English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز؛

آب‌وهوای معتدل در فلوریدا تغییر رنگ آشکاری که شما در پاییز تجربه می‌کنید را به ما هدیه نمی‌دهد. هوا اینجا از حالت عادی خنک‌تر بوده است. این به دلیل آب‌وهوای سخت سال‌های گذشته است که در هفته گذشته در قسمت شمالی ایالت نیویورک 6 فوت برف آمده است.

درحالی‌که باقی کشور در برف و سرمای زمستان است ما در فلوریدا هوای گرمی داریم.

خوشحالم که می‌خواهید در نویسندگی وبلاگ در مورد قطع سیگار با من همکاری کنید. به‌محض آن‌که کار مقاله‌مان به اتمام برسد این کار را شروع خواهم نمود. ایدهٔ اضافه کردن عکس و مصاحبه برگزیده از افراد عضو لژیون ویلیام وایت در وبلاگ را دوست دارم.

از عکس‌های فوق‌العاده مراسم رهایی سپاسگزارم. بسیاری از این عکس‌های افراد و خانواده‌هایی که زندگی خود را باز پس گرفته‌اند را الهام‌بخش یافتم.

برای من افتخار بزرگی خواهد بود که روزی شخصاً شاهد این مراسم باشم. شاید با این تکنولوژی جدید بتوانیم راهی پیدا کنیم که من نیز از طریق اینترنت آنجا باشم و مراسم سخنرانی شما و گل دادن را به‌صورت آنلاین شاهد باشم. تعداد رهایی‌ها یک شاهد قوی برای کار شما و تأثیرات عالی آن است.

بهترین آرزوها را برای افراد شرکت‌کننده در مسابقات کشتی دارم.

هفته آینده در امریکا هفته شکرگزاری است. زمانی برای خانواده و تفکر کردن درباره نعمت‌های زندگی.

 من سپاسگزارم که یک سال دیگر دوستی و همکاری ریکاوری داشتیم. هنوز کارهای بسیاری برای هر دو ما باقی است که باید انجام بدهیم؛ اما باید سپاسگزار باشیم که در این بخش به کار فراخوانده شده‌ایم و باکاری که انجام داده‌ایم زندگی‌های بسیاری را تغییر داده‌ایم.

از اینکه به این هدف والا وفادار هستید، سپاسگزارم. شما منبع و نماد انگیزه بسیار برای من بوده‌اید. با دانستن اینکه ما هر دو یک هدف مشترک را در دونقطه مختلف از جهان دنبال می‌کنیم.

لطفاً سلام گرم من را به خانواده‌تان و تمامی اعضای کنگره 60 برسانید.

دوست و برادر همیشگی

بیل


 

مترجم: احسان رنجبر

 

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .