English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم، تعطیلات به خوبی گذشت و کلیه افراد کنگره خصوصا افرادی که خدمت می‌کنند، آنها را مجبور کردم برای مدت دو هفته به مرخصی بروند و به خانواده‌هایشان بپردازند، ولی خودم هفته اول را به دید و بازدید عید گذراندم و هفته بعد به کار ورقه های امتحانی کمک‌راهنمایی پرداختم.

در نامه قبلی دو سؤال کلیدی کرده بودید که سعی می‌کنم در حد امکان پاسخ بدهم؛

سؤال اول: چه چیزی باعث شد که کلیه شعب دو هفته تعطیل بشوند؟

جواب: در وحله نخست در عید نوروز کشور ایران دو هفته تعطیل و یا نیمه تعطیل است.

در وحله دوم، وقتی که یک طفل خردسال باشد، پدر و مادر او اجازه نمی‌دهند که کودک به تنهایی از منزل خارج شود، ولی وقتی که رشد عقلی کافی پیدا کند، این طفل باید، باید، باید یاد بگیرد به تنهایی از خانه خارج شود و به کوچه و خیابلان برود، و من فکر می‌کنم این طفل که نام او کنگره 60 است اکنون به مرحله رشد کافی رسیده است و سطح علمی و آگاهی کل فضای کنگره بالا رفته است و ما می‌توانیم داروی افرادی که در سفر اول یا تحت درمان هستند را برای دو هفته به آنها را بدهیم و بگوئیم هرکجا می‌خواهند بروند؛ سفر دومی‌ها هم که اصولا مشکلی ندارند.

دوست عزیز، البته من می‌دانم که این تعطیلات فقط در کنگره 60 بنا به روش کارش قابل اجراست و ما نمی‌توانیم این پروژه را در .... یا .... یا سازمانهای مشابه اجرا نمائیم.

و اما سوال دوم: باز هم از تجربیات خود درباره استفاده از متد DST بگویید.

جواب: این سؤال، سؤال خوبی بود که من سالها منتظرش بودم، چون از روزهای اول آشنایی خودمان، شما عشق و علاقه غیر قابل تصوری به ریکاوری بلند مدت داشتید و همیشه مسائل ریکاوری مثل ورزش، اردوهای تفریحی، هنر، جهانبینی کنگره، وادی‌ها فلسفه وجودی، سیستم مدیریت آن و .... مورد علاقه و توجه شما بود، و چون من پزشک یا روانپزشک نبودم، شما مرا در مسائل ریکاوری، انسان توانایی می‌دانستید که من از این بابت از شما سپاسگزار هستم. ولی آن چیزی که باعث شد من بتوانم کنگره 60 را تاسیس کنم و آن را برنامه ریزی نمایم و به این نقطه برسانم، متد DST و داروی اپیوم و OT بوده است که اساس تئوری مرا در حوزه اعتیاد و سایر بیماریها مشخص کرده است.

بیل عزیز، تئوری X و متد DST و داروی OT، دروازه جدیدی را نه تنها در مورد اعتیاد، بلکه برای جهان پزشکی باز می‌کند تا جهان پزشکی با دیدگاه تازه‌ای، بسیاری از بیماریهایی را که غیر قابل درمان هستند را تحت کنترل در بیاورد و درمان کند و خوشحالم که شما به موضوع‌های پزشکی متد DST  علاقه نشان داده‌اید و خواهشمند هستم که تئوری X را کاملا مورد مطالعه قرار بدهید تا به کلید درمان اعتیاد در کنگره 60 و کلید درمان سایر بیماری‌ها پی ببرید و من آماده پاسخگویی هر سؤال شما هستم.

همانطور که می‌دانید، لژیون‌های سیگار ویلیام‌وایت، لژیون‌های چاقی بنام لژیون جونز و لژیون پزشکان را داریم، ولی بایستی بگوئیم ما یک لژیون تحقیقاتی دیگری هم مربوط به سایر بیماریها داریم که با همکاری پزشکان متخصص، روی درمان بیماری‌های مختلف با روش DST و داروی OT کار می‌کنیم. همین‌طور دو بیمار آلزایمر را داریم که که سن آنها حدود 60 سال می‌باشد و حدود شش ماه است که درمان آنها را با OT شروع کرده‌ایم و چون همه چیز را فراموش کرده بودند، حتی قادر به آمدن در کلاسهایی که هر 15 روز یک بار تشکیل می‌شود را نداشتند، ولی در این مدت نه تنها جلوی رشد بیماری آنها گرفته شد، بلکه میزان قابل توجهی رو به سلامتی نهاده‌اند.

طول درمان این بیماری‌ها بطور میانگین حدود 22 ماه می‌باشد، 11 ماه برای جایگزین کردن داروی OT و حذف کلیه داروها و 11 ماه برای کاهش یا تیپر کردن تا رسیدن به نقطه صفر و حذف کامل داروی OT .

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .