English Version
English

چگونه شکر گذاری می‌کنیم OT

چگونه شکر گذاری می‌کنیم OT

در کنگره 60 هفته‌های را برای تشکر و یا قدردانی داریم: هفته راهنمایان-هفته ایجنت و مرزبانان-هفته همسفران و هفته دیده‌بان و اما این هفته یا این دستور جلسه چگونه شکر گذاری می‌کنیم OT.

این هفته‌ها با این دستور جلسات برای این است که رهجویان کنگره 60 درزمینهٔ تشکر و سپاس از خدمت گذاری که به آنها در هر جایگاهی خدمت کرده، آموزش بگیرند. چون اعتیاد و مصرف مواد مخدر از انسان موجودی ناسپاس و یا طلب کار از دیگران به وجود آورده است.
 


دستور جلسه چگونه شکر گذاری می‌کنیم. دستور جلسه‌ای است که به من یاد می‌دهد سپاسگزاریم به چه صورت باشد در سال‌های اخیر OT به این دستور جلسه اضافه شد.

در سال‌های گذشته درمان در کنگره با داروی اپیوم (تریاک) انجام می‌شد و برای مسافران مشکلاتی را در برداشت که عمده آنان:

  • ازلحاظ قانونی خرید تریاک و حملان جرم است.
  • تریاکی که از فروشندگان تهیه می‌شد ناخالصی‌های زیادی داشت و در هر زمان، کیفیتش متفاوت بود.
  • برخورد و رابطه با فروشندگان مواد مخدر و تهیه تریاک ازلحاظ روانی بار منفی برای مسافر داشت و او حس نمی‌کرد در حال درمان است چون هنوز با فروشنده مواد و مصرف‌کنندگان راضی از مصرف در ارتباط است.
  • اندازه‌گیری تریاک برای وعده‌های مصرف DST در پله‌های آخر سخت بود و امکان داشت دقیقاً انجام نشود.

با پیگیری‌های آقای مهندس دژاکام و دوستان ایشان جناب دکتر مکری و جناب دکتر مکری و جناب آقای احمدی مقدم و شرکت در همایش‌های اعتیاد و دفاع ایشان از اپیوم به‌عنوان بهترین دارو برای درمان اعتیاد و با این استدلال که اگر فردی از یک چاقو استفاده نادرستی انجام دهد و با چاقو شکم فردی را پاره کند آیا چاقو مقصر است یا فاعل آن کار که استفاده نادرست از چاقو کرده است.

تریاک هم دقیقاً همین‌طور است. تریاکی که خداوند خلق کرده قطعاً یکسری منافع برای بشریت داشته است و اکنون بهترین داروهایی که در نظام پزشکی استفاده می‌شود ازجمله کدئین، مرفین، پاپاورین و امثال آنها از تریاک است. تریاک هزاران سال قبل در چین برای درمان 700 نوع بیماری استفاده می‌شده است.

اگر افرادی سودجو و لذت طلب از تریاک، شیره و هروئین و یا موادی دیگر ساخته‌اند و در اختیار مردم قراردادند. آیا تریاک مقصر است یا فاعل آن کار که آن را به هروئین، شیره و کراک تبدیل کرده است. اکنون چند سالی است که شربت تریاک OT (اپیوم تینکچر) به چرخه درمان اعتیاد واردشده است. دارویی که از کلینیک‌ها و از پزشکان تهیه می‌کنیم منع قانونی ندارد. با مجوز وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر و در شرکت داروسازی دارو پخش تهیه می‌شود. در حال حاضر بیش از 200 نفر از دوستان ما در کنگره 60 در سراسر ایران در دفاتر OT کار می‌کنند و خدمتی به مسافران عزیز انجام می‌دهند که این دارو به‌راحتی و آرامش خاطر به دست این عزیزان برسد و به‌راحتی به پایان نقطه که رهایی از دام اعتیاد است، برسند.

من باید شکر گذار خداوند برای این دارو باشم.

من باید قدردان و سپاسگزار آقای مهندس دژاکام و دوستان ایشان و هم عزیزانی که در مرکز مطالعات ملی با زحمات فراوان OT را به پروسه درمان وارد کردند باشم.

من باید قدردان و سپاسگزار آقای میثم اسماعیل قصاب و همکاران ایشان در همهٔ شعب کنگره 60 در ایران، برای زحماتشان باشم.

با آرزوی روزی که جهانیان هم داروی OT را بهترین دارو برای درمان اعتیاد بدانند. با عرض خسته نباشید و خدا قوت به همه عزیزانی که در بخش OT کنگره 60 خدمت می‌کنند.


نویسنده: مسافر شاهرخ دادخواه

 

 

منبع کنگره60

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .