English Version
English

کارگاه اموزشی صبحگاهی پارک لاله

کارگاه اموزشی صبحگاهی پارک لاله

کارگاه آموزشی صبحگاهی پارک لاله با دستور جلسه چگونه شکر گذاری می کنم OT با استادی آقای امیر حسین بخشی پور و نگهبانی آقای وحید مجنونی و دبیری آقا محمود روز سه شنبه مورخ 1393/09/04 راس ساعت 7:00 اغاز بکار نمود.
 


سخنان استاد:

زمانی من امیرحسین مصرف‌کننده بودم و انسان شکر گذاری نبودم و حتی از خدای خودم هم گله‌مند و طلبکار بودم. کنگره به من آموخت که شکر گذار باشم و بابت داشته‌هایم شاکر. مهم‌ترین نعمتی که کنگره به من داد سلامتی‌ام بود؛ پس باید شکر گذار خداوند و کنگره باشم.  

دومین نعمتی که به من داد، دید مثبت به زندگی و خانواده و دنیای پیرامونم بود و اینکه با همه با دوستی و ملایمت رفتار کنم و نگاهم از دیدگاه یک مصرف‌کننده و دید مواد مخدر خارج شد.

تریاک محصول و نعمتی است که خداوند آن را به ما انسان‌ها ارزانی داشته و ما انسان‌ها باید شکر گذار و قدردانان باشیم. از هر نعمتی می‌تواند بر ضد بشریت بهره‌گیری نمود و از آن نعمت نیز می‌توان برای رشد و تکامل بشر استفاده نمود؛ مانند چاقویی که هم می‌تواند در دستان یک پزشک قرار گیرد و انسانی را از مرگ نجات دهد و با همان چاقو هم می‌توان جان انسانی را گرفت.

 برای به دست آوردن این داروی شفابخش مرارت‌ها و سختی‌های فراوانی کشیده شده و اکنون در اختیار ما مسافران کنگره قرارگرفته است و وظیفهٔ ماست که از حرمت و حریم این دارو پاسداری نماییم.

 

 

 

 

منبع کنگره60: وبلاگ نمایندگی پارک لاله

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .