English Version
English

مصاحبه با کشتی گیر 96 کیلوگرمی تیم کنگره 60

مصاحبه با کشتی گیر 96 کیلوگرمی تیم کنگره 60

با اعلام سفر مسافرتان ،آغاز کنید:

پدرم با 17 سال تخریب تریاک و شیشه وارد کنگره شد،11 ماه و 10 روز سفر کرد با روش DST و با شربت OT باراهنمایی آقای حسن یعقوبی و مدت 2 سال است که به رهایی رسیده است و راهنمای خودم آقای حشمت هستند و رشته‌ی ورزشی‌ام کشتی است.

 

آیا قبل از آشنایی با کنگره هم ورزش می‌کردید؟

بله حدوداً از سن 14 سالگی در این رشته فعالیت می‌کردم.

 

از سوابق خود قبل از ورود به کنگره بگویید.

بازیکن تیم کارگران بودم و در سال 87 قهرمان تهران شدم، در مسابقات شهرداری‌های تهران نیز قهرمان شدم، نفر سوم لیگ مبارزه با مواد مخدر شدم، نفر سوم در مسابقات توابع تهران.

 

از مسابقات قبلی کنگره 60 که در آن‌ها شرکت نمودید بگویید.

پارسال در مسابقات جام 22 بهمن از طرف کنگره شرکت نمودم و مقام دوم آن مسابقات را کسب نمودم. در سال 1391 در جام عقاب طلائی کنگره 60 نفر اول وزن 120 کیلو گرم شدم و الآن در وزن 96 کیلو گرم قرار است که برای تیم کنگره در مسابقات جایزه بزرگ جام مسافر کشتی بگیرم.

 

از مسابقات پیش روی جایزه بزرگ جام مسافر بگویید و اینکه سطح این مسابقات را چگونه پیش بینی می‌کنید.

خب با توجه به جوایز این جام حتماً تمامی تیم‌های شرکت کننده با تمام قوا و تجهیزات و کشتی گیران در این مسابقات حاضر می‌شوند تا بتوانند جوایز برتر را کسب نمایند.

 

از سطح آمادگی خود بگویید.

با تمام وجود آماده هستم که بااخلاق و جهان‌بینی که از کنگره آموخته‌ام در این مسابقات شرکت نمایم و اگر خدا بخواهد بتوانم بروی سکو بایستم.

 

به نظر شما تیم کنگره چه مقامی را کسب می‌کند؟

البته برای کسب قهرمانی فاکتورهای زیادی وجود دارد و تیم کنگره از امتیاز میزبانی برخوردار است ولی تیم کنگره بیشتر هدف‌گرا خواهد بود تا نتیجه گرا و هدف کنگره قطعاً رساندن پیام رهایی است و انشا الله با برگزاری این مسابقات بتوانیم این مهم را به‌خوبی هر چه تمام تر اجرا نماییم.

 

 

 

 

منیع : کنگره 60

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .