English Version
English

کنگره 60 در سالی که گذشت - اولین دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر

کنگره 60 در سالی که گذشت - اولین دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر

اولین دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر، به میزبانی کنگره 60 با حضور 14 تیم با شعار «یا می‌بریم یا می‌آموزیم، باختی در کار نیست!» در 28 آذر ماه 1393 برگزار می‌گردد. این رویداد به واقع بزرگترین مسابقات کشتی آزاد است که به صورت اوپن (جایزه بزرگ) می باشد که در مجموع 214/000/000 ریال برای آن جایزه تعیین گردیده که تا به حال در سطح کشور بی سابقه بوده است. 

به نفرات اول تا سوم هر وزن حکم و مدال قهرمانی و جوایز نقدی شامل: نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم هفت‌صد هزار تومان و نفر سوم سیصد و پنجاه هزار تومان و سوم مشترک سیصد و پنجاه هزار تومان و همچنین به مربیان تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی و جوایز نقدی شامل: مربی تیم اول یک میلیون تومان، مربی تیم دوم هفت‌صد هزار تومان و مربی تیم سوم پانصد هزار تومان با حمایت مهندس و کنگره 60 اهدا می‌گردد.
 

 

روز جمعه 28 آذرماه؛ مسابقات کشتی جایزه بزرگ «جام مسافر» کنگره 60


 

روز جمعه مورخ 93/09/21 رآس ساعت 14:30 مسابقات انتخابی تیم کنگره 60 با حضور مسافر نادر فراهانی نگهبان کشتی کنگره  و کادر فنی تیم کشتی کنگره وکشتی گیرانی از نمایندگی های مختلف( مشهد، سمنان، رباط کریم ، شهرری،حر، وحید، آکادمی، سهروردی ، شادآباد) ،اعم از مسافران و همسفران آقا در سالن ورزشی چند منظوره شهدای باقر شهر برگزار گردید.
 

مسابقات انتخابی تیم کشتی کنگره برای شرکت در جام جایزه بزرگ مسافر


 

روز پنجشنبه 27 آذر ماه، مجتمع خوابگاه بعثت شاهد حضور کشتی گیران تیم های شرکت کننده در اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ جام مسافر بود.

تیم های شرکت کننده یک به یک با اتوبوس به محل وزن کشی میرسند و بلافاصله برای دریافت آی دی کارت راهنمایی می شوند و پس از طی مراحل اداری در محل خوابگاه مستقر می شوند.
 

 

گزارش لحظه به لحظه روز وزن کشی «جام مسافر» + به روز می‌شود


 

نخستین دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر کنگره 60 که روز جمعه در ورزشگاه بین المللی شهدای هفتم تیر تهران با شرکت 97 کشتی گیر از 11 استان در قالب 14 تیم برگزار شد، با درخشش کشتی گیران کنگره 60 همراه بود.

در این دوره از رقابت ها حمیدرضا ایمانی کاپیتان تیم کشتی کنگره 60، در وزن 97 کیلوگرم علی‌رغم شایستگی های فراوان موفق به کسب مقام پنجمی این رقابت ها شد. حمید رضا که یکی از بخت‌های تیم کنگره 60 برای حضور بر روی سکوی قهرمانی این رقابت ها بود؛ در دور دوم این مسابقات در یک کشتی نفس گیر و نزدیک متاسفانه از قرار گیری در بین چهار کشتی گیر برتر این وزن باز ماند.
 

 

درخشش تیم کنگره ۶۰ در نخستین مسابقات کشتی جایزه بزرگ جام مسافر


 

گزارش لحظه به لحظه مسابقات کُشتی «جام مسافر»


 

وزیر ورزش: امروز کار بسیار خوبی برگزار شد و من تذکر می دهم که رسانه های ملی نیز از این گونه مراسم حمایت بیشتری انجام دهند.
 

 

مصاحبه با وزیر ورزش و جوانان، آقای مهندس گودرزی


 

پایان مسابقات کشتی جام مسافر با قهرمانی تیم مازندران
 


 

گزارش مرحله نهایی مسابقات کشتی جام مسافر + مراسم اهدای جوایز


 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .