5 تایی هیزم شکن هم مطالب مهمی را مطرح میکند. که داستان هیزم شکنی است که شخص بزرگی بود وقتی از او میپرسند حالا چه کار میکنی میگوید:من همان کار هیزم شکنی را انجام میدهم قبل از استادی هیزم شکن بوده و بعد از استادی هیزم شکنی را ادامه داده اما با این تفاوت که هیزم شکن بهتری است. در ادامه آقای مهندس راجع به صور پنهان و آشکار و تاثیر ژن روی شکل گیری صور آشکار و پنهان صحبت میکنند این که نقشه جسمی ما از روی ژن تکثیر میشود. یک سری خصوصیات از نسل های قبلی به ما منتقل میشه اما در صور پنهان قضیه فرق میکند و از ژن پیروی نمیکند . اما جدیدا معتقدند که اعتیاد هم  به طور ژنتیکی می باشد مثل کسی که نارسایی کلیه دارد .

در مورد تولد:

در ابتدای شکل گیری کنگره که به این صورت نبود و این شکل را نداشت آقای امین کلاس ها جهان بینی را حتی الامکان در جاهای مختلف برگذار میکردند. آقای امین در شکل گیری علم جهان بینی کنگره نقش به سزایی دارند و غیر قابل انکار است و تاثیر زیادی در پیشرفت کنگره داشتند. در ادامه متوجه شدیم که سفر میکنند و به دلیل شرایط خاصشان سفر خاصی هم داشتند. و سال گذشته رها شدند. و باید سپاس گدار باشیم که با همچین خانواده کم یابی آشنا شدیم و باید ازعلم و آگاهی  آن ها به نحو احسن بهره ببریم.


سخنان استاد امین :

برای من 1 سال 1 سال و نیم طول کشید که این کار را انجام بدهم خیلی آگاهی نداشتم ولی به آن ایمان داشتم که باید انجام شود چون تشخیص آقای مهندس بود. در این مسیر چون آشنایی زیادی نداشتم خیلی از دوستان به من کمک کردند بعد از مدتی مصرف من بالا رفت و رسید به 2 گرم خوراکی . و در انتها خسته شده بودم و دوست داشتم تمام شود.

وظیفه هر انسانی برای حیات ارزشمند است برای من هم این گونه بود که باید یک سری تاریکی ها را تجربه می کردم.در نوجوانی پیش بینی من برای آینده این بود که استاد دانشگاه شوم و در 24 سالگی ازدواج کنم و ... و در این وادی ها نبودم ولی به این راه هدایت شدم و این خواست خداوند بود. و کسی که به اعماق جهنم برود میتواند شرایط را خوب توصیف کند و از خدا میخواهم بتوانم کارم را تکمیل کنم. انسان باید خیلی مواقع خود را در نظر بگیرد وگرنه رو به زوال میرود چون آن قدر که میدهد به دست نمی آورد.

تنها سعی کردم به خودم نزدیک شوم چون هرچه فاصله انسان از خودش بیشتر باشد نا آرامیش بیشتر است و چه قدر راه های اضافی را میرود . به قول مولانا "من به هر جمعیتی نالان شدم جفت بد حالان و خوش حالان شدم" و در زمانی که روزگار سختی بر من سپری میشد بنا به بر خوردن با آدم های مختلف چه قبل از کنگره چه در زمان آن زندگی برای من سخت شد و زمانی که امیدی برای حرکت نداشتم جهان بینی به من کمک کرد.

و از محبت بینمان بسیار سپاس گذارم و امیدوارم بتوانیم بدون اینکه نیازمند تایید دیگری باشیم و حال خوش ما منوط به دیگران نباشد بتوانیم خودمان چشمه ها و قنات های خود را داشته باشیم آن موقع است که میتوان بدون توقع و حسادت و... زندگی کنیم سرمان به کار خودمان باشد و اگر لیوان آبی به دست کسی میدهیم بدون توقع باشد که توانسته باشیم تشنگیش را برطرف کنیم .

در سوره آل عمران خداوند میفرماید کسانی که پنهان کارند و کفر میورزند درون و بیرونشان یکی نیست و اگر به کسی چیزی ببخشند مثل باد سردی برای کشتزار ها بود که باعث خشکی آن میشد.

از خانواده خود بسیار سپاسگزارم و از خدا میخواهم این محبت همیشه پایدار باشد.


تهیه و تنظیم : همسفر رویا

منبع کنگره 60: وبلاگ باشگاه تیراندازی با کمان کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .