English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

هفتمین  جلسه از دور هفتم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی او استادی آقای علی خدامی و دبیری آقای مهدی حیدری در تاریخ 93/11/3  با دستور جلسه انتخابات داخلی کنگره 60 (نگهبانی، مرزبانی، ایجنت) و تولد اولین سال رهایی آقای پرویز بلاغی راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

آقای خدامی :

ما زمانی که به عملکرد کنگره 60 نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که حرف برای گفتن دارد ، نه تنها حرف برای گفتن دارد بلکه خیلی جلوتر از دیگران هست ، مثلاً همین درمان اعتیاد و شناخت سیستم ایکس ، اگر در مورد انسان‌شناسی حرف می‌زند ، جهان‌بینی را مطرح می‌کند و اگر خوب نگاه کنیم در این قسمت هم از بقیه مراکز و حتی از قسمت اول کنگره هم جلوتر است.

اگر در نحوه مدیریت کنگره هم درست و با دقت نگاه کنیم ، در این قسمت هم کاملاً متفاوت است ، ساختار کنگره بسیار منحصربه‌فرد هست و از هیچ جایی الگوبرداری نشده است ، این در حال است که مدیریت یک مجموعه علم هست و دارای دروس دانشگاهی هست !

کنگره ساختاری را طراحی کرده که بسیار منحصربه‌فرد است و مهندس دژاکام بر این عقیده است که کنگره را باید اعضای آن بگردانند و سیستم بر روی یک نفر بنا نشده باشد که خدایی تاکرده اگر آن شخص نباشد ، کنگره با مشکل روبه‌رو شود .

از ابتدا سیستم طوری برنامه‌ریزی شد که سیستم خودش بتواند خودش را جلو ببرد ، درواقع دمکراسی در آن حاکم باشد ، حال دمکراسی چیست ؟ دمکراسی یعنی قدرت دست مردم و در مقابل آن دیکتاتوری را قرار می‌دهند که به معنی تحمیل هست .

بچه‌های کنگره 60 سیستم کنگره را اداره می‌کنند و هیچ دیکتاتوری ندارد ، سیستم مرزبانی که اجرایی‌ترین قسمت کنگره60 و نگهبانی که به اداره جلسات می‌پردازد درواقع یکی از پرکارترین مسئولیت‌ها را دارا هست که آن‌هم با انتخابات انجام می‌شود ، سیستم با انتخابات جاافتاده و کاملاً خودش را جلو می‌برد.

ممکن است در انتخابات مشکل ایجاد شود و بعضی از افراد عمل سالم را رعایت نکنند و رأی خود را بر مبنای دوستی و رفاقت به شخصی بدهند درصورتی‌که آن شخص قادر به انجام کار یا مسئولیت نیست !

کسی که خوب تدریس می‌کند دلیل بر آن نیست که بتواند خوب مدیریت نماید یا برعکس. آقای مهندس برای انتخابات سه مؤلفه را مطرح نمودند

1 :  رأی دهند

2 : موضوع انتخاب

3 : کاندید ( رأی گیرنده )

زمانی ما می‌خواهیم شخصی را برای آبدارخانه انتخاب نماییم ؛ این شخص می‌بایست بتواند چای خوب دم کند ، پذیرایی خوبی کند و ... رأی همیشه با اکثریت نیست و بسیاری از جاها اکثریت اشتباه می‌کنند ، مثل زمانی که همه دنیا می‌گفتند کره زمین مرکز هستی است اما یک نفر گفت خیر !

هدف این دستور جلسه آگاهی هست و اینکه ما درست رأی بدهیم و در کار خود تبانی نکنیم ، رأی ما بر مبنای دوستی و هم لژیونی بودن نباشد و فراموش نکنیم که کجا بودیم و چه بودیم !

حواسمان باشد وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم و از مسیر خارج نشویم ، پرویز عزیز هم بسیار خوب سفر کرد و خواست بسیار قوی برای درمان سیگار داشت و از خدمت گذاران نمایندگی قم هست.

پرویز :

من ازنظر جسمی بسیار مشکل داشتم و بسیار سرفه می‌کردم اما زمان رهایی من جوری نبود که بتوانم درمان سیگارم را شروع کنم ، خدمت آقای مهندس رفتیم و از ایشان کسب اجازه کردیم و بعد هم برای شروع سفر و انتخاب راهنما خدمت آقای خدامی رسیدم و ایشان را به‌عنوان راهنما انتخاب کرم ، نکته جالب این بود که آقای خدامی چند بار خواست من را امتحان کردن و بعد از سه هفته ایشان برنامه را برای من نوشت ، این کار باعث شد من متوجه شوم ببینم خواست این کار رادارم یا نه !

زمان کشیدن سیگار من بسیار عصبانی می‌شدم ، اما با شروع سفر بسیار تغییر کردم ، زمانی که به گذشته و تخریبات خود و چهره خود نگاه می‌کنیم متوجه بسیاری از آسیب ها می شوم .

زمانی که به عکس های گذشته خود نگاه می‌اندازم با چهره‌ای سیاه و لب‌هایی سیاه‌تر مواجه می شوم و در خداوند را شاکر هستم که توانستم به سفر دوم بیایم و این مشکل را حل کنم .

همه شمارا دوست دارم و از اینکه در تولد من شرکت کردید از همه شما سپاس گذارم

با احترام کامران رک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .