English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز؛

از باز خوردی که برای مقاله مان دادین خوشحالم .منتظر به روز شدن اعداد و پیشنهادات دیگر از سوی شما و دکتر دانشمند هستم .اولین مقاله مان در چند ماه آتی منتشر خواهد شد.

مراسم درختکاری سمبلی از در آغوش کشیدن زندگی به جای اعتیاد و جشن گرفتن زندگی دوباره در کنگره 60 است . عکس های فوق العاده ای که از برگزاری این مراسم در سال های قبل برایم فرستاده بودید را به خاطر دارم.هیچ برنامه ریکاوری و اجتماع ریکاوری را نمی شناسم که چنین مراسمی داشته باشد.این مراسم خاص کنگره 60 است و چه راه فوق العاده ای برای باز پس دادن به جامعه.

این اواخر درباره مراسم کنگره 60 که افراد را از اعتیاد به نقاطی اجتماعی مانند مراسم ومسابقات ورزشی ،سخنان شما در اجتماعات و مراسم این چنینی می رساند فکر کرده ام و رویداد های دیگر این چنینی آیا محل خاصی برای اعضای کنگره 60 وجود دارد که این داستان های ریکاوری خود را با دیگران در میان بگذارند؟ علاقه مندم از شما بشنوم که از نظر شما کدام فعالیت کنگره 60 بیشترین اثر را در کم کردن لکه ننگ از اعتیاد افراد در دوران ریکاوری از اعتیاد در ایران داشته است؟

چنین بی پرده گویی هایی از افراد در ریکاروری به تازگی در آمریکا آغاز شده است و در اندازه های بزرگ انجام می شود و ما امیدهای بزرگی داریم که اینکار کلیشه های اعتیاد را بشکند و به افراد کمک کند که در ریکاوری به زندگی خود باز گردند. خوشحال خواهم شد که تجربیات شما در این باره در ایران را بشنوم و اینکه چه استراتژی هایی بیشترین کاربرد را داشته اند.

بهترین آرزو ها را برای شما در انتخاب کردن کمک راهنماها از این تعداد وسیع افراد داوطلب دارم. افراد بیشتری در این روزها برای دیدن من و ریتا می آیند.افرادی که از زمستان سرد شمال فرار کرده اند ورکورد بارش برف و دمای سرد در آمریکا شکسته شده است و این باعث شده که افراد خانواده ما از شمال برای دیدن ما که در منطقه ای هستیم که دما ثابت تر است ،مشتاق تر باشند. ماه آینده برنامه یادبود دوست وفات یافته مان ارنی کورتز است ،من و ریتا به میشیگان سفر خواهیم کرد تا در این مراسم شرکت کنیم .دلم برای او تنگ شده است و بدون حضور و تشویق های او یافتن جهت برای ادامه دادن کارم سخت تر شده است .

در 25 سال اخیر کارهایمان خیلی نزدیک به هم بود و با هم کار می کردیم. او از ارتباطات با شما درباره نقش معنویت در ریکاوری بسیار لذت می برد.

دوست و برادر همیشگی
بیل

 

     مترجم :احسان رنجبر

منبع کنگره 60 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .