English Version
English

دیدگاه جدید

دیدگاه جدید

زمانی که مصرف شربت OT را شروع کردم خیلی بهانه‌جویی می‌کردم و نق می‌زدم که این زهرماری حال من را به هم می‌زند. اصلاً من تا حالا نه تریاک مصرف کرده‌ام و نه لب به مرفین زده‌ام، مصرف من شیشه و الکل بوده است و هیچ‌گاه با تریاک و مرفین رابطه خوبی نداشته و ندارم و هرگاه بویان به مشامم می‌خورد حالت تهوع به من دست می‌دهد و حالم به هم می‌خورد این حرف‌ها دائماً در مغز من و بر سر زبانم تکرار می‌شد و به‌زور شربت OT را مصرف می‌کردم و در جلسات لژیون خودم شرکت می‌کردم.

با گذشتن از هر جلسه، من مطالب و تجربیات جدیدی کسب می‌کردم و افکارم و دیدگاهم نسبت به زندگی عوض می‌شد. در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاقات خوبی در زندگی من رخ داد؛ اما در ادامه به‌جایی رسیدم که خوردن شربت OT برای من دل به خواهی شده بود و هرگاه که دوست داشتمان را مصرف می‌کردم و هرگاه که دوست نداشتم آن را مصرف نمی‌کردم و دائماً به راهنمای خودم می‌گفتم از خوردن شربت OT حالم به هم می‌خورد.

من به‌جایی رسیدم که تصمیم گرفتم دوباره و برای آخرین بار به کنگره برگردم با این تفاوت که در کنگره بعد از خواستن خود فرد شربت OT اصلی‌ترین نقش رادار است. من به این نتیجه رسیدم که اگر خواهان آموزش در کنگره هستم باید شربت OT را مصرف کنم و افکار و ذهنم را نسبت به این موضوع تغییر داده‌ام.در حال حاضر شربت OT را مصرف می‌کنم و به‌عنوان شکرگزاری و شکر کردن از بابت داشتن این شربت، حتی یک قطره از این شربت را بیشتر و یا کمتر از حد تعیین‌شده مصرف نخواهم کرد والان قدر این شربت شفابخش را می‌دانم.

می‌خواهم در مدت سفر اول و دوم سروقت و به میزان تعیین‌شده و در وعده‌هایی که برای من مشخص‌شده است آن را مصرف کنم و دینی که این شربت به گردن من دارد را این‌گونه ادا کنم و این تنها راهی می‌باشد که من می‌توانم شربت OT را شکرگزاری کنم. در حال حاضر 12 روز می‌باشد که سفر می‌کنم. آخرین مواد مصرفی الکل و شیشه، روش درمان DST با شربت OT به میزان 3 دهم، یک وعده در یک روز راهنما آقای حامد شمس.

نویسنده: مسافر امیر حمزه کاشرفی

 

 

منبع کنگره60: وبلاگ مسافر حامد شمس

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .