English Version
English

انتخاب سرنوشت

انتخاب سرنوشت

نظم در كنگره در پرتو اجراي حرمت و قوانين و انجام عمل سالم توسط تک‌تک افراد برقرار می‌باشد.

ابتداي ورودم به كنگره تا همين لحظه نظمي كه در اين سيستم برقرار است را تحسين می‌کنم. كه اين را مديون تلاش پيشكسوتان كنگره هستم. هميشه براي گردانندگان شعب يعني مرزبانان و برگزاركنندگان جلسات آموزشي يعني نگهبانان و دبيرانشان احترام زيادي قائل هستم و براي تک‌تک افرادي كه به‌صورت داوطلبانه و عاشقانه در كنگره خدمت می‌کنند بهترين جايگاه خدمتگزاری كنگره را از خداوند خواهانم.

وادی‌ها مانند فصل‌های سال یک‌به‌یک بانظم بسيار خاص و خارق‌العاده در پي هم هستند كه در اين سفر من همسفر را از نار به نور برسانند و در وادي محبت سيرابم كنند و دستور جلسات كنگره كه با چيدمان متفكرانه هرکدام جوابگوي نيازها و سؤالات من همسفر در طول اين سفر هستند. پس وادی‌ها و حرمت و قوانين و دستور جلسات و هر آنچه در كنگره فرمان داده می‌شود همه باعث نظم در كنگره است كه اين را مديون درايت و مهرباني بیش‌ازحد بنيان كنگره هستيم. كه بايد الگوي تک‌تک ما باشند.

نظم در كنگره در پرتو اجراي حرمت و قوانين و انجام عمل سالم توسط تک‌تک افراد برقرار می‌باشد.

هر بار كه در كنگره متن پیام برای رأی‌گیری خوانده می‌شود پیشکسوتان بزرگوار به حرمت خواندن اين پیام‌بر جاي خود می‌نشینند و دست‌های خود را در هم گره می‌زنند و چشم‌هایشان را بسته و متن پيام را در دل زمزمه می‌کنند و حتي گاهي بعد از خواندن پيام اشک‌های كنار چشمشان را پاك می‌کنند آنان به‌راستی می‌دانند اين پيام چه بار معنائي دارد و حجت و مسئوليت را بر همگان براي انجام عمل سالم تمام می‌کند تا جريان پاك و مقدس كنگره از بی‌عدالتی‌ها دور بماند و خدمت ما تبديل به خيانت نشود.

پس یک‌باره ديگر متن پيام را باهم زمزمه می‌کنیم:

خداوند سرنوشت هيچ قومي را عوض نمی‌کند مگر آن قوم خواسته‌های نامعقول خود را اصلاح نمايند. تک‌تک ما در مقابل اين انتخاب مسئول هستيم. براي این‌که در كنگره معرفت، عمل سالم و عدالت جاري باشد؛ بايستي رأی ما براي انتخاب بر مبناي معرفت و عمل سالم و عدالت باشد. در غير اين صورت خيانتي است هرچند كوچك به خودمان، خانواده‌مان، به مسافران، به همسفران و آيندگان كه بايستي در كنگره به رهايي برسند.

 

منبع کنگره 60 : وبلاگ همسفر عزت سلطانی آزاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .