English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

در ایران حدود 2 ماه است از فصل پاییز گذشته است. در این فصل با زرد شدن برگ درختان، پاییز بهترین رنگ‌ها را روی شاخه درختان و زیر آنها به نمایش می‌گذارد. امسال در این فصل بیشتر از فصل‌های گذشته، ما بارندگی‌های بسیار خوبی داشته‌ایم.

امیدوارم برای تمامی مردم جهان با ادامه بارندگی و ریزش برف، رودخانه پر آب و زمین‌های کشاورزی و جنگل‌ها و دشت و صحرا سرسبز و گله‌های گاو و گوسفندان پرجمعیت و انسان به راه راست هدایت گردند.

بیل عزیز، این برای من افتخار بزرگی است که به‌عنوان نویسنده در وبلاگ شما برای درمان سیگار همکاری نمایم. در ضمن ما می‌توانیم با افرادی که در لژیون ویلیام وایت به درمان سیگار رسیده‌اند همراه با عکس‌های آنها مصاحبه کنیم تا از تجربیات آنها سایر انسان‌ها استفاده کنند.

می‌دانید که روزهای چهارشنبه، کلیه راهنماها از تمام شعب و شهرهای مختلف رهجویان خودشان را که به آخر سفر DST با داروی OT رسیده‌اند، پیش من می‌آورند تا دستور قطع مصرف داروی OT آنها را بدهم و در یک مراسم خاص به آنها یک گل مصنوعی به‌عنوان گل رهایی از اعتیاد بدهم، البته به این دلیل گل مصنوعی داده می‌شود تا به‌عنوان یادبود همیشه برای فرد به نشانه رهایی صحیح و سالم بماند.

در این روز کنگره خیلی خیلی شلوغ است و افراد یکی‌یکی به‌نوبت روی فرش قرمز می‌آیند و کمی (حدود 1 دقیقه) صحبت می‌کنند و گل خودشان را دریافت می‌کنند. این مراسم همراه با اشک‌ها و خنده‌ها درهم‌آمیخته شده. به‌سادگی و باشکوه‌تر از جایزه‌های اسکار هنرپیشه‌های هالیوود برگزار می‌شود.

در چهارشنبه گذشته ما به رکورد 74 نفر رهایی در هفته رسیدیم که با موفقیت سفر DST خودشان را با شربت OT به پایان رساندند که 71 نفر از آنها آقایان و 3 نفر از آنها خانم‌ ها بودند. در ضمن از لژیون ویلیام وایت در هفته گذشته ما 3 نفر را داشتیم که درمان سیگار خودشان را با DST به پایان رساندند. البته گل رهایی ما از اول سال 2014 میلادی تاکنون برای مواد مخدر 1888 نفر بوده است که امیدواریم این رکورد را تا پایان سال 2014 میلادی به رقم 2000 برسانیم و همین‌طور ما هم‌اکنون در تدارک یک مسابقه کشتی هستیم بنام جایزه بزرگ جام مسافر که تاکنون برای شرکت در این مسابقه خیلی استقبال شده است و فکر می‌کنم قهرمانان ملی و جهانی کشورمان در این مسابقه شرکت کنند. البته مسابقه برای 4 هفته دیگر برگزار می‌گردد. شمارا در جریان آن قرار خواهم داد.

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

منبع کنگره60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .