English Version
English

پله های رو به کاهش

پله های رو به کاهش

سلام دوستان جلال هستم مسافر. 7 ماه است که سفر می‌کنم. 36 سال دارم و با تخریب 15 سال وارد کنگره 60 شدم. تا به حال زنده بوده‌ام اما معنی زندگی را نفهمیده یا درک نکرده‌ام.

همیشه روحم به دنبال نفس اماره روی زمین کشیده شده و جسمم را نیز به دنبال خود به هر سو برده است و این نفس اماره انسان را به چه‌کارها که وادار نمی‌کند. من در پنج سال اول مصرف فقط به دنبال نشئگی بودم و بعد پنج سال که دیگه لذت مواد برایم تکراری و خسته کننده شد ده سال بعدی را مانند بچه‌ای که مادرش را گم کرده باشد سرگردان بودم و به دنبال راهی بودم که خود را از چاهی که در آن گرفتار کرده بودم خلاص کنم، چاهی تاریک و سرد.

اعتیاد به مواد قیافه‌ام را تغییر داده بود و کم‌کم شخصیتم را از من گرفته بود. سرپرست اکیپ جوشکاری کارخانه‌ای معتبر بودم که بیش از 40 نفر پرسنل زیر دست من کار می‌کردند اما به خاطر اعتیادم که قیافه‌ام را به قول معروف تابلو کرده بود از کار برکنار شدم. مدتی دنبال راهی بودم که مواد را ترک کنم اما راه کم بود و بیراه زیاد. خلاصه راه‌های زیادی را تجربه کردم تا اینکه 7 ماه پیش وارد بهشتی شدم که خود گمشده‌ام را در آن پیدا کردم.

حال فقط سه چهار ماه از سفرم باقی مانده و پله‌هایم رو به پایان است، هرچه قدر که راهنمایم پله‌ام را کاهش می‌دهد حالم بهتر و بهتر می‌شود. اکنون فلز درونم در حال تغییر است و امیدوارم با یاری خدا و با اعتماد به نفس سفر اول را به پایان رسانده و وارد سفر دوم گردم. در پایان دستان پرمهر جناب آقای مهندس دژاکام را می‌بوسم...

 

منبع کنگره 60 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .